Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@09:40:15 GMT

اطلاعاتی که در سفر هوایی به مشهد باید بدانید

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۲۰۲۴

 خبرگزاری آریا- شهر مشهد یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگردی در ایران است؛ هم برای زیارت و هم سیاحت و گردش افراد زیادی از داخل و خارج این شهر را برای گذراندن چند روز انتخاب می‌کنند. در این مطلب به برخی از نکاتی می‌پردازیم که اگر با هواپیما به مشهد سفر می‌کنید، درباره‌ی آن اطلاعاتی مختصر و مفید بدانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آخر هم به یکی از بهترین روش‌های خرید بلیط هواپیما مشهد اشاره خواهیم کرد. مدت زمان پرواز

اگر از تهران به مشهد می‌روید، مدت زمان پروازتان از 1 ساعت، تا 1 ساعت و 15 دقیقه با توجه به شرایط آب و هوایی متغیر است. در صورتی که آغاز سفرتان از دیگر شهرهای ایران باشد، ممکن است پروازتان به مشهد تا 2 ساعت هم طول بکشد.

رفتن به فرودگاه

از مدت زمانی که باید تا فرودگاه مبدا طی کنید، اطلاع داشته باشید و به شکلی برنامه‌ریزی کنید که حداقل 1 ساعت قبل از پرواز به فرودگاه مهرآباد تهران یا فرودگاه مبدا برسید. مراحل پیدا کردن گیت، تحویل بار و گرفتن کارت پرواز در برخی اوقات به علت شلوغی فرودگاه ممکن است زمان بر باشند. با این کار خیالتان بابت جا نماندن از پرواز راحت است و تمام کارهای لازم قبل از پرواز مشهد را هم با آرامش انجام خواهید داد.

هتل و ترانسفر

اگر در یکی از هتل‌های 4 و 5 ستاره مشهد اتاق رزرو کرده باشید، ممکن است خدمات ترانسفر یا سرویس برگشت از فرودگاه بین‌المللی هاشمی نژاد مشهد را به مسافران ارائه کنند. بنابراین، از اینکه هتل شما ترانسفر دارد یا خیر اطمینان حاصل کنید. از طرفی هم از محدوده جغرافیایی و موقعیت مکانی هتل و اقامتگاه مشهد اطلاع داشته باشید.

قیمت بلیط هواپیما به مشهد

مشهد از جمله شهرهایی است که در اکثر تعطیلات شلوغ می‌شود و به همین دلیل بلیط هواپیما هم نسبت به روزهای عادی گران‌تر است. اگر تاریخ خاصی مد نظرتان نیست، بهتر است در ایام غیر تعطیل به دنبال بلیط مشهد باشید. اما در صورتی که می‌خواهید در روزهایی خاص مانند ولادت یا شهادت امام رضا به زیارت بروید، حداقل از 1 تا 2 ماه قبل از آن تاریخ بلیط هواپیمای خود را بخرید تا بابت پر شدن پروازهای تهران مشهد نگرانی نداشته باشید.

خرید آنلاین بلیط هواپیما

در سایت اسنپ‌تریپ با بهترین قیمت‌ها می‌توانید پروازهای مشهد را از تهران و شهرهای دیگر خریداری کنید. با انتخاب مبدا و مقصد، و تاریخ رفت و برگشت، لیستی از پروازهای این مسیر با ایرلاین‌های معتبر و زمان‌های متنوع برایتان نمایش داده می‌شود. از فیلترهای سایت اسنپ‌‌تریپ برای پیدا کردن سریع بلیط مورد نظرتان می‌توانید استفاده کنید؛ براساس قیمت، شرکت هواپیمایی، بلیط سیستمی یا چارتری، و زمان پرواز، این لیست قابلیت مرتب شدن را دارد. علاوه بر آن، خدمات پشتیبانی اسنپ‌تریپ به صورت 24 ساعته ارائه می‌شود و اطلاعات مربوط به هر یک از پروازهای مشهد تهران و قوانین کنسلی را می‌توانید در سایت بخوانید.



منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سفر هوایی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۲۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز

ایسنا/خراسان شمالی مدیر فرودگاه شهدای بجنورد از آغاز برقراری پروازهای فوق العاده این فرودگاه در هفته جاری از امروز خبر داد.

محمدابراهیم قدمگاهی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: قرار است پنج پرواز طی هفته جاری از تهران به بجنورد و همچنین بجنورد به تهران برقرار شود که این اقدام با پرواز هواپیمای ATR۷۲ ایران ایر از تهران به مقصد بجنورد و نشستن آن در فرودگاه بجنورد آغاز شد.

وی تاکید کرد: این پروازها قرار است در چهار روز شنبه، یکشنبه، دوشنبه و پنجشنبه با هواپیمای ATR۷۲ ساعت ۶:۳۰ دقیقه از تهران به مقصد بجنورد و ساعت ۹ از بجنورد به مقصد تهران پرواز داشته باشد.

وی ادامه داد: پرواز روز چهارشنبه نیز قرار است ساعت ۱۴ از تهران به مقصد بجنورد و ساعت ۱۶ از بجنورد به مقصد تهران با هواپیمای فوکر ۱۰۰ برقرار شود.

مدیر فرودگاه شهدای بجنورد با بیان اینکه این پروازها با پیگیری های بسیار و مشارکت بخش خصوصی برقرار شده است، افزود: یکی از مشکلات این استان، عدم مشارکت سرمایه گذاران در برقراری پروازها است و اکنون که کشور به لحاظ تعداد ناوگان در محدودیت قرار دارد، حضور سرمایه گذاران می تواند شرکت های هواپیمایی را مجاب به برقراری پروازهای بیشتر کند.

به گفته قدمگاهی، پروازهای روزهای سه‌شنبه و جمعه که جزو برنامه مستمر پروازی این فرودگاه است نیز برقرار بوده و آن ها نیز توسط ایران ایر انجام می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • بلیط قطار و هواپیما برای این افراد نیم بهاست
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • پنجشنبه سیاه در فرودگاه‌های فرانسه