Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوروند گفت: کانون‌های مساجد خوزستان همزمان با آغاز دهه کرامت، میزبان برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و اجتماعی هستند.

«محمد جوروند» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان همزمان با آغاز دهه کرامت، میزبان برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری، اجتماعی و کمک‌های مومنانه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود: در این دهه حسب هماهنگی‌های صورت گرفته و دریافت برنامه‌های ابلاغی از سوی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، استان خوزستان نیز علاوه بر برنامه‌های ابلاغی، برنامه‌های متنوع دیگری به فراخور ظرفیت و شرایط بومی استان در نظر گرفته است.

 

وی اضافه کرد: با اطلاع‌رسانی مناسب و ظرفیت‌سازی در کلیه شهرهای استان، برنامه‌هایی در نظر گرفته شد که ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها با مشارکت کانون‌های مساجد نسبت به اجرایی کردن این برنامه‌ها تلاش کنند.

 

جوروند با بیان اینکه خوزستان مفتخر به دروازه تشیع و کربلای ایران بوده و مأمن و خاستگاه شخصیت‌های برجسته فقهی، علمی و ملی است عنوان کرد: هر ساله با آغاز دهه کرامت و میلاد سراسر نور حضرت معصومه (س) و حضرت ثامن الحجج (ع)، برنامه‌های پرمحتوایی در این استان اجرا و برگزار می‌شود.

 

وی تصریح کرد: امسال هم با توجه به شرایط خاص و همه‌گیری بیماری کرونا برنامه‌هایی هم به صورت حضوری و هم به صورت مجازی، متناسب با آحاد جامعه خصوصاً کودکان، نوجوان و جوانان برگزار می‌شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستات ابراز امیدواری کرد: به برکت و لطف امام رضا (ه) به زودی شاهد برچیده شدن بیماری منحوس کرونا از بلاد اسلامی و کل جامعه بشری باشیم.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: محمد جوروند دهه کرامت کانون های مساجد برنامه های متنوع دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۳۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛رضاعلی معصومی فرماندار بویین میاندشت در جلسه ستاد برگزاری دهه کرامت ضمن تاکید به مشارکت همه دستگاه‌ها اداری واجرایی در اجرای برنامه‌های دهه کرامت گفت:با توجه به مطالبه مردمی و همچنین برنامه‌ریزی کانون خدمت رضوی، برنامه‌ها باید مردم محورباشند و به صورت جامع و فراگیر باشد در تمام شهرستان اعم از شهرها، روستا‌ها و مدارس اجرا شوند.
مرتضی احمدی دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان هم با تبیین عناوین برنامه‌های دهه کرامت گفت: در دهه کرامت امسال بیش از ۳۰ عنوان برنامه از جمله حضور کاروان زیر سایه خورشید، جشن بزرگ میلاد امام رضا (ع)، تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران شهرستان، اجرای سرود خیابانی و پاتوقی، شب شعر، میز خدمت سلامت، تجلیل از مزدوجین دهه کرامت، تجلیل از متولدین دهه کرامت، تجلیل از مادران با ۵ فرزندوگردهمایی رویش سبز می‌باشد.

دیگر خبرها

  • برگزاری ۴۰ عنوان برنامه هم‌زمان با دهه مبارک کرامت در استان مرکزی
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • ۱۰۰۰ برنامه مناسبتی در دهه کرامت در اصفهان اجرا می‌شود
  • اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می شود
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم