Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان تهران در«همایش پشتیبانی‌ها و مانع زدایی از مأموریت فی مابین» که با همکاری دادستانی تهران و فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد بر اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات و آمادگی و اتخاذ تمهیدات پیشگیرانه از بروز هرگونه اخلال و بی نظمی در برگزاری انتخابات تأکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، درهمایش پشتیبانی‌ها و مانع زدایی از مأموریت فی مابین که با حضور القاصی دادستان تهران و سردار رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ و استاندار تهران به منظور اتخاذ تدابیرمناسب برای افزایش همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در تأمین نظم و امنیت تهران بزرگ، برگزار گردید، موضوعات مختلفی از جمله تعامل و همکاری هر چه بیشتر دادستانی و نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت و برقراری عدالت در سطح جامعه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و با توجه به در پیش بودن برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مقرر گردید نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی، اقدامات لازم را برای تأمین نظم و امنیت و جلوگیری از هر گونه بی نظمی جهت برگزاری هر چه با شکوه تر انتخابات انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   در این همایش که به میزبانی فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ در حال برگزاری است علاوه بر دادستان تهران و فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ جمعی از معاونان ستادی دادستانی تهران و فرماندهان پلیس‌های تخصصی تهران بزرگ حضور دارند.   تکمیل می شود....

منبع: دانا

کلیدواژه: نیروی انتظامی تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۰۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، امروز ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مراسم تشیع و تدفین شهید گمنام با حضور سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ برگزار شد.

پیش از تشیع و تدفین شهید گمنام و خواندن نماز میت بر پیکر مطهر در حسینیه چهارده معصوم فرماندهی انتظامی تهران یگان‌های مختلف فراجا عزاداری کردند و از پیکر مطهر شهید استقبال کردند.

سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه مراسم در جمع خبرنگاران گفت: شهدا شم محفل بشریت اند شهدا رفتند تا چراغ راهی باشند، شهدای جان خودشان را تقدیم کردند برای اینکه سایه قرآن بر این کشور حاکم باشد.

وی افزود: شهدا جان خودشان تقدیم کردند تا امروز کشور ما در امنیت کامل باشد و بزرگ‌ترین مستکبران جهانی هم جرأت تعرض به این کشور را نداشته باشند.

سردار محمدیان گفت: انتظامی کشور همواره در معرض شهادت است زیرا باب شهادت به رویش باز است و هر لحظه ممکن است در انجام مأموریت‌ها توسط معاندین مجرمین و بزهکاران و به شهادت برسند.

وی ادامه داد: حضور یک شهید در مجموعه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ روحیه ایثار و شهادت طلبی ایجاد می‌کند و برکت مجموعه انتظامی خواهد بود.

این شهید والامقام که ۲۵ سال سن داشت در عملیات عاشورا ۲ به شهادت رسید و پس از سال‌ها در منطقه چنگوله ایلام تفحص شد.

پیکر این شهید والا مقام پس از تشیع بر دستان عاشقان در کهف شهدا فرماندهی انتظامی تهران بزرگ آرام می‌گیرد.

کد خبر 6096788

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • پیکر یک شهید گمنام در فاتب آرام گرفت
  • برگزاری همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین در قم و تهران
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • شهدا رفتند تا مستکبران جرأت تعرض به کشور را نداشته باشند
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • پلیس هر لحظه در معرض شهادت است
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • ببینید | اعلام جزئیات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران