Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در فضای مجازی خبری منتشر شده مبنی بر اینکه مجید جلالی به خاطر دو میلیون تومان از باشگاه پیکان شکایت کرده است. جلالی با باشگاه پیکان برای پرداخت 500 میلیون تومان از مطالباتش به توافق می‌رسد و باشگاه پیکان تاریخی را مشخص می‌کند که اگر تا آن تاریخ این مبلغ پرداخت نشد، جلالی حق دارد که جریمه‌ای سه برابری دریافت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت باشگاه پیکان 498 میلیون تومان از این مبلغ را پرداخت می‌کند اما دو میلیون تومان از این طلب باقی می‌ماند و اکنون جلالی بخاطر پرداخت نشدن کامل مطالبات از باشگاه پیکان شکایت کرده تا جریمه‌ای سه برابری دریافت کند.

اما پیگیری های خبرنگار فارس نشان می دهد که اصل ماجرا چیز دیگری است. جلالی در فصل سومی که در باشگاه پیکان حضور داشته اصرار می‌کند که مبلغ قراردادش یک میلیارد تومان درج شود اما محمود شیعی مدیرعامل وقت باشگاه به این مربی می‌گوید بهتر است که مبلغ قرارداد شما 850 میلیون تومان باشد و 150 میلیون تومان دیگر را در قالب یک بند مجزا در قرارداد لحاظ شود ولی این 150 میلیون تومان هم جز قرارداد شما از باشگاه پیکان و مطالبات شما خواهد بود.

در نهایت سرمربی وقت پیکان هم با درج این مبلغ به صورت جدا گانه موافقت می‌کند. زمانی هم که قرار می‌شود از جمع خودورسازان جدا شود جلالی با مدیران وقت باشگاه به توافق می‌رسد که تا زمانی که در آنجا کار کرده بخشی از مبلغ قراردادش را دریافت کند و با رضایت از باشگاه پیکان جدا شود همین توافق سرآغاز اختلاف‌های باشگاه پیکان و جلالی است زیرا باشگاه پیکان و مدیران جدید 150 میلیونی که در قالب بندی جدا درج شده بود را قبول ندارند و به جلالی می‌گویند در قرارداد آمده این 150 میلیون تومان در صورتی به شما پرداخت می‌شود که هیات مدیره آن را مصوب کند اما هیات مدیره باشگاه این مبلغ را تصویب نکرده است.

بعد از این ماجراها و تغییرات مدیریتی در باشگاه پیکان و حضور گرشاسبی به عنوان مدیرعامل، وی با جلالی توافق می کند که این پول را بدهد اما با وجود صدور چک امور مالی به مدیرعامل باشگاه ( گرشاسبی) اعلام می‌کند که مجوزی برای پرداخت این مبلغ 150 میلیون تومان وجود ندارد. گویا بعد از این قضیه گرشاسبی به جلالی می‌گوید که بهتر است شکایت کند زیرا امور مالی معتقد است که مجوزی برای پرداخت این 150 میلیون تومان وجود ندارد. 

در نهایت هم جلالی مجبور به شکایت می شود. این در  حالی است که مشاوران حقوقی به جلالی می‌گویند چون در قرارداد باشگاه پیکان ذکر شده این 150 میلیون تومان با تصویب هیات مدیره قابل پرداخت است نمی‌تواند از این طریق از باشگاه پیکان شکایتی کند اما ظاهرا به دلیل پرداخت نشدن کامل مطالبات می‌تواند برای دریافت کامل و سه برابری مطالبات از باشگاه پیکان شکایت کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پیکان شکایت حق ورزشی باشگاه پیکان شکایت 150 میلیون تومان میلیون تومان باشگاه پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۹۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال

به گزارش "ورزش سه"، شاید بتوان او را آماده‌ترین بازیکن این روزهای آبی پوشان برای حفظ جایگاه بالای جدول دانست که مقابل شمس‌آذر هم دوباره درخشید؛ بازیکنی که خیال جواد نکونام را در جناح چپ خط دفاعی استقلال راحت کرده و توانسته بازی به بازی عملکرد بهتری ارائه کند و در دفاع و حمله حضور پررنگی داشته باشد.

سید ابوالفضل جلالی با سماجت زیاد اجازه نفوذهای کمی از سمت خود را می‌دهد و کار را برای وینگرهای حریف سخت می‌کند و مهم‌تر از آن، ارسال‌های وحشتناک او تیمش را به گل می‌رساند که برابر شمس‌آذر هم این کار را انجام داد و دو پاس گل دیدنی برای مرادمند و مهرداد محمدی داشت تا در صدر جدول برترین پاسورها قرار بگیرد و تیمش هم سه امتیاز مهم کسب کند.

سید ابوالفضل جلالی غیر از عدم حضور در یک مسابقه این فصل، در 23 بازی دیگر لیگ برتر برای استقلال به میدان رفته که ثبت دو پاس گل برای او مقابل شمس‌آذر کاری کرد تا بتواند با آمار جالب توجه 9 پاس گل به صدر جدول برترین پاسورها قرار بگیرد و در کنار ریکاردو آلوز قرار بگیرد و مهندس تیمش در این فصل شود.

اما جلالی هفته آینده رقابت جذابی مقابل تراکتور و بازیکنانی که مقابل او قرار می‌گیرند خواهد داشت؛ مهره‌هایی مثل سیامک نعمتی، مهدی شیری و ... در تیم مقابل که در مسیر او در جناح چپ زمینِ استقلال هستند و نمی‌خواهند اجازه نفوذ به این بازیکن را بدهند.

دیگر خبرها

  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • جزئیات تخصیص ارز ۲۸۵۰۰ تومانی/ چقدر ارز پرداخت شد؟
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • ویدیو/ مجید جلالی: برنامه ۱۴۱۴ فوتبال ایران را منتشر می‌کنیم
  • ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • حکم قرض به شرط پرداخت مبلغ اضافه