Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان اردبیل تا 23 خردادماه اعلام شد .

 به گزارش برنا؛ شهرام حبیب‌زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: طی شبانه‌روز گذشته ۳۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند که شرایط کرونایی همچنان شکننده و ناپایدار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در طی شبانه‌روز گذشته خوشبختانه فوتی ناشی از کرونا در اردبیل وجود نداشت، افزود: از ۳۱ بیمار بستری‌شده جدید، ۲۰ نفر در اردبیل، ۱ نفر در پارس آباد و ۵ نفر در مشگین شهر، ۳ نفر در گرمی، ۱ نفر در نمین و ۱ نفر در خلخال بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل ادامه داد: همچنین ۲۳ بیمار مبتلا به کرونا نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شدند.

حبیب‌زاده تصریح کرد: در حال حاضر شمار کل بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان اردبیل ۱۸۴ نفر است که از این تعداد ۴۷ بیمار بدحال در بخش ICU تحت مراقبت ویژه قرار دارند.

او بیان کرد: براساس آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان‌های اردبیل و خلخال در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های پارس آباد، مشگین‌شهر، گرمی، بیله سوار، نیر، نمین، سرعین، کوثر و اصلاندوز در وضعیت زرد قرار دارند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رئیس دانشگاه علوم پزشکی مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی بهداشتی و درمانی استان اردبیل کرونا کرونا در استانها کرونا در اردبیل استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۱۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان مشگین‌شهری در حمایت از طرح عفاف و حجاب فراجا تجمع کردند

دریافت 114 MB

به گزارش خبرنگار مهر، امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ بانوان مشگین شهری در حمایت از طرح عفاف و حجاب فراجا تجمع کرده و شعارهایی در حمایت از حجاب سر دادند.

تصویربردار: شیرین اسلوب

کد خبر 6096360

دیگر خبرها

  • علت افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران چیست؟
  • کاهش چشمگیر میزان تولد نوزاد مبتلا به تالاسمی/ تهران حدود ۲ هزار بیمار تالاسمی دارد
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • آمار بالای حیوان گزیدگی در اردبیل
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند
  • این استان رکورد دار آمار حیوان گزیدگی در کشور
  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • اردبیل بالاترین آمار حیوان گزیدگی در کشور را دارد
  • بالاترین آمار حیوان گزیدگی در کشور را این استان دارد | بیشترین گزیدگی ها مربوط به کدام حیوان است؟
  • بانوان مشگین‌شهری در حمایت از طرح عفاف و حجاب فراجا تجمع کردند