Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی مظفری مدیرکل اداره هنر‌های تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، درباره رویداد‌های پیش روی این حوزه به خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: مردادماه سال جاری جشنواره هنرهای تجسمی جوانان برگزار می‌شود. سعی می‌کنیم که این دوره از جشنواره نسبت به دوره‌های قبلی کیفی‌تر و جذاب‌تر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته باز هم نحوه برگزاری آن به صورت حضوری و یا آنلاین، بستگی به پاندمی کرونا دارد.

وی افزود: شهریورماه دوسالانه نقاشی و بعد از آن دوسالانه خوشنویسی در قزوین برگزار خواهد شد. همچنین رویداد‌های موزه طبق جدول زمان‌بندی پیش می‌رود و بعد از آن هم جشنواره تجسمی فجر و سایر رویداد‌ها را خواهیم داشت. البته باید بگویم که دوسالانه خوشنویسی باید سال گذشته برگزار می شد، اما یک‌سال به تأخیر افتاد. امسال این بینال با خواست خود انجمن خوشنویسان و اداره فرهنگ و ارشاد قزوین برگزار می‌شود.

مظفری در پاسخ به اینکه چرا تکلیف دوسالانه کاریکاتور مشخص نشده است،  بیان کرد: برگزاری دوسالانه به چند عامل بستگی دارد که مهمترین آن‌ها تقاضاست؛ ما در حوزه کارتون و نگارگری انجمن ثبت شده نداریم. بنابراین ابتدا باید انجمن شکل بگیرد، سپس تقاضای برگزاری دوسالانه از سوی انجمن مطرح و در نهایت آن رویداد برگزار شود. در حال حاضر در رشته‌های کارتون و نگارگری مشکل ثبتی داریم که ابتدا باید آن را حل کنیم.

وی با اشاره به تلاش‌های وزارت ارشاد برای پس گرفتن موزه هنر‌های معاصر اهواز از پیمانکار فضای سبز، یادآور شد: پیرامون موزه هنر‌های معاصر اهواز اتفاقات بسیار خوبی در حال رقم خوردن است که به محض قطعی شدن اطلاع رسانی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هنرهای تجسمی نگارگری ایرانی کاریکاتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۰۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازخوانی تحلیلی زمینه‌های سیاسی اجتماعی در تدبرگرایی معاصر

به گزارش خبرنگار مهر، نشست علمی بازخوانی تحلیلی زمینه‌های سیاسی اجتماعی در تدبرگرایی معاصر با همکاری دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

در این نشست عبدالهادی فقهی زاده دکترای علوم قرآن و حدیث و هیأت علمی دانشگاه تهران که از برگزار کنندگان همایش ملی «جریان‌شناسی تدبر قرآن کریم و ظرفیت‌های اجتماعی آن در ایران معاصر» است به ایراد سخنرانی بپردازد و دبیر علمی نشست حجت‌الاسلام حسین صدیقی است.

زمان برگزاری شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۲۱ خواهد بود.

علاقمندان می‌توانند به صورت مجازی و از طریق اینجا در این نشست شرکت کنند.

کد خبر 6087573 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت های دانش بنیان
  • برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت‌های دانش‌بنیان
  • برگزاری کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما
  • «رویداد استارتاپی شتاب» در پارک علم و فناوری قم برگزار شد
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در رفسنجان برگزار می‌شود
  • برگزاری رویدادی برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • بازخوانی تحلیلی زمینه‌های سیاسی اجتماعی در تدبرگرایی معاصر
  • برگزاری رویداد فرهنگی سازمان همکاری اسلامی و دانشگاه بین‌المللی اسلامی مالزی
  • نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی دربهشهر
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2