Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@07:24:50 GMT

شفافیت، رمز موفقیت مدیریت شهری کنونی

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۰۰۱۷

شفافیت، رمز موفقیت مدیریت شهری کنونی

شهردار تبریز با اشاره به توفیقات مدیریت شهری در خدمت به شهروندان به رغم مشکلات مالی فراوان، رمز این موفقیت ها را شفافیت و پاکدستی مدیران شهری در این دوره دانست

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر  در آیین افتتاح دو پروژه شهرداری منطقه ۲ تبریز اظهار کرد: دوره فعلی مدیریت شهری، دوره پاک دستان بود و در خدمت به مردم سنگ تمام گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او یادآور شد: به رغم بدهی های کلان بانکی و مسدود بودن حساب های شهرداری در اوایل دوره، امروز در وضعیتی قرار گرفته ایم که می توانیم هر هفته و به صورت مستمر پروژه های مختلف آماده افتتاح را به بهره برداری برسانیم.

او با بیان اینکه در دوره فعلی مدیریت شهری هزینه های جاری کاهش و اعتبارات عمرانی افزایش یافته است، گفت: اعتقاد ما به شفافیت باعث شد تمرکز ویژه ای روی آن داشته باشیم و تمام روزنه هایی که می توانست باعث بروز فساد شود، مسدود شد.

شهردار تبریز تصریح کرد: در این چهارسال حتی یک پرونه قضایی علیه کارکنان شهرداری تبریز تشکیل نشده که جای قدردانی دارد.

او همچنین تفریغ بودجه و حسابرسی دوره های قبلی را از دیگر اقدامات شایسته این دوره شورا و شهرداری عنوان کرد.

شهردار تبریز با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه ساماندهی حاشیه نشینی، اضافه کرد: در این دوره با بیش از ۲۰ کیلومتر پله گذاری در سکونت گاه های غیررسمی، اجرای چندین مسیرگشایی و... توانستیم گام های خوبی در این حوزه برداریم.

ایرج شهین باهر همچنین گفت: طرح کلید به کلید یکی از مهم ترین طرح ها در بحث ساماندهی حاشیه نشینان است که پس از سه سال دوندگی، تفاهم نامه اجرای آن با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا به امضا رسید و تا چند هفته دیگر کلنگ زنی می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز شهرداری تبریز شفافیت مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۰۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی بزرگ‌ترین نخاله‌گاه تبریز

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز از راه‌اندازی بزرگ‌ترین نخاله‌گاه در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، حبیبه هراتی صبح امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روند اجرای راه اندازی بزرگ‌ترین نخاله گاه تبریز در راستای ساماندهی و مدیریت پسماندهای عمرانی و ساختمانی شرق تبریز آغاز شده است.

وی افزود: با آغاز عملیات اجرایی تحویل زمین سه هکتاری بزرگترین نخاله گاه شرق تبریز با همکاری اداره کل راه و شهرسازی و سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز، پروژه راه‌اندازی بزرگترین نخاله‌گاه در تبریز اجرایی می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: برای همین منظور طی جلسه‌ای با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی استان، زمین مورد نیاز نخاله‌گاه شرق تبریز تحویل این سازمان شد.

هراتی تصریح کرد: این پروژه در مجموع شامل ۳۰ هکتار است که در فاز نخست سه هکتار برای بهره‌برداری و انجام مراحل اجرایی احداث نخاله اه شرق تبریز تحویل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز شد و انتظار می‌رود با احداث این نخاله‌گاه شاهد رعایت حقوق عامه شهروندان و عدم تخلیه نخاله‌ها و پسماندهای عمرانی و ساختمانی در حاشیه اتوبان‌ها و مسیل‌های رودخانه‌ها در حوزه شرق تبریز باشیم.

وی گفت: بیشتر فعالیت‌های عمرانی و ساختمانی در منطقه شرق تبریز صورت می‌پذیرد و نبود یک محل به عنوان نخاله‌گاه در محدوده شرق موجب بروز مشکلات متعدد از جمله تخلیه نخاله در حریم و بستر آجی چای و حاشیه جاده‌های اصلی توسط ماشین‌های حمل نخاله می‌شد که نازیبایی‌های بصری و آلودگی محیط زیست را به دنبال داشت.

کد خبر 747804

دیگر خبرها

  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • راه‌اندازی بزرگ‌ترین نخاله‌گاه تبریز
  • شهردار مشهد: سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است/گام های موثر مدیریت شهری در ممیزی املاک
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • الکترونیکی شدن نیمی از خدمات شهری در رشت
  • بی‌توجهی مدیریت شهری گذشته به گرامیداشت آیین‌های مذهبی
  • معاون شهردار تهران: دوره قبل مدیریت شهری زیست شبانه و نگهداری از حیوانات خانگی را ترویج می‌داد