Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: امروز همه نگاه‌ها به حضور مردم در انتخابات 28 خرداد است، لذا همه باید همچون یک ستاد انتخاباتی دیگران را به حضور پرشور در انتخابات ترغیب کنیم.

سردار بهمن ریحانی در آیین افتتاحیه قرارگاه شهید "سلیم قنبری" - شهید شاخص بسیج حقوقدانان سراسر کشور در سال 1400 - در کرمانشاه از انتخابات به عنوان یک رویداد بزرگ سیاسی یاد کرد و افزود: به هیچ عنوان نباید به انتخابات به عنوان یک رقابت حزبی و سیاسی معمولی نگاه کنیم، چون انتخابات نه یک رقابت عادی سیاسی، بلکه یک رزمایش بزرگ ملی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ریحانی اضافه کرد: امروز همه دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب در تلاشند تا هر طور شده نگذارند ملت ایران پای صندوق های رای حاضر شوند، در حالیکه همه عزت نظام به حضور مردم در عرصه های مختلف سیاسی و در صدر آنها شرکت در انتخابات است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه امروز بهترین عمل صالح حضور پرشور در انتخابات است، گفت: امام خمینی(ره) حفظ نظام را از اوجب واجبات می دانستند، چون اگر نظام نباشد دشمنان بر ما چیره خواهند شد و این همان چیزی است که دشمنان به دنبال آن هستند و همه اینها اهمیت حضور پرشور در انتخابات 28 خرداد را نشان می دهد.

ریحانی ادامه داد: امروز همه نگاه‌ها به حضور مردم در انتخابات 28 خرداد است، لذا همه باید برای حضور پرشور در انتخابات تلاش کنیم و در این راستا تک تک مردم باید همچون یک ستاد انتخاباتی دیگران را به حضور پرشور در انتخابات ترغیب کنند.

 وی تاکید کرد: تک تک ما وظیفه داریم گله‌مندان و آنهایی که با صندوق رای قهر کرده اند را برای شرکت در انتخابات ترغیب و اقناع کرده و از این طریق دین خود را به نظام ادا کنیم و بار دیگر دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب را با حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات مایوس کنیم.

ریحانی در ادامه از فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان بزرگترین سرمایه نظام و عامل اقتدار و بازدارندگی در برابر دشمنان یاد کرد و افزود: اقتدار کنونی ایران اسلامی به برکت فرهنگ ایثار و شهادت است و بر مبنای همین فرهنگ است که در 42 سال گذشته از همه بحران ها سربلند بیرون آمده‌ایم و تا زمانی که بر این اصول و تفکر بمانیم، سربلند و عزتمند خواهیم بود.

ریحانی اشاره ای هم به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد تفکر جهادی در تمامی عرصه ها داشت و افزود: اینکه معظم له مدام از فکر جهادی، کار جهادی و مدیر جهادی سخن می گویند به این دلیل است که ما هم اکنون در جنگ با دشمنان به سر می بریم و با وجود جنگ و مشکلات اقتصادی سربلندیم و آهنگ حرکتمان رو به جلو است.

وی اشاره ای هم به اثرگذاری دستگاه قضا در چرخه تولید کشور داشت و گفت: اینکه هم اکنون در قوه قضاییه نگاهی ایجاد شده که صرفا سلبی، بازدارنده و بگیر و ببندی نیست و این نگاه فقط در مورد کسانی وجود دارد که چوب لای چرخ نظام می گذارند، امیدوارکننده است و جای خرسندی دارد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات ۱۴۰۰ حضور گسترده مردم كرمانشاه حضور پرشور در انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۲۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند

 

غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره شکست توطئه های جدید دشمن علیه ملت ایران اظهار کرد : یاس و نومیدی که شامل حال دشمنان شده آنها را از این مسیر باز نداشته و آنان اکنون در حال اندیشیدن تدابیر جدید برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند و بنابراین باید بسیار هوشیارانه عمل  ودائما آنان را رصد کنیم .

او افزود: طی چهل و پنج سال عمر انقلاب اسلامی شیطان بزرگ و پیروان او دائما در سیاست‌های خود علیه جمهوری اسلامی شکست می‌خورند اما باز هم اقدام به توطئه گری می‌کنند. 

مصباحی مقدم متذکر شد: یکی از مسائلی که باید بسیار به آن اهتمام داشته باشیم تربیت کودکان و نوجوانان است تا نسل جدید تحت تاثیر القائات دشمنان قرار نگیرد .

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: این امر نیازمند آموزش و استفاده از استراتژی دشمن شناسی است بنابراین ضمن ناامید کردن دشمن در عرصه های مختلف باید همواره مراقب باشیم تا به واسطه آنان از روزنه های دیگر گزیده نشویم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • (ویدئو) حضور پرشور مردم در کنار تالاب هامون
  • اخبار سیاسی ۸ اردیبهشت؛ رقابت‌ها برای ریاست مجلس/تحلیل‌ها از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • ۴ فهرست در دور دوم انتخابات مجلس با هم رقابت می‌کنند
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • پاشنه آشیل مجلس دوازدهم از نگاه سخنگوی حزب اعتدال و توسعه /جریان رائفی پور به دنبال هدایت و مدیریت مجلس است
  • تقویت اقتصاد کشور دشمنان را ناامید خواهد کرد
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • خلیل الحیه، از رهبران حماس: آماده آتش‌بسی 5 ساله با اسرائیل هستیم/ حماس در صورتی که کشور مستقل فلسطین در مرزهای سال ۱۹۶۷ میلادی تشکیل شود، آماده زمین گذاشتن سلاح و تبدیل به حزبی سیاسی است