Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@23:22:37 GMT

بیمارستان جدیدالاحداث شهید سردار سلیمانی تجهیز شد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۲۴۲۴

بیمارستان جدیدالاحداث شهید سردار سلیمانی تجهیز شد

بیمارستان جدیدالاحداث ۱۶۰ تخت‌خوابی شهید سردار سلیمانی در شهر قدس استان تهران توسط هیات امنای صرفه‌جویی ارزی تجهیز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان: دکتر سید علیرضا مرعشی نجفی، مدیر بیمارستان شهید سردار سلیمانی شهر قدس درباره تجهیز این بیمارستان جدیدالاحداث اظهار داشت: بیش از ۸۰ درصد تجهیزات این بیمارستان شامل ۲۹ دستگاه از انواع ونتیلاتور، ۸۲ دستگاه از انواع مانیتور ثابت، پرتابل، سانترال و ۳۱ عدد تخت ویژه CCU-ICU و حدود ۱۹۰ مورد از انواع تخت‌های بیمارستانی شامل (تخت‌های بزرگسال، اطفال و نوزاد، تخت عمل جراحی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..) به همراه سایر تجهیزات سرمایه‌ای همچون ماشین بیهوشی، پمپ سرم و سرنگ، سی آرم و ... توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران تامین شده است.
 
وی با بیان اینکه نخستین بیمارستان شهر قدس استان تهران با نام "شهید سردار سلیمانی" با مساعدت هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران مجهز به دستگاه‌های بروز پزشکی شده است، خاطرنشان کرد: وجود دستگاه‌هایی همانند رادیولوژی ثابت، ونتیلاتور، ماشین بیهوشی، رادیوگرافی پرتابل و مانیتور برای بیمارستان بسیار حیاتی و حائز اهمیت محسوب می‌شوند و عدم وجود آنها می‌تواند بخش‌هایی همچون اتاق عمل، اورژانس، NICU  و سایر بخش‌ها را مختل کند.
مدیر بیمارستان شهید سردار سلیمانی شهر قدس افزود: دستگاه‌های ونتیلاتور و تخت‌های ویژه CCU -ICU از جمله  تجهیزاتی است که توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی برای بیمارستان جدیدالاحداث شهید سردار سلیمانی تامین و در درمان بیماران مبتلا به کرونا و مهار این ویروس در جنوب تهران بسیار مثمر ثمر واقع شده است.
 
دکتر مرعشی خاطرنشان کرد: شهرقدس با بیش از ۴۰۰ هزار نفر جمعیت فاقد تخت بیمارستانی بود اما در حال حاضر بیمارستان جدیدالاحداث "شهید سردار سلیمانی" منجر شده تا بیماران زیادی برای درمان به این مرکز درمانی مراجعه کنند همچنین بخش‌های برای پذیرش و درمان بیماران مبتلا به کرونا اختصاص داده شده است.
 
 وی عنوان کرد: هیات امنای صرفه جویی ارزی تجهیزات بیمارستان امام سجاد را نیز به روز کرده است و به عبارتی می‌توان گفت بیش از ۶۰ درصد تجهیزات این بیمارستان توسط این نهاد خریداری و تامین شده است و این بیمارستان در غرب استان تهران محل پذیرش بیماران مبتلا به کرونا نیز است.
 
دکتر مرعشی نجفی، مدیر پروژه راه‌اندازی بیمارستان‌های زنجیره‌ای در شهریار، شهر قدس و ملارد گفت: به زودی با اضافه شدن دو بیمارستان دیگر در شهریار و ملارد شاهد رشد خدمت به بیماران هستیم و از این بابت از همکاری‌های هیات امنای صرفه جویی ارزی کمال تشکر و قدردانی را داریم چرا که تامین دستگاه‌های سرمایه‌ای بزرگ در توان یک بیمارستان دولتی نیست در حالی که هیات امنای صرفه جویی ارزی تعداد زیادی از این دستگاه‌ها را برای بیمارستان‌های دولتی سراسر کشور از جمله بیمارستان جدید الاحداث شهید سردار سلیمانی تامین کرده است.
 

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: تجهیز بیمارستان ها تجهیز بیمارستان بیمارستان هیات امنای صرفه جویی ارزی بیمارستان جدیدالاحداث شهید سردار سلیمانی شهر قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۲۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام

محمد صادق معلم زاده معاون درمان دانشکده پزشکی تربت جام گفت: با تلاش و پیگیری‌های انجام شده، خوشبختانه بخش شیمی درمانی سرپایی در مرکز آموزشی درمانی سجادیه واقع در منطقه جام راه اندازی شد.

وی افزود: این بخش با هدف ارائه خدمات شیمی درمانی به بیماران مبتلا به سرطان در منطقه جام و ارتقای سطح دسترسی آنها به خدمات درمانی تخصصی راه اندازی شده است.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی تربت جام ادامه داد: از این پس، بیماران منطقه تربت جام، تایباد، صالح آباد، باخرز می‌توانند بدون نیاز به تحمل سفر‌های طاقت فرسا به شهر‌های دیگر، خدمات شیمی درمانی را در همین مرکز دریافت کنند.

معلم زاده با اشاره به امکانات و خدمات ارائه شده در این بخش، اظهار داشت: در بخش شیمی درمانی سرپایی سجادیه، کلیه مراحل شیمی درمانی توسط متخصصان آنکولوژی مجرب انجام می‌شود و همچنین خدمات مراقبتی و حمایتی و مشاوره روانشناسی و مددکاری اجتماعی نیز به بیماران ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نوبت دهی به بیماران در این بخش به صورت اینترنتی انجام می‌شود و امکان نوبت دهی حضوری نیز در محل مرکز فراهم شده است. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟