Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، احمد مسجدجامعی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر با اشاره به وضعیت برج آزادی در پایتخت اظهار داشت: مقدمات خواهرخواندگی برج آزادی با برج‌های بزرگ و معروف دنیا از جمله برج ایفل فراهم شده است ولی باید اعتبار لازم برای حفظ این برج فراهم باشد.

وی با اشاره به اینکه برج آزادی جزو 5 جاذبه شهر تهران است گفت: با وجود اینکه دقت‌های زیادی برای اجرای ترکیب معماری در این برج استفاده شده و همه مصالح آن از نقاط مختلف ایران تهیه شده است ولی در 50 سال گذشته برای آن اتفاق ویژه‌ای انجام نداده‌ایم و کاستی‌هایی هم وجود داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر لزوم اعتبارات خاص در بودجه 1400 برای برج آزادی گفت: این موضوع در بودجه امسال مغفول مانده و از آنجایی که ماه مهر مصادف با سالروز 50 سالگی برج آزادی است باید اقدامات لازم برای این نماد شهری صورت گیرد.

مسجدجامعی خاطرنشان کرد: برج آزادی مهمترین نماد شهری است و اتفاقات مهم در حول آن به وقوع می‌پیوندد و اخیراً 7 نفر از اعضای شورای شهر از این برج بازدید داشتند و همه بر لزوم اختصاص اعتبار ویژه تأکید داشتند.

 انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: احمد مسجدجامعی عضو شورای شهر تهران برج آزادی شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۰۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود کارخانه نوین باعث بی کیفیتی‌ آسفالت بجنورد می‌شود

نائب رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: نبود کارخانه نوین و پیشرفته آسفالت از مهم‌ترین موانع بر سر راه توسعه ‌جاده‌های شهری در بجنورد است که باعث پایین آمدن کیفیت آسفالت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌شمالی، علی اربابی امروز _دوشنبه‌دهم‌اردیبهشت_ در نشست خبری اظهار کرد: در ابتدای شروع به کار دوره فعلی شورا، ۷۰ هزار متر مربع از فضای بجنورد آسفالت بود که این آمار پس از یکسال و در ۱۴۰۱ به ۱۸۰ هزار مترمربع رسید.

وی افزود: سال ۱۴۰۲ میزان آسفالت بجنورد به ۲۳۱ هزار متر مربع رسید که برآورد می‌شود این مقدار در سال جدید به ۳۵۰ هزار تا ۴۰۰ هزار مترمربع برسد.

نایب رئیس شورای اسلامی بجنورد خاطرنشان کرد: نبود کارخانه نوین و پیشرفته آسفالت از مهم‌ترین موانع بر سر توسعه جاده‌های شهری در بجنورد است که باعث پایین آمدن کیفیت آسفالت می‌شود.

اربابی تصریح کرد: نبود تقاطع همسطح در میدان‌خرمشهر بجنورد بعنوان یکی از مهم‌ترین چالش‌های شهر است که در گام اول نصب چراغ قرمز انجام شد، اما پاسخگوی نیازهای میدان نیست و برای سال جاری به منظور ایجاد تقاطع هم‌سطح در آن بودجه در نظر گرفته شده‌است.

وی اضافه کرد: ایجاد پارکینگ طبقاتی در بجنورد نیز بعنوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های حوزه مدیریت شهری در نظر گرفته‌می‌شود.

یوسف مغروری، رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر بجنورد تاکید کرد: در سال ۱۴۰۲ بودجه شورای شهر ۸۹۴ میلیارد تومان بود که در سال جاری به هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان رسید.

وی گفت: بر اساس احصای شرایط بجنورد به منظور به حد نرمال رساندن حوزه‌های مختلف شهری، سه هزار میلیارد تومان اعتبار برای شورای شهر نیاز بود که به نتیجه نرسید.

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر بجنورد افزود: شورای شهر بجنورد پنج کارگروه درآمدی را در راستای تحقق و تخصیص بودجه سال ۱۴۰۳ تشکیل داده است.

کد خبر 749121

دیگر خبرها

  • نبود کارخانه نوین باعث بی کیفیتی‌ آسفالت بجنورد می‌شود
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد، دغدغه شورای ششم است
  • تعیین تکلیف رینگ شهری یزد بعد از ۲۵ سال
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • انعقاد پیوند خواهرخواندگی میان دو بندر مهم ایران و کوبا
  • ممانعت شورای شهر از قطع درختان
  • گره‌های چند دهه شهر یزد در شورای ششم باز شد
  • باز شدن گره‌های چند دهه شهر یزد در شورای ششم
  • به‌دنبال تحقق «اصفهان من، شهر زندگی» هستیم