Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران ساعت ۲۱ سه شنبه هفته جاری مقابل عراق آخرین دیدار گروه C انتخابی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ را در ورزشگاه المحرق بحرین برگزار می‌کند.

حساسیت این بازی از آنجایی است که برنده این دیدار به عنوان صدرنشین به مرحله نهایی انتخابی خواهد رفت تا شانس خود را برای حضور در جام جهانی قطر بسنجد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان دراگان اسکوچیچ در حالی به مصاف عراق می‌روند که حدود ۱۰ سال از آخرین برد ملی‌پوشان ایران مقابل این تیم می‌گذرد.

تیم ملی ایران که سه بازی دور برگشت خود مقابل هنگ کنگ، بحرین و کامبوج را با پیروزی پشت سر گذاشته است برای اینکه خیال خود را بابت صعود آسوده کند به سه امتیاز بازی با عراق نیز احتیاج دارد.

ملی‌پوشان ایران که در چمن ناهموار ورزشگاه المحرق موفق به کسب پیروزی سه بر یک مقابل هنگ کنگ شدند نگران وضعیت این ورزشگاه برای دیدار حساس با عراق هستند.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران از مسئولان اجرایی تیم ملی خواسته تا پیگیر بهبود شرایط این چمن شوند.

وضعیت نامرغوب ورزشگاه المحرق بحرین صدای مسئولان تیم ملی عراق را نیز درآورده است تا فدراسیون بحرین زیر بار فشار دو تیم برای بهبود چمن این ورزشگاه در فاصله دو روز مانده به شروع آن قرار بگیرد.

کد خبر 5233349

منبع: مهر

کلیدواژه: دراگان اسکوچیچ تیم ملی فوتبال ایران مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر فوتبال تیم ملی فوتبال ایران فوتبال مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر کشتی آزاد لیگ ملت های والیبال تیم ملی والیبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تورنمنت بين المللي تیم فوتبال پرسپولیس کاراته کشتی فرنگی کسب سهمیه المپیک والیبال لهستان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۹۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه صنعتی شریف با دانشگاه‌های عراق

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی شریف در راستای پیشبرد و گسترش همکاری‌ و تعاملات بین‌المللی در حوزه‌های علمی، پژوهشی و دانشگاهی با عراق، هیئت اعزامی از دانشگاه صنعتی شریف به ریاست دکتر موسوی رئیس دانشگاه شریف، به کشور عراق سفر کردند.

در این سفر چند روزه دکتر موسوی و هیئت همراه ایشان با محسن المندلاوی سرپرست پارلمان عراق و نایب رییس اول پارلمان عراق و رئیس هیئت امنای دانشگاه الفراهیدی، رئیس دانشگاه بغداد و سفیر ایران در عراق دیدار و گفتگو کردند.

در نشست‌های جداگانه‌ای که با مسؤولین این دو دانشگاه صورت گرفت؛ ساز و کارها، نحوه گسترش همکاری‌های بین‌المللی در حوزه‌های مختلف علمی، پژوهشی و دانشگاهی، وضعیت و جایگاه دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه بغداد و الفراهیدی از جمله مواردی بود که در این جلسات مطرح و تبادل نظر شد.

هیات اعزامی دانشگاه شریف با حضور در سفارت کشورمان در عراق با محمدکاظم آل‌ صادق، سفیر ایران دیدار و گفت ‌و گو کردند. در این دیدار نحوه حضور دانشگاهی و فناورانه دانشگاه صنعتی شریف به جامعه آموزش عالی عراق از اهم موضوعاتی بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد خبر 6097208

دیگر خبرها

  • اهمیت پیام‌های رئیس اقلیم کردستان عراق در تهران
  • «بارزانی» با امیرعبداللهیان دیدار کرد
  • بارزانی به دیدار رئیسی رفت + تصاویر
  • نیمی از بلیت‌های دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن فروش نرفت!
  • ورزشگاه‌های میزبان دیدارهای خانگی استقلال ملاثانی مشخص شد
  • جشن قهرمانی در ورزشگاه خالی از تماشاگر؛ مخالفت خاویر تباس با تغییر زمان دیدار رئال مادرید و کادیز
  • بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه صنعتی شریف با دانشگاه‌های عراق
  • دیدار گیتی پسند مقابل نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • سفر نیچروان بارزانی به تهران
  • ایران در مقابل هرگونه اقدام خصمانه‌ای ساکت نمی‌ماند