Web Analytics Made Easy - Statcounter

«علیرضا محمودی» روز یکشنبه در آیین رونمایی از کارکردهای نوین طرح ملی سحاب در اراک، افزود: اعضای جمعیت هلال احمر استان مرکزی تلاش کنند تا در روز رای‌گیری با حضور در نخستین ساعات بازگشایی شعب در این آزمون سیاسی با آگاهی شرکت کنند.

وی بیان کرد: اعضای جمعیت هلال احمر استان مرکزی با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رای بر افتخارات خود خواهند افزود و برگ زرینی دیگر بر افتخارات این جمعیت اضافه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی ادامه داد: طرح کارکردهای نوین سحاب (سفیران حمایت‌های امدادی و بشر دوستانه) از جمله برنامه‌هایی است که با هدف افزایش سلامت جامعه و مشارکت جوانان در یاری به مردم اجرا می‌شود.

محمودی اظهار داشت: این طرح سابقه اجرایی ۱۰ سال در کشور دارد و هر سال در ایام نوروز و تابستان در مناطق پرتردد، مسافرپذیر در مناطق سیاحتی و زیارتی با حضور اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر در قالب گروه های ۲ نفره یا تک نفره به صورت پیاده و یا با با دوچرخه انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: اعضای شرکت کننده در این طرح به‌دنبال افزایش ضریب سلامت جامعه هستند و این طرح تا پایان تابستان جاری در نقاط مختلف استان مرکزی ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی افزود: هزینه پیشگیری بسیار کمتر از هزینه درمان است و در شماری از بیماری ها هزینه درمان ۴۰۰ برابر بیشتر از پیشگیری است و در اجرای طرح سحاب بحث پیشگیری از بیماری‌ها با جدیت دنبال می‌شود.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان مرکزی هم در این آیین گفت: حضور در انتخابات یک وظیفه شرعی است و واجدان شرایط رای دادن باید به این وظیفه عمل کنند و همه پای صندوق های رای در ۲۸ خردادماه حاضر شوند.

سید «رضا میرهاشمی» افزود: انتخاب افراد اصلح و حضور آگاهانه در پای صندوق های رای از دیگر وظایف است که باید مورد توجه رای دهندگان قرار گیرد.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت است.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ اراک استان مرکزی مشارکت انتخاباتی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ اراک استان مرکزی انتخابات ۱۴۰۰ اراک استان مرکزی مشارکت انتخاباتی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران جمعیت هلال احمر استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۱۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود

حجت الاسلام والمسلمین معزی دیدار fh رئیس و مدیران سازمان داوطلبان به نقش حیاتی و پر اهمیت سازمان داوطلبان در جمعیت هلال احمر اشاره کرد و بر بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داوطلبانه برای خدمت به مردم در این مجموعه تاکید کرد.

حجت الاسلام‌والمسلمین معزی ارائه آموزش فرهنگ داوطلبی را یکی از وظایف این سازمان برشمرد و تصریح کرد: با آموزش و فرهنگ‌سازی صحیح باید روحیه خدمت‌رسانی در جامعه را ارتقاء دهیم.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در این بخش با تأکید بر اهمیت بهره‌گیری از رسانه در معرفی فعالیت‌های داوطلبانه، تصریح کرد: برای ترویج فرهنگ داوطلبانه باید بیش از پیش در مورد فرهنگ خدمت رسانی و معرفی آن به مردم تمرکز کرد. 

حجت الاسلام والمسلمین معزی، سپس به ارائه نکاتی در خصوص برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و بهره‌گیری هر چه بیشتر از ظرفیت‌های داوطلبی در پیشبرد اهداف جمعیت هلال‌احمر پرداخت و بر لزوم ارتباطات تنگاتنگ و مستمر درون سازمانی تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین معزی همچنین با ابراز خرسندی از این دیدار، به ارائه نکاتی مهم و ضروری در خصوص چگونگی جذب و نگهداشت داوطلبان در جمعیت هلال احمر پرداخت.

نماینده رهبر معظم انقلاب ارتباط مستمر با اقشار مختلف جامعه، تربیت، آموزش و تهیه بسته‌های فرهنگی برای جذب و نگهداشت آنان را یک امر ضروری دانست و تصریح کرد: یکی از آسیب‌های جدی نظام‌های سازمانی در ایران بروکراسی‌های غیرضروری است. وی تاکید کرد باید با پرهیز از این بروکراسی‌ها از ظرفیت داوطلبانه برای اجرای خلاقانه برنامه‌ها در جمعیت بهره گرفت.

وی همچنین گزارش‌های ارائه شده از سوی مسئولان این سازمان را نیز مثبت ارزیابی کرد و از خدمات ارائه شده در ماه مبارک رمضان و عید نوروز قدردانی کرد.

نماینده رهبر انقلاب در هلال احمر در پایان این دیدار ضمن آرزوی موفقیت، توجه ویژه به مسائل مربوط به این سازمان که متولی کمک در جامعه است را خواستار شد.

در ابتدای این دیدار وحید سلیمی، رئیس سازمان داوطلبان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و معاونین سازمان داوطلبان نیز به ارائه گزارش‌هایی در خصوص فعالیت‌های صورت گرفته سال گذشته و همچنین بیان مشکلات و چالش‌های پیش روی ارائه خدمات روان‌تر به جامعه به منظور پیگیری از سوی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر پرداختند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید/ تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • ریزش سقف واحد مسکونی در آباده و حضور امدادگران
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب در سیل زیرکوه
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم