Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا مهدوی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: تیم ملی در ۳ بازی گذشته با اقتدار و با ترکیب‌های مختلف برنده شد. اسکوچیچ با این نتایج ثابت کرد که مربی خوبی است و باعث دلگرمی مردم ایران شد و ترس به وجود رقبا، خصوصاً عراق انداخت. بعد از پیروزی در ۳ مسابقه قبلی در مقدماتی جام جهانی به سخت‌ترین و مهمترین بازی خود رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی که سرنوشت فوتبال ما را در این چند وقت اخیر مشخص می‌کند.

وی افزود: مقابل عراقی که مهمترین رقیب ما در گروه است، باید انتظار بازی سنگین و سختی را داشته باشیم. پیش‌بینی بازی پُربرخورد و پرحاشیه‌ای را باید داشت؛ هر چند بازیکنان ایران اینقدر تجربه دارند که وارد بازی عراقی‌ها نشوند. در این بازی فقط برد برای ایران مطرح است بنابراین امکان بروز مشکلات در طی مسابقه بعید نیست. بازیکنان ایران باید صبر و حوصله به خرج بدهند. فکر نکنند در ابتدای مسابقه همه چیز تعیین می‌شود و ان‌شاءالله تا آخرین لحظه بجنگند.

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: با درایت کادرفنی، زحمات وحید هاشمیان و کریم باقری قطعاً شرایط خوب پیش می‌رود. از نظر فنی هم که کادرفنی نشان داده که چه علم و دانشی دارد. اسکوچیچ هم مدیریتش را در این ۳ بازی نشان داد. برای همه بازیکنان آرزوی سلامتی دارم. به امید خدا برای برد شیرین و صعود با اقتدار به مصاف تیم ملی عراق می‌رویم. بیشتر بخوانید: اسکوچیچ به ویلموتس نرسید!

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران مقدماتی جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۲۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، در این دیدار احمدیان و قاسم الاعرجی ضمن مرور میزان اجرای توافق امنیتی، مقرر کردند کمیته‌های فرعی و عالی‌ هرچه‌ زودتر تشکیل جلسه دهند.

الاعرجی در این دیدار با راهبردی دانستن روابط عراق با جمهوری اسلامی ایران بر اجرای مصوبه‌ پارلمان عراق در اخراج نیروهای نظامی ائتلاف تأکید کرد.

مشاور امنیت ملی عراق در این ملاقات همچنین از نقش جمهوری اسلامی ایران در تأمین امنیت منطقه و ایجاد صلح و ثبات منطقه تقدیر کرد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • قربانی با گل وارد 11 نفر شد (عکس)
  • من استرس رفتن علی دایی را داشتم | زوج من و مهدوی کیا نادیده گرفته شد
  • اوسمار: در فوتبال ایران زیاد وقت تلف می‌کنید
  • دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ