Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از النشره، الهندی در بیانیه‌ای در این باره اظهار داشت که هیئت جهاد اسلامی به ریاست زیاد النخاله (دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین) دیروز (شنبه) دیداری چند ساعته با عباس کامل رئیس سازمان اطلاعات مصر داشت.

رئیس اداره سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین این دیدار را مثبت ارزیابی کرد و گفت که طی آن پرونده‌های مختلف از جمله وحدت ملی فلسطین، بازسازی غزه و اوضاع سیاسی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهندی تصریح کرد، طرفین در این دیدار بر ادامه تماس‌ها و دیدارها و تلاش برای رفع موانع موجود بر سر راه آشتی ملی فلسطین تأکید کردند.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیاتی از حماس دیروز همچنین با زیاد النخاله دبیر کل جهاد اسلامی و هیات همراه او، در قاهره با یکدیگر دیدار کرده و به آثار نبرد شمشیر قدس در تقویت مقاومت پرداختند.

در این دیدار تحولات سیاسی پس از نبرد شمشیر قدس و اثرات ملی، عربی و منطقه‌ای آن در سطح بین المللی و راههای تقویت این دستاورد ملی، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
 

نظامیان اشغالگر صهیونیست در جنگ ۱۲ روزه علیه مردم غزه که از ۲۰ اردیبهشت آغاز شد، حملات و تجاوزهای وحشیانه علیه فلسطنیان انجام داد که بر اثر آن، ۲۸۵ فلسطینی شهید و بیش از یک هزار و ۹۰۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

 کابینه رژیم صهیونیستی پس از ۱۲ روز ناتوانی در متوقف کردن حملات موشکی گروه‌های مقاومت در غزه، ۳۰ اردیبهشت ماه در یک نشست سه ساعته به طور  اجماع با آتش بس موافقت کرد؛ این آتش بس از ساعت ۲ بامداد روز جمعه ۳۱ اردیبهشت، میان گروه‌های فلسطینی و رژیم صهیونیستی برقرار شد.

برچسب‌ها مصر جنبش جهاد اسلامی فلسطین فلسطین قاهره

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مصر جنبش جهاد اسلامی فلسطین فلسطین مصر جنبش جهاد اسلامی فلسطین فلسطین قاهره جهاد اسلامی فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۳۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد

به گزارش جام جم آنلاین، دبیرکل سازمان عفو بین الملل گفت: آمریکا با استفاده از حق وتوی خود مانع متهم شدن رژیم صهیونیستی بر سر جنایت‌های غزه می‌شود.

«اَگنِس کالامارد» دبیرکل سازمان عفو بین الملل روز چهارشنبه اعلام کرد: آمریکا مانع متهم شدن اسرائیل به نقض حقوق بشر در غزه می‌شود.

اَگنِس کالامارد با اشاره به نقض گسترده حقوق بشر در جهان گفت: به ویژه در شش ماه گذشته آمریکا از مقامات اسرائیلی در برابر نظارت بر ارتکاب نقض متعدد حقوق بشر در غزه، حفاظت کرده است.

دبیرکل سازمان عفو بین الملل گفت آمریکا با استفاده از وتوی آتش بس ضروری در غزه، جایگاه شورای امنیت سازمان ملل را بی معنا کرده است.

آمریکا تاکنون ۳ بار قطعنامه‌های شورای امنیت درباره جنگ غزه را وتو کرده است.

دیگر خبرها

  • نماینده ویژه رئیس جمهور چین: ایران در خاورمیانه شریک راهبردی است
  • بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس
  • لاپید: نتانیاهو باید استعفا دهد
  • جهاد اسلامی کمک‌های آمریکا به اشغالگران را محکوم کرد
  • جهاد اسلامی: برپایی دولت فلسطینی بر اساس توافق اسلو یک فریب بزرگ است
  • روسای FIU سازمان بریکس با یکدیگر دیدار کردند
  • آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد
  • اجرای ۷۱۰ ویژه‌برنامه در استان مرکزی
  • پیش بینی برداشت بیش از ۷۰۰ تن گل محمدی در خراسان جنوبی
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی