Web Analytics Made Easy - Statcounter

از مزیت های مهم این طرح میتوان به تقویت بازار دست دوم محصولات مدیران خودرو اشاره نمود ، در اصل در این طرح با حضور نماینده رسمی دادگستری قیمت عادلانه ایی بر روی خودروهای کارکرده مدل سال ۹۰ و به بعد وضع میگردد ، و مبلغ خریداری شده میتواند نسبت به انتخاب محصول جدید این برند به عنوان پیش پرداخت یا بخشی از آن در نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر در این طرح خودروهای دست دوم اورهال شده و گارانتی جدید تحت نام گارانتی پلاس دریافت میکنند و قطعات اصلی و لازم  برای آنها با اطمینان خاطر فراهم میگردد.

همچنین در  طرح جایگزینی خریدار خودرو صفر پس از اینکه خودروی کارکرده خود را با خیال آسوده فروخت میتواند با بهره از اقساط تا سقف ۵ سال ، حداقل پیش پرداخت ۳۰ درصد، تعویضی امن و راحت خواهند داشت و در یک بازه زمانی اندک خودروی جدید خود را دریافت خواهند نمود و خودروی قدیمی او نیز پس از بازسازی به صورت اقساطی در بازار فروخته خواهد شد که با ایجاد این چرخه قطعا بازار دست دوم و ارزش محصولات مدیران خودرو ارتقاء قابل توجهی خواهد داشت.

کد خبر 607163

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۱۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشخصات یک خودروی جدید ایرانی منتشر شد

پارس خودرو کاتالوگ جدید خودرو ال ۹۰ ایرانی را با نام P ۹۰ منتشر کرد. به نظر می‌رسد تولید این خودرو در ماه‌های آینده از سوی این شرکت آغاز خواهد شد.

به گزارش تسنیم، موتور ME ۱۶ با حجم ۱۶۰۰ سی‌سی است که قادر است حداکثر قدرت ۱۱۳ اسب بخار و گشتاور ۱۴۴ نیوتن‌متر را تولید کند. این موتور به گیربکس دستی ۵ سرعته متصل است.

فرمان برقی D-Type، غربیلک فرمان مجهز به کنترل سیستم صوتی، سیستم پایش فشار باد تایر‌ها TPMS، رینگ آلومینیومی R ۱۵، سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک و صندلی‌های قابل تنظیم دستی از جمله امکانات این خودروی ایرانی است.

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو امروز ۱۷ اردیبهشت + جدول
  • تانک M2 بردلی: بررسی جامع تانک افسانه‌ای ایالات متحده (+عکس)
  • مشخصات یک خودروی جدید ایرانی منتشر شد
  • قیمت خودرو امروز 16 اردیبهشت 1403
  • اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد
  • آغاز فروش خودروهای وارداتی از عصر امروز
  • چری در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ با رویکرد «اکوسیستم متنوع»
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ کدام خودرو امروز گران شد؟
  • رکورد قیمت خودروی چینی در ایران شکسته شد
  • پیش بینی جالب یک کارشناس از قیمت خودرو/ قیمت کارخانه تغییر می‌کند؟