Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@17:26:17 GMT

کاظم اولیایی: استقلال مثل یک بچه سر راهی شده است

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۳۳۴۹

کاظم اولیایی گفت: هیات مدیره استقلال حرف خودش را هم قبول ندارد، آن وقت چگونه می‌خواهد صحبت‌های مجیدی را بپذیرد

کاظم اولیایی در خصوص وضعیت نه چندان خوب استقلال صحبت هایی را مطرح کرده است.

به گزارش طرفداری، کاظم اولیایی در خصوص اوضاع نامساعد مدیریتی در باشگاه استقلال به فارس گفت:

واقعیت این است که استقلال مثل یک بچه سر راهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هویت و ماهیت باشگاه روشن نیست و در شرایطی که همه هواداران را مالک این باشگاه می‌دانند، اما به هیچ درخواستی از هواداران توجه نمی‌شود. استقلال قانونا در اختیار وزارت اقتصاد و دارایی است، در حالی که وزارت ورزش برایش تصمیم می‌گیرد.

او افزود:

افرادی که برای هیات مدیره از سوی وزارت انتخاب می‌شوند اختیار ندارند و می‌بینید که شرایط و حال و روز استقلال به چه شکل است. سازمان خصوصی سازی هم الان می‌تواند استقلال را ترمیم کند، بخشی از بدهی‌هایش را بدهد و ابتدا این بیمار را سرحال کند، سپس به فکر پول درآوردن از آن باشد.

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال با انتقاد از شیوه انتخاب اعضای هیات مدیره باشگاه‌ها گفت:

متاسفانه به اهلیت‌ها توجه نمی‌شود،کسی که اولویتش باشگاه استقلال باشد، وظیفه‌اش این است که تمام زمانش را بگذارد که مجموعه‌اش به آرامش برسد. اما متأسفانه مدیرانی که انتخاب می‌شوند میرزابنویس هستند و منتظرند تا به آنها دستور داده شود.

اولیایی ضمن انتقاد از رفتاری که با یکی از طلبکاران باشگاه صورت گرفته است، گفت:

در کشور ما اگر کسی بستانکار باشد برای گرفتن حکم توقیف اموال باید مراحل زیادی را طی کند، آن فرد حتما آن قدر اخطار داده که به آن بی‌توجه بوده‌اند و در نهایت حکم توقیف اموال گرفته است. کارگزار باشگاه می‌گوید بیش از توانش کار کرده و بازیکنان تیم می‌گویند زیر 50 درصد پول گرفته‌ایم، اما سؤال اینجاست آیا یک بازرس و ناظری روی مسائل مالی باشگاه استقلال نیست؟ چه اتفاقی می‌افتد که یک فرد با گذشت حدود 10 سال تصمیم می‌گیرد حکم توقیف اموال را اجرا کند؟ الان وقت پاسخگویی مدیران است، مدیرانی که وقتی می‌خواهند یک بازیکن بگیرند در کنار آنها عکس‌های رنگارنگ می‌اندازند، حالا باید پاسخگوی هوادارانی باشند که در بین آنها جوان، پیر و میانسال دیده می‌شود.

او در خصوص حضور اعضای هیات مدیره در ستادهای انتخاباتی کاندیدای ریاست جمهوری و تبلیغات افراد مدنظرشان در اینستاگرام گفت:

مقصر تمامی این اتفاقات مجلس شورای اسلامی است. مردم نمایندگان مجلس و آن 290 نفر را انتخاب کرده‌اند که قانون وضع کنند، می‌بینید که با همین قانون‌ها استقلال تبدیل به بچه سر راهی شده است. بیش از 90 درصد باشگاه‌های ما دولتی هستند اما دو خط قانون برای فوتبال حرفه‌ای نوشته نشده است. متأسفانه اعضای هیات مدیره به جای آنکه تعصب و عرق داشته باشند تمرکزشان روی مسائل دیگر است.

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال افزود:

زمانی هیات مدیره استقلال در یک عدد قابل محاسبه بود، ولی الان همه این نفرات عوامل وزارت ورزش هستند و خودشان اختیاری ندارند. همه اینها باعث شده تا مشکلات باشگاه استقلال روز به روز بیشتر شود.

اولیایی در خصوص نشست فرهاد مجیدی با اعضای هیات مدیره استقلال برای حل مشکل حضور یک مربی ایتالیایی در جمع آبی‌پوشان گفت:

پیش از انتخاب محمود فکری، جلسه‌ای را کنار سایر پیشکسوتان با اعضای مجمع و هیات مدیره استقلال داشتیم. در آنجا خواستیم سرمربی استقلال به وسیله کمیته فنی انتخاب شود. همه اعضا و مدیران باشگاه بعد از شنیدن این پیشنهاد به به و چه‌ چه کردند و حتی رئیس وقت هیات مدیره مصاحبه کرد و مدعی شد به زودی این کار را انجام می‌دهد. همه اعضای مجمع و هیات مدیره گفتند چشم اما آن پیشنهاد کشک شد.

او در پایان گفت:

هیات مدیره استقلال حرف خودش را هم قبول ندارد، آن وقت چگونه می‌خواهد صحبت‌های مجیدی را بپذیرد. مجیدی فردی است که فنی صحبت می‌کند، اما هیات مدیره استقلال چه اطلاعات فنی دارد. سرمربی تیم اردو، محل تمرین، زمین چمن و کادر فنی می‌خواهد، اما کدام عضو هیات مدیره صلاحیت بررسی مسائل فنی را دارد که با مجیدی جلسه گذاشته‌اند.

اخبار داغ 

مرد بی غیرت تهرانی همسرش را به همخوابی با غریبه ها پیشنهاد می داد! / مهین نجیب است برترین های قرن با بهتاش فریبا: استقلال 1990 یا پرسپولیس اخیر می توانند بهترین باشند / حسن یزدانی تختی زمان است روزی که رحمتی بازیکن حریف را از مرگ نجات داد | به بهانه نجات کریستین اریکسن از مرگ حتمی شوک به استقلال؛ قرارداد شیخ دیاباته 9 تیر به پایان می رسد فوری؛ جانلوئیجی بوفون در آستانه انتقال به پارما جوزپه ماروتا: کریستین اریکسن در یکی از گروه های اینتر پیام داد تا به ما اطمینان خاطر دهد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه استقلال کاظم اولیایی اعضای هیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۳۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل پتروشیمی فن‌آوران با حضور بابک افقهی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز و پتروشیمی تامین(تاپیکو) و اعضای هیات مدیره این پتروشیمی روز یکشنبه (نهم اردیبهشت ماه 1403) در محل دفتر مرکزی پتروشیمی فن‌آوران برگزار شد.

 

افقهی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) با گرامیداشت هفته کارگر گفت: مدیرعامل جدید و هیات مدیره شرکت، برنامه جامع عملیاتی برای فعال‌سازی پروژه‌های فناوران و ارائه روش‌های تامین مالی را باید حداکثر ظرف ۳ ماه طراحی و ارائه نمایند.

 

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) با بیان اینکه امیدوارم با تغییر و تحولات مدیریتی در پتروشیمی فن‌‌آوران در آینده‌ای ‌نزدیک شاهد موفقیت‌های بزرگ در این پتروشیمی باشیم، اظهار داشت: سال 1403 باید سال جهش در پیشرفت پروژه‌های فن‌آوران و اصلاح پرتفوی سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته در این شرکت با محوریت حفظ زنجیره ارزش آن باشد.

 

افقهی با برشمردن پروژه‌های بسیار مهم و ارزشمند شرکت نظیر VAM، اتانول سنتزی و ابر پروژه پتروالفین تاکید کرد: با مذاکرات بسیار خوبی که با چند بانک در خصوص تامین مالی این پروژه‌ها صورت گرفته، لازم است هیات مدیره و مدیرعامل محترم بطور جدی با روش‌های متنوع تامین مالی هرچه سریعتر، عملیات اجرایی این پروژه‌ها را تسریع بخشد و موجبات افزایش ارزش افزوده و استمرار سودآوری را برای سهامداران فراهم آورد.

 

وی در پایان با اشاره به لزوم توجه به استفاده از نیروهای بومی و رشد یافته در مناطق عملیاتی جنوب کشور گفت: انتصاب مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران نماد عینی و تبلور یافته این اعتقاد راسخ به بومی‌گزینی در مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تامین اجتماعی و شستا است .در این مراسم، حسین رفیق‌دوست، مدیرعامل جدید فن‌آوران از برنامه‌‌های خود برای جهش تولید در این پتروشیمی سخن گفت. همچنین اعضای هیات مدیره پتروشیمی فن‌آوران با برشمردن نکات ارزنده‌ای، نقطه نظرات خود را برای پیشبرد برنامه‌های شرکت مطرح کردند.

 

همچنین محمدجواد بدری، مدیرعامل سابق پتروشیمی فن‌آوران گزارشی از عملکرد خود در این پتروشیمی ارائه کرد .

دیگر خبرها

  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • بررسی اضافه شدن نام «خلیج فارس» به استقلال/ اولیایی:مالکان جدید باشگاه اول طرح توسعه ارائه بدهند
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • هیات حماس فردا راهی قاهره خواهد شد
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران