Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-05@00:26:33 GMT

مهلت ۶ ماهه به مراکز مشاوره برای تطبیق مجوز

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۰۱۶۳

مهلت ۶ ماهه به مراکز مشاوره برای تطبیق مجوز

مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور گفت: تمام مراکز مشاوره موظف‌ند ظرف شش ماه آینده مجوز خود را تطبیق داده و آن را از بهزیستی دریافت کنند.

به گزارش ایمنا، بهزاد وحیدنیا با بیان اینکه بعد از ۱۷ سال از تأسیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور و چالش‌های بین‌بخشی که وجود داشته، طی توافقات اخیر مکتوب سازمان بهزیستی و سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور برای تمکین به قوانین و ساماندهی خدمات مراکز مشاوره و خدمات فردی روانشناختی توافق‌نامه‌ای نوشته شد، اظهار کرد: برای صراحت هر چه بیشتر امر و پایداری توافقات، نمایندگان شورای مرکزی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور، رئیس سازمان روانشناسی و رئیس سازمان بهزیستی این توافق‌نامه را امضا کردند که به رؤیت و تأیید بازرسین هر دو مجموعه نیز رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره توافق‌نامه مذکور گفت: بر اساس این توافق‌نامه، همه افرادی که قصد دارند کار فردی در حوزه روانشناسی انجام دهند و یا وارد کار حرفه‌ای شوند، معرفی می‌شوند تا پروانه فردی و شماره نظام را از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره دریافت کنند و همه مراکز مشاوره و روانشناسی که از سازمان بهزیستی مجوز دریافت نکرده‌اند و از دستگاه دولتی دیگر یا از سازمان روانشناسی مجوز دارند موظف‌اند، طی شش ماه آینده مجوز را تطبیق داده و آن را از سازمان بهزیستی دریافت کنند.

مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه توافق شده تا قانون محور کار باشد، افزود: باید همه مراکز و همه متقاضیان جدیدی که حتی دارای پروانه نظام فردی، از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور هستند، طی ۶ ماه از سازمان بهزیستی مجوز دریافت کنند.

منبع: ایسنا

کد خبر 500192

منبع: ایمنا

کلیدواژه: صدور مجوز مراکز مشاوره پروانه نظام روانشناسی مراکز مشاوره و روانشناسی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور سازمان بهزیستی مراکز مشاوره دریافت کنند توافق نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۰۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت یک هفته‌ای اسرائیل برای تصمیم‌گیری درباره توافق آتش‌بس

روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از مسئولان مصری گزارش داد تل آویو یک هفته به حماس مهلت داد تا با پیشنهاد ارائه شده درباره آتش بس و تبادل اسرا موافقت کند و در غیر این صورت عملیات رفح را شروع می‌کند.

به گزارش ایسنا، وال استریت ژورنال به نقل از مسئولان مصری نوشت: اسرائیل یک هفته به حماس مهلت داده تا با آتش بس موافقت کند و در غیر این صورت عملیات رفح را شروع می‌کند. حماس برای آتش‌بس طولانی مدت تلاش می‌کند و خواهان ضمانت‌هایی از سوی آمریکا درباره احترام اسرائیل به آتش‌بس و عدم نقض آن است.

این مسئولان تأکید کردند: احتمالا حماس پیشنهادی را برای آتش‌بس به عنوان جایگزین پیشنهاد اخیر به جای مخالفت با آن ارائه کند.

به دلیل لجاجت رژیم صهیونیستی و مخالفتش با خواسته‌های حماس درباره پایان جنگ در غزه مذاکرات برای آتش‌بس تاکنون به جایی نرسیده است.

اخیرا رژیم صهیونیستی پیشنهادی را درباره آتش‌بس با همکاری مصری‌ها به حماس داده است که به گفته حماس در آن اشاره صریح و واضحی به پایان جنگ نشده است.

جنبش حماس بر لزوم عقب نشینی واضح و سریع ارتش رژیم صهیونیستی از نوار غزه و اجازه تردد آزادانه در منطقه شمال و جنوب تأکید دارد.

از سوی دیگر برخی منابع می‌گویند، مصر و آمریکا ضمانت‌ها و تعهداتی به حماس درباره عدم بازگشت ارتش صهیونیستی به جنگ بعد از آتش‌بس داده‌اند، اما حماس می‌خواهد ترکیه طرفی در ضمانت‌ها باشد.

به گفته این منابع مصر، آمریکا و قطر طی ساعات اخیر مذاکرات فشرده‌ای برای ارائه پیشنهاداتی موافق با خواسته‌های حماس برای ممانعت از فروپاشی مذاکرات برگزار کرده‌اند.

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس پنجشنبه در تماس تلفنی با سرلشکر «عباس کامل» رئیس اطلاعات مصر اعلام کرد هیئت مذاکره‌کننده جنبش حماس برای تکمیل مذاکرات جاری با هدف دستیابی به توافقی که خواسته‌های فلسطینی‌ها را برآورده کرده و تجاوزات را متوقف کند، به‌زودی به مصر بازخواهد گشت.

دیگر خبرها

  • اختلاف در ارکان رژیم صهیونیستی بالا گرفت
  • امروز؛ آخرین مهلت نام نویسی برای دریافت وام‌های ضروری و ودیعه مسکن
  • تولد توافق امنیتی جدید عربستان و آمریکا در انتظار چراغ سبز اسرائیل/ آیا آمریکا مجوز غنی سازی را به عربستان سعودی می دهد؟/ ریاض در یک قدمی پیروزی بزرگ قرار دارد
  • مهلت یک هفته‌ای اسرائیل برای تصمیم‌گیری درباره توافق آتش‌بس
  • برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای در ساری
  • دانشگاه آزاد خمینی‌شهر سهم بسزایی در تربیت روانشناس دارد
  • بیش از ۸۴ هزار تماس با مشاوره تلفنی بهزیستی مرکزی برقرار شد
  • آیا کودکستان‌های کشور رتبه بندی می‌شوند؟
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز
  • از بین رفتن یا تغییر در ۸۰ میلیون شغل طی چند سال آینده