Web Analytics Made Easy - Statcounter

در اطلاعیه دادگستری استان فارس که یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، در این باره آمده است: تنها در یکی از مجتمع‌های قضایی شیراز، تعداد ۳۵ نفر معادل ۵۰ درصد جمعیت کارکنان مجتمع، همزمان به بیماری شدید کووید ۱۹ مبتلا شدند و تعدادی از همکاران نیز به علت ابتلا به این ویروس فوت شدند.
بنا بر این اطلاعیه، طی پنج روز متوالی نیز هفت نفر در حوزه ستاد دادستانی مرکز استان فارس به کرونا مبتلا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این اطلاعیه می‌افزاید: کلانشهر شیراز به صورت متوالی و در زمان‌های مختلف در وضعیت قرمز یا نارنجی کرونایی قرار داشت و علیرغم اینکه دستگاه‌های اجرایی با حضور یک سوم یا یک دوم نیروها فعالیت می‌کردند، دادگستری استان فارس به لحاظ کثرت مراجعین و عدم امکان تعطیلی و ضرورت پاسخگویی مناسب به مراجعین، با حضور تمام نیروی انسانی اعم از کارکنان قضائی و اداری به فعالیت مستمر و شبانه روزی خود ادامه داد.
دادگستری کل استان فارس اعلام کرد: از آنجا که فعالیت این دادگستری به ویژه در حوزه دادسرا شبانه‌روزی است و حتی یک لحظه تعطیل بردار نیست، لازمه حضور مستمر و مداوم و موثر کارکنان و ایجاد انگیزه حضور، فراهم بودن شرایط حداقلی به ویژه در حوزه سلامت است.
در این اطلاعیه آمده است: بر اساس مصوبات شورای تامین استان ذیل استاندار و ستاد کرونای استان فارس و با موافقت دانشگاه علوم پزشکی شیراز و به لحاظ ضرورت امر، آن هم پس از دریافت واکسن از سوی کادر درمان و افراد اولویت دار، تعداد اندکی از کارکنانی که عمدتا دارای بیماری‌های خاص و زمینه‌ای و خطرناک، مبادرت به تزریق واکسن کردند.

محسن مهرعلیزاده نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری شنبه ۲۲ خردادماه جاری در سومین و آخرین مناظره تلویزیونی انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ گفته بود:  ۱۰ نفر از مدیران سیستم قضایی در فارس واکسن زده اند؛ مردم می‌پرسند آیا این واکسن‌زده‌ها قانونی و شفاف بوده است.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ شیراز دادگستری کل استان فارس سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قوه قضاییه فارس پروندهٔ خبری تبلیغات نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ شیراز دادگستری کل استان فارس انتخابات ۱۴۰۰ شیراز دادگستری کل استان فارس سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قوه قضاییه فارس انتخابات ریاست جمهوری استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۸۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجت‌الاسلام طهماسبی رییس کل دادگستری استان یزد شد

رییس کل دادگستری استان یزد با حکم رئیس قوه قضاییه منصوب شد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام حسین طهماسبی را به سِمت ریاست کل دادگستری استان یزد و ریاست شعبه اول دادگاه تجدیدنظر این استان منصوب کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • حجت‌الاسلام طهماسبی به سِمت ریاست کل دادگستری استان یزد منصوب شد
  • حجت‌الاسلام طهماسبی رییس کل دادگستری استان یزد شد
  • آنچه بهتر است درباره سرخک و واکسیناسیون آن بدانید
  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند