Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@19:54:38 GMT

وانت‌های لاکچری فروش!

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۹۱۷۷

وانت‌های لاکچری فروش!

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،امیرحسین فخرآوران رئیس میدان مرکزی میوه و تره‌بار مرکز مازندران با بیان اینکه کمربندی بیشتر شهر‌های مازندران در قرق وانت‌های میوه فروش شده است، گفت:  وانت بار‌ها که عموما غیر بومی نیز هستند قبلا فقط خربزه و هندوانه عرضه می‌کردند، اما اکنون همه میوه‌ها حتی میوه‌های لاکچری و گران قیمت هم می‌فروشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: سالیان سال است که این معضل وجود دارد و گزارش‌های فراوانی به مسئولان داده شد، اما زور ما نمی‌رسد.

فخرآوران گفت: علاوه بر این وانت بار‌ها دستفروش‌ها و گاری داران در حاشیه و حتی میادین شهر‌ها نیز در حال جولان دادن و فروش میوه‌های تابستانه هستند و به نظر می‌رسد اراده‌ای برای حل این مشکل وجود ندارد.

رئیس میدان مرکزی میوه و تره‌بار مرکز مازندران گفت: واحد‌های زیادی برای ساماندهی دستفروش‌ها و سد معبر در شهرداری‌ها وجود دارد، اما چرا کسی جلوی فعالیت این افراد که بدون هزینه‌های آب و برق و گاز و کارگر در حال فعالیت هستند را نمی‌گیرد.

او معضل دیگر این صنف را فعالیت دکه‌های اجاره‌ای فروش میوه اعلام کرد و ادامه داد: برخی از کسانی که این دکه‌ها را از شهرداری‌ها اجاره کرده اند جزو بدهکاران بزرگ به حجره‌داران میادین میوه هستند که با اجاره‌های غیر واقعی فعالیت می‌کنند.

فخرآوران گفت: برخی از این دکه داران نیز بدون مجوز در حال فعالیت هستند و اگر روزی کرکره دکه‌های خود را پایین بکشند طلبکاران نمی‌توانند آن‌ها را پیدا کنند.

رئیس میدان مرکزی میوه و تره‌بار مرکز مازندران افزود: استمرار این وضعیت نابسمان صنف میدان میوه و تره بار را در روز‌های شیوع کرونا و کسادی بازار به ورشکستگی، بیکاری و خانه نشینی مبتلا خواهد کرد.

انتهای پیام / ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میوه های لاکچری ویروس کرونا میوه و تره بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۹۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش قیمت قیمت نوبرانه‌ها تا این تاریخ | قیمت عمده گوجه سبز و توت فرنگی

به گزارش همشهری آنلاین،‌ اکبر یاوری اظهار کرد: تا پایان اردیبهشت ماه میوه‌های نوبرانه به تولید انبوه می رسد و قیمت آنها کاهشی خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر روزانه بیش از ۴۰۰ تن هندوانه به تهران وارد می شود و قیمت آن نیز در میدان مرکزی میوه و تره بار به صورت عمده فروشی کیلویی ۳تا ۱۴هزارتومان است.

رئیس اتحادیه بارفروشان تهران تصریح کرد: همچنین قیمت ملون در میدان مرکزی میوه و تره بار به صورت عمده کیلویی ۸تا ۱۳هزارتومان، جانا ۱۰تا ۱۵ هزار تومان و طالبی نیز از ۱۰تا ۱۵هزارتومان است.

وی اضافه کرد: قیمت عمده فروشی گوجه سبز نیز کیلویی ۱۰۰تا ۳۵۰هزار تومان و توت فرنگی ۸۰تا ۱۲۰هزار تومان است.

کد خبر 849015 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم قیمت - تنظیم بازار میوه و تره بار

دیگر خبرها

  • قیمت جدید مدل‌های مختلف پیکان اعلام شد/ جدول قیمت
  • به دنبال انتقال میدان میوه و تره بار و خشکبار قزوین هستیم
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سنندج/ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه سطح شهر
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • آغاز ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه شهر سنندج ساماندهی می‌شوند
  • طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج آغاز شد
  • ساخت ۴۰ میدان تره بار در پایتخت
  • کاهش قیمت قیمت نوبرانه‌ها تا این تاریخ | قیمت عمده گوجه سبز و توت فرنگی
  • این میوه‌ها همچنان زیر ۱۰۰ هزار تومان قیمت ندارند/ لیست جدید قیمت انواع میوه را ببینید