Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- بورس انرژی ایران امروز شاهد عرضه نفتای سبک پالایشگاه آبادان خواهد بود.

 به نقل از بورس انرژی، رینگ داخلی این بورس، امروز (یکشنبه، ۲۳ خردادماه) شاهد عرضه کالاهای اکستراکت سبک و سنگین شرکت نفت ایرانول، آیزوریسایکل، آیزوفید، بلندینگ نفتا حلال ۴۱۰ و حلال ۴۰۴ پالایش نفت شیراز، آیزوفید پالایش نفت اصفهان، ایزوپنتان و بلندینگ نفتا پالایش نفت بندرعباس و نفتای سبک پالایش نفت آبادان است و ته‌مانده تصفیه‌شده برج تقطیر پالایش نفت شازند، حلال ۴۰۲ و ریفورمیت پالایش نفت تبریز و رافینت ۲ شرکت پتروشیمی شیمی‌بافت در رینگ بین‌الملل عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز شنبه (۲۲ خردادماه) کالاهای آیزوریسایکل پالایش نفت بندرعباس، آیزوفید، حلال ۴۰۲ و ریفورمیت پالایش نفت تبریز، زغال‌سنگ شرکت زغال‌سنگ پروده طبس، سی‌اس‌او پالایش نفت شازند، آیزوریسایکل پالایش نفت شیراز و حلال ۴۰۰، حلال ۴۰۲ و حلال ۵۰۳ پالایش نفت اصفهان در رینگ داخلی بازار فیزیکی بورس انرژی ایران معامله شد.

در این روز ۷.۸۴۵ تن فرآورده هیدروکربوری به ارزش بیش از ۷۲۹ میلیارد و ۱۶ میلیون ریال در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران دادوستد شد.



منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بورس انرژی پالایش نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۰۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«گروسی» به ایران می‌آید

«بهروز کمالوندی» سخنگو و معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی اعلام کرد: مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای شرکت در اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای ایران که ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت در اصفهان برگزار می‌شود به ایران می‌آید.

او  افزود: در سفر گروسی، مقامات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و سازمان انرژی اتمی ایران درباره موضوعات فی مابین مذاکره می‌کنند.

گروسی علاوه بر شرکت در این کنفرانس با مقامات کشورمان در تهران و اصفهان نیز دیدار می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • فروش برق با نرخ‌های جذاب در بورس انرژی
  • پیشرفت ۶۵درصدی طرح بنزین‌سازی پتروپالایش تهران
  • سرمایه‌گذاری ۲ میلیارد یورویی در طرح‌های ارتقای کیفی پتروپالایشگاه تهران
  • صرفه‌جویی یک میلیارد دلاری پالایشگاه آبادان
  • معامله بلوک «شازند» قانونی است
  • «گروسی» به ایران می‌آید
  • سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی باید در کنار تعاملات امنیتی با کشور هدف پیگیری شود
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • عبور از تحریم‌های نفتی و رکوردشکنی فروش نفت خام
  • اعلام جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا