Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@20:37:07 GMT

طراحی و چاپ کاتالوگ + نمونه

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۲۴۸۶

طراحی و چاپ کاتالوگ + نمونه

کاتالوگ ها در اصل همان کتابچه‌های پرکاربردی هستند که برای مصارف تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرند.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام چاپ آقا، امروزه روش‌های مختلفی برای معرفی تجارت، خدمات و کالاهای مربوط به آن وجود دارد اما یکی از پرکاربردترین روش‌ها که در این زمینه کمک شایانی می‌کند طراحی و چاپ کاتالوگ مخصوص به هر کسب‌وکار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاتالوگ چیست ؟

بدین صورت که هر کدام متناسب با نوع تجارت شما اطلاعات کاملی از محصولات و خدمات‌تان را در اختیار مخاطبان قرار داده و منجر به تبلیغات و بازاریابی و در نهایت فروش آن‌ها می‌شود.

انواع کاتالوگ

عموما کاتالوگ ها منوط به مصارفی که دارند می‌توانند در انواع مختلفی دسته‌بندی شوند. از طرف دیگر نوع طراحی و مشخصات چاپی که برای آن‌ها انتخاب می‌شود نیز باعث به وجود آمدن انواع گوناگونی از کاتالوگ ها شده است. به‌طور مثال یک کاتالوگی که کالاهای تولیدی صنایع مختلف را معرفی می‌کند با کاتالوگی که صرفا اطلاعات کلی از یک سازمان و خدمات آن را توضیح می‌دهد متفاوت خواهد بود.

گفتیم خصوصیات چاپی یک کاتالوگ باعث ایجاد طیف متنوعی از کاتالوگ ها می‌شود؛ یکی از این ویژگی‌ها جنس کاغذ و روکشی است که برای صفحات داخلی و جلد آن انتخاب می‌شود. رایج‌ترین کاغذها برای کاتالوگ، کاغذهای گلاسه مات و براق با ضخامت‌های مختلف است. ابعاد و تعداد صفحات کاتالوگ نیز دو شاخص دیگری هستند که متناسب با نیاز شما در نظر گرفته می‌شوند. ممکن است کسب‌وکار شما به گونه‌ای باشد که نیاز به درج محتوای بسیاری در آن داشته باشید، در این گونه مواقع بهتر است که کاتالوگ های مستطیلی با ابعادA4  یا ابعاد مختلف B در تعداد صفحات بالا را انتخاب کنید.

در برخی مواقع نیز ممکن است که شما به دنبال یک کاتالوگ منحصر به فرد و در اصطلاح لوکس باشید، برای این موضوع می‌توانید از کاتالوگ هایی که در آن‌ها جلوه‌هایی مثل یووی و هات فویل (طلاکوب، نقره‌کوب و مس‌کوب) قرار می‌گیرد، استفاده کنید.

تیراژ چاپی و نوع صحافی یک کاتالوگ نیز جزء آخرین پارامترهای چاپی آن هستند. منظور از صحافی، نحوه جمع‌آوری صفحات کاتالوگ است. به‌طور معمول صحافی‌هایی که برای کاتالوگ انتخاب می‌شود، صحافی سیمی، چسبی و منگنه‌های مختلف است. هر کدام از آن‌ها با توجه به سلیقه شما و همچنین تعداد صفحات کاتالوگ‌تان قابل انتخاب خواهند بود.

نمونه طراحی کاتالوگ

طراحی کاتالوگ دنیای مخصوص به خودش را دارد؛ به همین خاطر انتخاب طرح مربوطه از این جهت که به اندازه کافی تاثیرگذار باشد و در تناسب با نوع کسب‌وکار نیز قرار بگیرد یک رکن اساسی در طراحی و چاپ کاتالوگ محسوب می‌شود.

این در حالی است که تنوع طرح، رنگ، تصاویر و به‌طور کلی دنیای طراحی به قدری گسترده است که ممکن است که در خیلی مواقع شما را دچار سردرگمی کند. از طرف دیگر چیدمان صفحات کاتالوگ، پیوستگی و تناسب محتوایی که در آن درج می‌شود نیز باید به گونه‌ای باشد که مخاطب را به دیدن صفحات متعددی از آن ترغیب کند. به همین دلیل ما پیشنهاد می‌کنیم که طراحی کاتالوگ خود را به دست طراحان حرفه‌ای بسپارید.

چاپ کاتالوگ آنلاین

چگونگی سفارش محصولات چاپی مثل کاتالوگ و دریافت آن پس از اتمام چاپ یکی از دغدغه‌های ثبت سفارش مشتریان است. به خصوص که امروزه صرفه‌جویی در زمان، اولویت اول برای افراد محسوب می‌شود.

به همین دلیل اکثر تجارت‌ها به سمت فروش آنلاین روی آورده‌اند. محصولات چاپی نیز در دسته محصولاتی قرار گرفته است که می‌توان آن‌ها را به صورت اینترنتی از سایت‌های معتبر چاپی خریداری کرد. البته نکته‌ای که در این میان وجود دارد معتبر، حرفه‌ای و قابل اطمینان بودن فروشگاه‌های چاپ آنلاین است. چرا که ممکن است آنچه در سایت فروشگاه‌های آنلاین مشاهده می‌کنید با محصولی که در پایان تحویل می‌گیرید تفاوت زیادی داشته باشد.

در این میان یکی از مجموعه‌های حرفه‌ای پیشرو در عرصه چاپ و طراحی محصولات به صورت آنلاین، مجموعه چاپ آقا است؛ که الویت اول آن رضایت مشتریان و کیفیت بالای محصولاتی است که ارائه می‌دهد. در ادامه برخی از خصوصیات این مجموعه و چگونگی سفارش طراحی و چاپ کاتالوگ در آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

طراحی و چاپ کاتالوگ در چاپ آقا

می‌دانیم طراحی جذاب و چاپ با کیفیت یک محصولی مثل کاتالوگ، کاری است که باید توسط متخصص آن انجام شود. چرا که همان‌طور که بیان شد کاتالوگ شما دقیقا به عنوان نماینده شما و تجارت‌تان در حضور مخاطبان ایفاء نقش می‌کند. پس باید بتواند تمامی مشتریان بالقوه شما را به مشتریان بالفعل تبدیل کند.

چاپ آقا مجموعه پیشرو در حوزه طراحی و چاپ محصولات چاپی به صورت آنلاین است که با ایجاد محیطی ساده در وبسایت خود این امکان را برای تمامی مشتریانش در سراسر ایران فراهم کرده  تا بتوانند به راحتی در هر لحظه و هر جایی که حضور دارند به صورت آنلاین محصولات چاپی مثل کاتالوگ را انتخاب و سفارش چاپ آن را ثبت کنند. در نهایت نیز بدون نیاز به حضور فیزیکی، کاتالوگ جذاب و با کیفیت خود را در آدرس مورد نظر تحویل بگیرند.

چاپ آقا با استفاده از به روزترین دستگاه‌های چاپی در چاپخانه مجهز خود و همچنین با حضور افراد متخصص و گرافیست‌های حرفه‌ای، هم خدمات چاپی و هم خدمات طراحی ارائه می‌دهد. بدین صورت که شما در زمان ثبت سفارش محصول چاپی مورد نظرتان می‌توانید درخواست طراحی کاتالوگ توسط طراحان چاپ آقا را انتخاب کرده و موارد دلخواه خود را با گرافیست‌های این مجموعه در میان بگذارید.

برای مشاهده کاتالوگ و دیگر محصولات چاپی و همچنین کسب اطلاعات درباره خدمات طراحی این مجموعه می‌توانید به وبسایت آن به نشانی www.chapagha.com مراجعه کرده و یا با کارشناسان مربوطه به شماره 41915-021 تماس حاصل فرمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: طراحي چاپ کاتالوگ چاپ آقا طراحی و چاپ کاتالوگ طراحی کاتالوگ محصولات چاپی کاتالوگ ها یک کاتالوگ چاپ آقا حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۲۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برجسته‌ترین ویژگی‌های اپل واچ جدید

ایتنا - یکی از مهم‌ترین تغییرات مورد انتظار در اپل واچ آینده اصلاح طراحی آن است، زیرا نسخه جدید دارای یک مادربرد ساخته شده از مس است که با مواد عایق پوشانده شده است.
طرفداران ساعت‌های هوشمند اپل منتظر عرضه نسل دهم این ساعت هستند که با قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدید و مورد انتظاری وارد بازار خواهد شد.
  نوار مغناطیسی جدید
مدل آینده قرار است دارای یک سیستم نوار مغناطیسی جدید باشد که می‌تواند به این معنی باشد که باندهای اپل واچ موجود ممکن است با طراحی جدید سازگار نباشند و بند‌های مغناطیسی می‌توانند طراحی نازک‌تر و تغییرات باند را آسان‌تر و سریع‌تر کنند.
  باتری بزرگتر
یکی از مهم‌ترین تغییرات مورد انتظار در اپل واچ آینده اصلاح طراحی آن است، زیرا نسخه جدید دارای یک مادربرد ساخته شده از مس است که با مواد عایق پوشانده شده است.

یک مادربرد کوچک‌تر احتمالاً فضای بیشتری را برای باتری بزرگ‌تر و همچنین سایر اجزای داخلی فراهم می‌کند.

    فناوری نمایشگر پیشرفته
مدل بعدی اپل واچ با امکان معرفی صفحه نمایش 2.1 اینچی "microLED" جدید نیز شاهد پیشرفت‌هایی در زمینه فناوری نمایشگر و رنگ‌های زنده خواهد بود.

اطلاعات افشا شده نشان می‌دهد که اپل ممکن است اندازه‌های مختلف نمایشگر را در نظر بگیرد و بدنه ساعت را با حاشیه‌های نازک‌تر دوباره طراحی کند.
  فشار خون را کنترل کنید
جدای از بحث زیبایی شناسی، نشت اطلاعات نشان می‌دهد که اپل واچ آینده تعداد زیادی ویژگی‌های سلامتی جدید را به همراه خواهد داشت، که ممکن است شامل ویژگی مورد انتظار سنجش فشار خون باشد که اولین در نوع است.

در صورت فشار خون بالا، اپل واچ توصیه می‌کند که با پزشک مشورت کنید یا از یک دستگاه فشارسنج سنتی برای بدست آوردن خوانش های دقیق استفاده کنید و ثبت علل احتمالی را تشویق می‌کند.

    تشخیص آپنه خواب
اپل واچ احتمالا یکی دیگر از ویژگی‌های سلامتی را نیز ارائه می‌کند که تشخیص آپنه خواب است، طبق اطلاعات فاش شده که نشان می‌دهد این ساعت الگوهای خواب و تنفس کاربران را برای ارزیابی احتمال آپنه خواب تجزیه و تحلیل می‌کند و به آنها توصیه می‌کند در صورت نیاز به مشاوره پزشکی مراجعه کنند. لازم است.

دیگر خبرها

  • ببینید | جزئیات جدید از طراحی ترور شهید آیت الله بهشتی در سال ۵۴
  • طراحی جالب نسل اولیه توستر نان (عکس)
  • صادرات بیش از یک میلیارد ریال محصولات چاپی غیر کتاب از خراسان رضوی
  • طراحی ضربان‌ساز قلبی که تا ۳۰۰ سال در بدن کار می‌کند!
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی تولید می‌شود
  • خلاقیت در طراحی کیک تولد با ویندوز 11 (فیلم)
  • برجسته‌ترین ویژگی‌های اپل واچ جدید
  • مرزهای طراحی لاک ناخن جابجا شد (فیلم)
  • تسریع و تسهیل انواع تست کمک‌فنر‌ها با تولید مولتی‌تستر ایرانی ممکن شد
  • مزیت خرید کتاب الکترونیک چیست؟