Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-نامزد اصولگرای شورای شهر مشهدمقدس گفت: مرکز پژوهش‌های شورای شهر مشهد باید از کارکرد تزئینی و نمایشی خارج شود. - اخبار استانها -

مرتضی کامل نواب در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدساظهار داشت: منشور جامع و راهبردی مدیریت شهری مشهدمقدس به همت جبهه آرمانخواهان واقع‌بین رونمایی می‌شود.

نامزد اصولگرای شورای ششم شهر مشهد بیان کرد: در این منشور نکات اصلی و مهمی که باید در تمامی کمیسیون‌های ذی‌ربط شورای شهر مشهد جهت توسعه شهر مدنظر قرار گیرد لحاظ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کامل نواب تصریح کرد: یکی از مسائل مهمی که در سال‌های اخیر در شهر مشهد مطرح بوده مسئله توسعه عرضی و یا طولی شهر مشهد است که از این حیث مباحث مختلفی براساس پیامدهای این توسعه عرضی یا طولی شکل گرفته است.

ششمین انتخابات شوراها در استان‌ها| نامزد اصولگرای شورای شهر یزد: به مطالبات زنان در شورای شهر یزد هیچ‌گاه توجه‌ نشدششمین انتخابات شوراها در استان‌ها| نامزد اصولگرای شورای شهر مشهد: اقتصاد شهری مشهد مبتنی بر قرض و وام بنا شده است‌ششمین انتخابات شوراها در استان‌ها| نامزد اصولگرای شورای شهر اصفهان: کارآفرینی شهری را برای جوانان اصفهانی احیا می‌کنیم

وی خاطرنشان کرد: رویکرد علمی و پژوهشی یکی از الزامات مهمی است که باید در شورای ششم شهر مشهد مدنظر قرار گیرد و در این زمینه لازم است که مرکز پژوهش‌های شورای شهر مشهد از حالت تزئینی و نمایشی خارج شود و به سمت نیازسنجی و ارتباط مداوم با مردم و مخاطب برود.

کامل نواب عنوان کرد: مسئله دیگر بحث حاشیه شهر مشهدمقدس است که در سال‌های اخیر به انحاء مختلف مطرح شده و در ادامه و یا معلول مباحث مربوط به توسعه شهر مشهدمقدس است.

وی عنوان کرد: در این زمینه باید این نکته را مدنظر قرار داد که در سال‌های اخیر روستاهای زیادی از حریم مشهد به سمت محدوده مشهد آمده‌اند و همین مهم سبب شکل گیری حاشیه‌نشینی در شهر مشهد شده است و نکات خاص خود را ایجاد کرده است.

انتهای پیام/281/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات شوراها در استان ها نامزد اصولگرای شورای شهر شورای شهر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۰۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با سراسر کشور، رقابت چهار نامزد راه یافته به مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ از صبح پنجشنبه آغاز شد.

در این دوره انتخابات ۴۱۸ شعبه در روز برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در پنج شهرستان حوزه انتخابیه قائمشهر مستقر می‌شود و از این تعداد شعب اخذ رأی ۳۱۰ شعبه ثابت، ۱۰۸ شعبه سیار، ۱۹۶ شعبه شهری و ۲۲۲ شعبه روستایی است.

در این دور از انتخابات مجلس شورای اسلامی بیشترین تعداد شعب اخذ رأی به شهرستان قائمشهر اختصاص دارد که ۲۰۴ شعب است همچنین در شهرستان‌های جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ به ترتیب ۷۹، ۵۹، ۴۰ و ۳۶ شعبه اخذ رأی مستقر خواهد شد.

حدود یک میلیون و ۸۰ هزار نفر از ۲ میلیون و ۴۸۷ هزار و ۲۴۴ مازندرانی واجد شرایط شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند، به سه هزار و ۲۱۰ شعبه اخذ رأی برپا شده در ۲۲ شهرستان استان رفتند و مشارکت ۴۳.۵ درصدی را ثبت کردند. مازندران نوزدهمین استان از نظر میزان مشارکت انتخاباتی شد.

طبق اعلام ستاد انتخابات شهرستان‌های مازندران به جز حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ که انتخابات به دور دوم کشیده شد، در هشت حوزه انتخابیه دیگر نمایندگان مشخص شدند.

عمران عباسی کالی، مصطفی معلمی، کمال علیپور و علی کشوری چهار نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه قائمشهر هستند که باید از آنها دو نفر روانه مجلس شود.

مازندران ۹ حوزه انتخابیه و ۱۲ کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.

کد خبر 6094814

دیگر خبرها

  • حاجی‌بگلو: قانون شوراها باید اصلاح شود
  • پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات از شبکه سهند
  • سه نامزد دیگر به لیست شورای ائتلاف اضافه می‌شود
  • آشنایی با ۲ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرج
  • آغاز زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • آغاز تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس از بامداد امروز
  • رقابت ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران
  • شفافیت حقوق مدیران در راستای دانستن مردم است
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • جدول پخش برنامه های صدای آبادان