Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – و به نقل از پایگاه خبری استاد الدوحه، سفیان هنی بازیکن الجزایری الغرافه به همراه ویلفرد کانون اهل ساحل عاج، عدلان قدیوره الجزایری و کو جا چول کره‌ای در فهرست خروج این باشگاه قرار گرفته و به دلیل عملکرد دور از انتظاری که در این فصل داشته‌ اند از جمع پلنگ‌ ها جدا می‌ شوند.

جاناتان کوجیا مهاجم ساحل عاجی تنها بازیکن خارجی است که برای فصل آینده در الغرافه حفظ خواهد شد و این تیم با انتخاب سرمربی جدید فهرست مورد نظر کادر فنی شامل ۴ بازیکن خارجی را جذب می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته استاد الدوحه انتظار می‌رود استراماچونی ایتالیایی سرمربی جدید الغرافه باشد که در روزهای آتی رسما به عنوان جانشین یوکانوویچ صرب معرفی خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آندره آ استراماچونی الغرافه قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۰۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه

همایش گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه با حضور سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مربیان و فرماندهان در ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078363 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • رونمایی از سند ثبت ملی مهارت لَردِه دوزی روستای بیابانک سمنان
  • تجویز داروی خارج از این فهرست ممنوع است
  • رونمایی از تندیس رویداد جایزه استاد مویدی
  • حضور محبی در فهرست نامزدهای بهترین بازیکن لیگ برتر روسیه
  • رونمایی از نشان صادراتی GTS Plus سمنان
  • رونمایی کتاب دنیای کسی را عوض کرده ای در ارومیه
  • پنج استاد دانشگاههای استان اصفهان در فهرست استادان نمونه کشوری
  • پنج اصفهانی در فهرست استادان نمونه کشوری
  • عکس/ گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه
  • گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه