Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-29@05:23:51 GMT

سفر به مشهد ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۱۷۹۵

سفر به مشهد ممنوع شد

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: باتوجه به نزدیک شدن میلاد امام رضا(ع) سفر به مشهد ممنوع است.   به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی قلیان اول معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه باتوجه به نزدیک شدن میلاد امام رضا(ع) سفر به مشهد ممنوع است گفت: خودروهای شخصی در صورت ورود به شهر جریمه می‌شوند و  فقط سفر با هواپیما و قطار تنها با تست منفی کرونا مجاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  او با اشاره به ابلاغ دستورالعمل‌های جدید برای سفر به خراسان رضوی، افزود: این دستورالعمل جدید که پنج‌شنبه به ما ابلاغ شد به سفر از هرمزگان، بوشهر، سیستان و بلوچستان به مشهد اختصاص دارد و افرادی که قصد دارند از این استان‌ها به مشهد سفر کنند در هنگام ورود به مشهد تست دهند، اما مشکلی که وجود دارد این است که ورودی فرودگاه مشهد مشترک است؛ یعنی مسافران تهران، اصفهان، شیراز، هرمزگان، چابهار  همه از یک جا وارد می‌شوند و تفکیک افراد دشوار است.   معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: همچنین چنانچه تست این افراد در مقصد که مشهد است مثبت شود، قرنطینه یا برگشت دادن‌شان هم سخت است؛ بنابراین نامه‌ای نوشتیم و تقاضا کردیم که از افراد در همان مبداء سفر تست گرفته شود، اما در عین حال به فرودگاه مشهد نامه زدیم تا تمهیدات لازم در این زمینه را فراهم کند.   قلیان در پاسخ به سوالی درباره منفی کاذب بودن تست‌های کرونا، بیان کرد: تست‌های pcr حدود ۳۵درصد و تست‌های رپید حدود ۵۰ درصد منفی کاذب دارند.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۱۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد

سعید رستمی در گفت و گو با خبرنگار مهر در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: گزارشاتی مبنی بر فعالیت غیر قانونی پزشکی که ظاهراً با ادعاهای واهی اقدام به معالجه اهالی یکی از روستاهای کوهستانی تالش می‌کرد، دریافت کردیم.

وی با بیان اینکه سریعاً مراتب در دستور کار کارشناسان نظارت شبکه بهداشت و درمان تالش قرار گرفت، افزود: با بررسی‌ها و تحقیقات تکمیلی مشخص شد خبر مذکور صحت دارد و این پزشک متخلف با استفاده از یک دستگاه اقدام به کلاهبرداری از اهالی این روستا می‌کند.

رستمی تصریح کرد: مراتب به اطلاع کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی گیلان رسانده شد و با دستور دادستان تالش و با حضور نیروهای فراجای این شهرستان این پزشک متخلف به اتهام فعالیت و مداخله غیر مجاز در امور پزشکی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی پس از بازجویی اولیه در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش در پایان از توجه و همکاری دادستان محترم و فرماندهی محترم فراجای شهرستان تالش در حوزه سلامت تشکر قدردانی نمود.

کد خبر 6089833

دیگر خبرها

  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • جنایت هولناک در ویلای زیبا!
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • رانندگی بعد از قلیان اکسیژن ممنوع!/ بیش از ۱۵ سال روی قلیان اکسیژن مطالعه شده است
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • «پزشکی» دانشگاه آزاد اهواز به ترم مهرماه می‌رسد؟
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد
  • خواهرکشی ناموسی در مشهد | قتل زن ۲۳ ساله به دست برادر ۱۷ ساله
  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود