Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد انتخاباتی مردمی حامی آیت‌الله رییسی در اهواز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: متاسفانه نگاه سیاسی و سراسیمه بعد از تجمع بزرگ خوزستان باعث شده مسئولان متولی موضوع در عرض سه روز بیانیه‌های متناقضی صادر کنند و طی یک ساعت شب گذشته هم با انشاء دو بیانیه عجیب، رکورد گذشته را در این خصوص شکستند. ای کاش به جای صدور بیانیه پشت در‌های بسته در تهران، از نزدیک واقعیات میدانی خوزستان را مشاهده می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری میزان - در پی انتشار دو اطلاعیه دبیرخانه ستاد ملی کرونا در تهران طی یک ساعت پس از طرح شبهه رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی در تجمع حامیان آیت‌الله سید «ابراهیم رئیسی» در اهواز در جریان مناظره روز گذشته داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، ستاد انتخاباتی مردمی حامی این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در اهواز به این بیانیه‌ها واکنش نشان داد.   در اطلاعیه ستاد مردمی حامی آیت‌الله رییسی آمده است:   متاسفانه نگاه سیاسی و سراسیمه بعد از تجمع بزرگ خوزستان باعث شده مسئولان متولی موضوع در عرض سه روز بیانیه‌های متناقضی صادر کنند و طی یک ساعت شب گذشته هم با انشاء دو بیانیه عجیب، رکورد گذشته را در این خصوص شکستند که‌ ای کاش به جای صدور بیانیه پشت در‌های بسته در تهران، از نزدیک واقعیات میدانی خوزستان را مشاهده می‌کردند.   این اطلاعیه افزوده: آنطور که در تصاویر مستند میدانی روشن است، به جز موارد اندکی که ناشی از شور و شوق اجتناب‌ناپذیر مردم از دیدن مقامی مسئول میان خودشان بعد از هشت سال بود، دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد ملی کرونا بطور کامل اجرایی شده بود و ظرف روز‌های گذشته سه مستند میدانی برای روشن شدن این موضوع از سوی ستاد آیت‌الله رییسی منتشر شده است. برای تامین سلامتی مردم تمهیدات بیشتری در تجمع مردمی اهواز در نظر گرفته شد که این موضوع به تایید دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز رسیده است   حتی فراتر از وظایف ابلاغی در دستورالعمل، برای تامین سلامتی مردم تمهیدات بیشتری در تجمع مردمی اهواز در نظر گرفته شد که این موضوع به تایید دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز رسیده است.   بر اساس اطلاعیه ستاد‌های حامی آیت‌الله رئیسی، بیانیه نویسان ستاد ملی کرونا در تهران آنقدر سراسیمه دستور مقامات سیاسی‌شان را برای تولید بیانیه‌های زنجیره‌ای در این خصوص اجرایی کردند که اوقات شرعی و زمان طلوع و غروب افتاب در تهران و خوزستان را به اشتباه گرفتند.   در خوزستان داغ، این روز‌ها حتی بعد از غروب افتاب دمای هوا زیر ۴۵ درجه نیست و اینکه مسئولین ستاد ملی کرونا در تهران در خنکای دلچسب تهویه‌های مطبوع دستور دهند ساعت ۱۹ که هنوز آفتاب اهواز در اسمان است، تجمع مردمی در فضای غیر مسقف در دمای ۵۰ درجه برگزار شود، جای تامل دارد.   به دلیل موقعیت خاص جوی خوزستان مسئولین محلی و استانی موافقت کردند که مراسم بعد از غروب آفتاب و کاهش دما برگزار شود؛ موضوعی که به دلیل عدم درک مناسب از موقعیت منطقه در اطلاعیه دبیرخانه ستاد ملی، به شکلی تحریف شده منتشر شده است.   این اطلاعیه تاکید کرده برای مردم خونگرم خوزستان زندگی شبانه عادی است و این واقعیتی است که متاسفانه نویسندگان عجول بیانیه‌ها در تهران، از درک آن عاجز بوده‌اند.   ستاد‌های انتخاباتی حامی آیت‌الله رییسی در پایان با اشاره به عزیمت مردم از نقاط مختلف خوزستان به اهواز برای شرکت در مراسم تاکید کرد؛ از آنجا که مردم منطقه طی ۸ سال گذشته هیچ مسئول عالی‌رتبه دولتی را در جمع خود ندیده‌اند، بسیار طبیعی است که با شنیدن خبر حضور این نامزد انتخاباتی مشتاقانه از جای جای استان در مراسم شرکت کنند که این موضوع هم با کمال تاسف در بیانیه دبیرخانه ستاد کرونا تحریف شده است.   بیشتر بخوانید: متن کامل سومین مناظره ۷ نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری + فیلم   انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار انتخابات انتخابات 1400

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار انتخابات انتخابات 1400 آیت الله رییسی ستاد ملی کرونا حامی آیت الله مردمی حامی بیانیه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۱۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از فردا احتمال رگبار و رعدوبرق در مناطق شمال، شرق و ارتفاعات خوزستان و وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه در دیگر مناطق خوزستان احتمال بارش‌های نقطه‌ای دور از انتظار نیست، افزود: همچنین از روز یکشنبه تا سه‌شنبه احتمال بارش‌های پراکنده و وزش بادهای متوسط و تندبادهای لحظه‌ای در برخی از نقاط استان وجود خواهد داشت.

سبزه زاری اظهار کرد: تا روز یکشنبه روند افزایش دما در خوزستان پیش بینی می‌شود و تا اواسط هفته آینده استقرار جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی استان خواهد شد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان اضافه کرد: از روز چهارشنبه هفته آینده سامانه بارشی جدیدی استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

وی گفت: در شبانه روز گذشته اهواز با ۳۸.۳ و ایذه با ۱۳.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط در خوزستان گزارش شده‌اند؛ همچنین در همین مدت نیز دمای هوای اهواز به حداکثر ۳۸.۳ و حداقل ۲۱.۷ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 6089013

دیگر خبرها

  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا در انتشار گزارش موهوم وضعیت حقوق بشر
  • واکنش ابراهیم رئیسی به درگذشت عروس امام خمینی
  • برگزاری مراسم کهن بیل گردانی در شهر نیم‌ور
  • آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • تاثیر سفر رئیسی به پاکستان، در ارتقای امنیت مرزی/رابطه با تهران برای پاکستان استراتژیک است
  • آیت‌الله رئیسی دقایقی قبل به تهران بازگشت
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر؛ این شخص باید برکنار شود!