Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: روند رو به رشد کرونا در استان بسیار نگران کننده بوده به طوریکه هفته گذشته پیک چهارم کرونا در این نقطه از ایران اسلامی رکورد زده است.

به گزارش خبرگزاری برنا ،  احمدعلی موهبتی در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با کرونا اظهارداشت:روند رو به رشد کرونا در سیستان و بلوچستان بسیار نگران‌کننده و خطرناک است و شرایط به گونه ایست که از ابتدای شروع کرونا تاکنون هفته گذشته پیک چهارم کرونا در استان رکورد زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ادامه این روند بسیار خطرناک بوده به طوریکه ممکن است در تأمین امکانات و نیروی انسانی و خدمت رسانی به بیماران با چالش جدی مواجه شویم.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نگران روزهای سخت پیش رو هستیم و انتظار داریم مردم در این شرایط همکاری بیشتری داشته باشند و از گردهمای‌های شبانه در بحث انتخابات اجتناب کنند.

وی تاکید کرد: مسوولان باید با مصاحبه و اطلاع‌رسانی نسبت به شرایط فعلی به مردم هشدار جدی دهند و شدت و حدت موضوع را عنوان کنند.

موهبتی اظهارداشت: روند صعودی کرونا و همه گیری آن به صورت نمودار برای مردم اطلاع رسانی و نسبت رشد آن برای مردم بازگو شود.

وی بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی دستورالعمل های ابلاغی در حوزه کرونا را با تاکید موکد اجرا کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا جهش یافته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۰۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک اقتصاددان پاسخ داد: عاقبت نرخ تورم در 1403 و اتفاق نگران کننده برای طبقه متوسط جامعه

احمد حاتمی یزدی، اقتصاددان در گفتگو با خبرآنلاین در جواب این پرسش که نرخ تورم در سال جاری به نظر شما به هدف دولت یعنی بازگشت به کانال ۲۰ تا ۳۰ درصد نزدیک خواهد شد یا خیر؟ گفت: نه تنها امسال بلکه در سال آینده نیز به نظر من نرخ تورم بالاتر از ۴۰ درصد باقی خواهد ماند.

این مدیر اسبق بانکی عنوان کرد: جامعه در حال تغییر وضعیت است. طبقه متوسط تحت تاثیر سیاست‌های اشتباه اقتصادی در حال از بین رفتن است و در نتیجه این اتفاق جامعه به دو طبقه فقیر و بسیار ثروتمند تقسیم می‌شود.

وی تاکید کرد: در این جامعه طبیعتا توسعه‌ای رخ نمی‌دهد و فشار موجود بر بخش مولد نیز موید همین مدعاست.

tags # تورم سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • یک اقتصاددان پاسخ داد: عاقبت نرخ تورم در 1403 و اتفاق نگران کننده برای طبقه متوسط جامعه
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • روایت یک اقتصاددان از اتفاقی نگران‌کننده برای طبقه متوسط جامعه
  • روند سرمایه‌گذاری در سیستان‌وبلوچستان تسهیل شود
  • تشکیل کارگروه رصد: برای هفته‌های آخر لیگ
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • دو روی سکه هوش مصنوعی در گزارش سال ۲۰۲۴ دانشگاه استنفورد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • مدیران نگران چه هستند؟