Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@14:13:07 GMT

۱۸۹ شرکت تجاری در لرستان ثبت شد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۳۲۲۴

۱۸۹ شرکت تجاری در لرستان ثبت شد

به گزارش ایرنا "محسن پهلوانی" روز یکشنبه به رسانه ها اعلام کرد: این ثبت ها شامل ۵۶ شرکت با مسئولیت محدود، ۱۱۱ فقره شرکت تجاری سهامی خاص  و ۲۲ شرکت تعاونی بوده است.

وی اظهار داشت: در راستای سیاست‌های سازمانی مصوب سال ۱۳۹۲ ، تمام امور مرتبط با ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری در مرکز استان به صورت متمرکز انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متقاضیان ساکن شهرستان های استان نیز پس از طی مراحل تکمیل درخواست در سامانه جامع ثبت شرکت‌ها و ارسال مدارک، با مراجعه به ادارات ثبت اسناد و املاک شهرستان محل سکونت و امضای دفتر الکترونیک، آگهی تاسیس یا تغییرات خود را دریافت می‌کنند.

پهلوانی با بیان اینکه امسال ۱۸ موسسه غیرتجاری با رشد ۶ درصد نسبت به پارسال در استان ثبت شده است ادامه داد: همچنین امسال ۲۲  فقره شرکت تجاری منحل شده که این اقدام نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷۵ درصد رشد داشته است.

برچسب‌ها ثبت اسناد و املاک ثبت شرکت لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ثبت اسناد و املاک ثبت شرکت لرستان ثبت اسناد و املاک ثبت شرکت لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۳۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخطار زیست محیطی به سه واحد خدماتی در نهاوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ عزیز قیاسی گفت: حسب پایش‌ها، نمونه برداری‌ها و بررسی‌های انجام از واحد‌های خدماتی و تولیدی شهرستان در اردیبهشت ماه امسال، سه واحد خدماتی شامل بیمارستانی، کشتارگاهی و تصفیه فاضلابی به علت آلودگی‌های شیمیایی و میکروبی مورد اخطاریه زیست محیطی قرار گرفتند.

او افزود: اگر این واحد‌ها در مهلت مقرر رفع آلایندگی نکنند، نام آنها در لیست فصل اول امسال برای پرداخت عوارض سبز (تا ۱/۵ درصد فروش آنها) درج و به امور مالیاتی معرفی می شوند.

مسئول حفاظت محیط زیست نهاوند تأکید کرد: چنانچه واحد‌های تولیدی و خدماتی اقداماتی در زمینه حفظ محیط زیست اعم از ایجاد فضای سبز مشجر غیر مثمر، ساخت سیستم‌های تصفیه خانه ایی، نصب دستگاه‌های غبارگیر کنند هزینه مربوطه مشمول تا ۵۰ درصد بخشودگی مالیاتی می‌ شوند.

دیگر خبرها

  • دو مشکل آزمایشگاه های پزشکی با بیمه و تعرفه
  • دیدار ورزشکاران باستانی با آیت الله نورمفیدی
  • یک فعال کارگری : دولت رئیسی هم نه تنها مشکلی از مشکلات کارگران حل نکرد، بلکه روز به روز به مشکلات آنها اضافه کرد
  • رشد ۲۸ درصدی مبادلات تجاری از گمرکات کردستان در فروردین سال جاری
  • اخطار زیست محیطی به سه واحد خدماتی در نهاوند
  • بیش از ۹۰ درصد جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • نیاز مصرف برق کشور در سال جدید رشد شتابانی دارد
  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • امسال همه شهر‌ها و روستا‌های لرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند
  • ثبت چهار میلیون و ۲۸۲ هزار تردد بین استانی در فروردین امسال