Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@03:04:54 GMT

اطلاعاتی در ارتباط با کفپوش پارکت و نحوه نصب آن!

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۱۵۳۶

اطلاعاتی در ارتباط با کفپوش پارکت و نحوه نصب آن!

برای آشنایی با نکات مثبت و منفی پارکت، قیمت ها، نصب و نگهداری از آنها، این مطلب را مطالعه کنید تا بتوانید به درستی تصمیم بگیرید که آیا این محصول برای شما مناسب است یا خیر!

به گزارش ایسنا بنابر اعلام وندور لیست، وقتی صحبت از کفپوش های پیچیده می ­شود، پارکت حکمرانی می­ کند. کفپوش پارکت که از تکه های کوچک چوب سخت که در الگوهای هندسی کنار هم قرار گرفته اند، ساخته شده است؛ عنصر طراحی چشمگیری را به هر اتاقی می افزاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ایالات متحده، پارکت در دهه ی 1960، به اوج محبوبیت خود رسید و پس از آن، مانند بسیاری از کالاهایی که به سرعت مد شد، تقاضای آن کاهش یافت.

با این حال، اخیراً، کفپوش پارکت نشانه هایی از بازگشت را داشته­ اند. بخشی از آن به دلیل تکنیک­های جدید تولید است که طیف گسترده­ تری از گونه ها و نقوش چوبی را به مصرف کنندگان ارائه می­دهد. بنابراین، برای آشنایی با نکات مثبت و منفی پارکت، قیمت­ها، نصب و نگهداری از آن ها، این مطلب را مطالعه کنید تا بتوانید به درستی تصمیم بگیرید که آیا این محصول برای شما مناسب است یا خیر!

فهرست مطالب این پست وندور لیست ایران

· تعریف کفپوش پارکت

· نکات مثبت و منفی پارکت

· نکاتی در ارتباط با نصب پارکت

· نگهداری از کفپوش پارکت

· جلا دادن کفپوش

ارتباط با ما

تهران – میدان جمهوری، جنب مترو نواب، برج سهیل، طبقه هفتم، واحد 704

 شماره تلفن :09122250617

 شماره فکس :02166382173

 ساعت پاسخ گویی :9 الی 17

 ایمیل سازمانی :info@vendorlistiran.com

کفپوش پارکت چیست؟

کفپوش پارکت از کلمه­ی فرانسوی "پارکتوری" به معنی "محفظه ی کوچک" گرفته شده است.این محصول در فرانسه و در قرن 17 تولید شد، جایی که صنعتگران با برش و نصب یک به یک قطعات کوچک هندسی چوب و سپس چسباندن آنها به کف، طرح­های پیچیده­ای را درست کردند. به دلیل مهارت و زمان مورد نیاز، پارکت در ابتدا، منحصر به خانه ­های ثروتمندان و ساختمان های عمومی بود. جالب است بدانید تعداد اندکی از نمونه ­های اولیه پارکت در برخی از ساختمان­های قدیمی  همچنان باقی مانده اند – مانند گالری هرکول در هتل لامبرت  پاریس  که در نوع خود، آثاری هنری محسوب می ­شوند.

نکات مثبت و منفی پارکت

قبل از صرف وقت و هزینه برای خرید پارکت، جنبه های مثبت و منفی این  کفپوش را با دقت در نظر بگیرید.

نکات مثبت :

- داشتن تنوع، با ده­ها الگوی پیچیده ی موجود.

- جذابیت رنگ چوب

- نصب آسان، بدون نیاز به میخ زدن.

نکات منفی:

-می­ تواند یک چالش برای نوسازی باشد.

-به دلیل مشکلات معمول رطوبت، نباید در طبقه ی پایین (همان زیرزمین) نصب شود.

-برای مناطق با رطوبت بالا، از جمله حمام و اتاق های لباسشویی، مناسب نیست.

با یک متخصص کفپوش مشورت کنید.

کارشناسان یا فروشندگان کفپوش منطقه­ ی خود را پیدا کنید و هزینه تعویض یا نصب کفپوش جدید را برآورد کنید.

برای مشاهده و دانلود ادامه مقاله کلیک کنید

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کفپوش پارکت کفپوش پارکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۱۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی

به گزارش خبرگزاری مهر، قاسمی، با تاکید بر لزوم توجه به پروانه ساخت حشره کش‌ها در هنگام خرید، گفت: استعلام مجوزهای بهداشتی حشره کش‌ها از طریق زیرسامانه‌های سازمان غذا و دارو امکان پذیر است.

وی اظهار کرد: به منظور اطمینان از اصالت حشره کش‌ها و جلوگیری از خطرات ناشی از مصرف محصولات تقلبی، مصرف کننده ها حتماً باید موقع خرید به پروانه ساخت بهداشتی درج شده روی آن توجه کنند.

قاسمی با تاکید بر لزوم توجه به نحوه نگهداری و مصرف حشره کش‌ها، اظهار کرد: حتماً هنگام خرید علاوه بر پروانه ساخت باید به مندرجات روی محصول در مورد نحوه نگهداری و مصرف توجه شده و همواره دور از دسترس کودکان، نور، حرارت، رطوبت، مواد غذایی و مواد شوینده نگهداری شود.

کارشناس سازمان غذا و دارو تصریح کرد: حشره کش‌های خانگی به صورت پودر و اسپری هستند که در هنگام مصرف حتماً باید از دستکش، ماسک و عینک استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: در صورت بروز حساسیت پس از مصرف حشره کش‌ها فرد باید به سرعت به همراه محصول یا برچسب اطلاعات آن به مراکز درمانی مراجعه کند تا کادر درمان بر اساس اطلاعات فرآورده اقدامات درمانی متناسب را انجام دهند.

کد خبر 6088887 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • 0 تا 100 ایستگاه پمپاژ فاضلاب؟ تجهیزات و قیمت | مزایا و نکات مهم در انتخاب
  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر
  • چرا فعالان بخش خصوصی از تعطیلی پنجشنبه‌ها استقبال نمی‌کنند؟
  • نکات مهم قبل از انتخاب و خرید بهترین باربیکیوها
  • ادعای کارفرمایان به رعایت نکات ایمنی با نصب کپسول آتش نشانی
  • رشد بخش مسکن از منفی ۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته
  • نکات تربیتی فرزند از زبان استاد قرائتی + فیلم
  • رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال ۱۴۰۲
  • نکات مهم در خرید و استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی