Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و سلامت ایرنا، محمدرضا شانه ساز روز یکشنبه در حاشیه انعقاد تفاهم نامه فی مابین سازمان غذا و دارو و شورای عالی مناطق آزاد، تجاری و ویژه اقتصادی که در آزمایشگاه مرجع ملی سازمان غذا و دارو برگزار شد، افزود: امضای تفاهم نامه ظرفیت‌های ویژه در میان دو نهاد را ریل‌گذاری می کند و رشد اقتصادی و اقلام سلامت کشور در محوریت قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: تحریم هایی که دشمنان برای کشور ایجاد کردند بویژه در حوزه سلامت، ظالمانه بوده و شورای‌عالی مناطق آزاد می تواند بسیاری از گره ها را در این زمینه باز کند.

شانه ساز ادامه داد: از سال‌ها پیش برای همکاری با شورای‌ عالی مناطق آزاد اعلام آمادگی بودیم و می خواستیم انعقاد تفاهم نامه را در این زمینه تسری دهیم.

رئیس سازمان غذا و دارو تاکید کرد: انعقاد این تفاهم نامه می تواند الگویی برای سایر بخش های کشور باشد و در تحقق شعار امسال که رفع موانع است، کمک کند.

به گزارش ایرنا، دبیر مناطق آزاد، تجاری و ویژه اقتصادی نیز در مراسم انعقاد تفاهمنامه همکاری با سازمان غذا و دارو گفت: با توجه به اینکه رسالت و فعالیت سازمان غذا و دارو حساسیت های ویژه ای دارد و با سلامت مردم در ارتباط است مناطق آزاد می تواند همکاری خوبی در این زمینه داشته باشد.

حمیدرضا مومنی افزود: با توجه به همه گیری کرونا و محدودیت هایی که در بحث واردات واکسن وجود دارد مناطق آزاد در حوزه پشتیبانی می تواند حضور فعال داشته باشد و همکاری فی مابین ما و سازمان غذا و دارو برای تحقق  این موضوع سرعت عمل می بخشد.
وی گفت: ایجاد آزمایشگاه ها و بحث آموزش نیرو از مفاد مهم این تفاهم نامه است که میان شورایعالی مناطق آزاد و سازمان غذا و دارو میسر می شود.

برچسب‌ها تحریم سازمان غذا و دارو بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تحریم سازمان غذا و دارو بهداشت و سلامت تحریم سازمان غذا و دارو بهداشت و سلامت سازمان غذا و دارو مناطق آزاد تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۳۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشورهای آفریقایی

مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو گفت: بیش از ۲۰ کشور آفریقایی در اجلاس اقتصادی تجاری ایران و آفریقا شرکت کردند که می‌تواند زمینه همکاری بیشتر در حوزه صادرات محصولات سلامت محور به این کشورها باشد.

به گزارش ایسنا، دکتر حمیدرضا اینانلو عنوان کرد: ۲۰ کشور آفریقایی و ۲۰۰ تاجر در اجلاس اخیر اقتصادی تجاری ایران و آفریقا حضور داشتند که با توجه به ظرفیت‌های صنعتی بالای کشورمان زمینه همکاری با آنان مورد بحث و گفت و گو قرار گرفته و بررسی شد.

وی با بیان توانمندی‌های ایران در عرصه سلامت گفت: ایران با توجه به پشتوانه بومی‌سازی که در حوزه صنعت دارو و تجهیزات پزشکی داشته است، می‌تواند توانمندی خود را به کشورهای دیگر ارائه دهد، همچنین در مورد خدماتی که برای تجهیز بیمارستان و بیمارستان سازی لازم است، آمادگی داریم که به کشورهای افریقایی کمک کنیم و این مراکز را با صد در صد تجهیزات پزشکی به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

به گفته وی، زمینه همکاری در مورد انتقال تکنولوژی و مشاوره صنعت دارو و تجهیزات پزشکی نیز با توسعه روابط با این کشورها امکان پذیر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جنجال ادامه‌دار فروش آنلاین دارو
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و شرکت کارگزاری پویش البرز
  • آمار هولناک از فوت بیماران ایرانی به دلیل نبود داروهایشان!
  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی
  • ساز کوک دانشگاه و صنعت برای تأمین امنیت غذایی/ هزار دانشجوی طرح پویشی به هلدینگ زر می‌روند
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشورهای آفریقایی