Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@03:48:04 GMT

سپاه خراسان شمالی برای مددجویان بهزیستی خانه می‌سازد + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۳۳۹۵

سپاه خراسان شمالی برای مددجویان بهزیستی خانه می‌سازد + فیلم

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه خراسان شمالی از ساخت مسکن برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی در دهه کرامت خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، سردار ابوالقاسم چمن در آیین نهمین مرحله رزمایش مواسات در خراسان شمالی اظهار داشت: تا کنون 180 هزار بسته معیشتی شامل ارزاق عمومی توسط سپاه در استان خراسان شمالی تهیه و توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در دهه کرامت اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش بهزیستی و نهادهای حمایتی از دیگر برنامه‌های سپاه استان خراسان شمالی است.

فرمانده سپاه استان کرمان: در خدمت به مردم هیچ نگاه سیاسی نداریم / نبود آب شرب در 747 روستای استان کرمان شرم‌آور استمعاون سیاسی سپاه: دشمنان ‌بر انتخابات پیش رو تمرکز کرده‌اند / با بصیرت مردم نقشه‌های دشمن خنثی خواهد شدمسئولان ارشد سپاه استان زنجان از خانواده‌های محروم دیدار کردند + تصاویر

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه استان خراسان شمالی با بیان اینکه 32 سری جهیزیه توسط سپاه استان خراسان شمالی به نوعروسان اهدا می‌شود: ادامه داد 13 واحد مسکونی مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان خراسان شمالی توسط بسیج سازندگی سپاه استان در ایام دهه کرامت ساخته می‌شود که 5 واحد آن تا پایان این دهه تحویل خواهد شد.

انتهای پیام/311/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح ملی مسکن مجتمع خدمات بهزیستی و توانبخشی شهدای هفتم تیر استانداری خراسان شمالی طرح ملی مسکن مجتمع خدمات بهزیستی و توانبخشی شهدای هفتم تیر استانداری خراسان شمالی استان خراسان شمالی سپاه استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۳۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رئیس کمیته امداد در این مراسم با تاکید بر ضرورت حفظ عزت و کرامت مددجویان، گفت: مددجویان ولی‌نعمتان ما هستند و وظیفه داریم زمینه بهترین برنامه فرهنگی یعنی زیارت امام رضا (ع) را برای این خانواده‌ها فراهم کنیم.

بختیاری افزود: برای ساخت این مجموعه اقامتی شهرداری، شورای شهر و همه دستگاه‌ها پای کار آمدند و این طرح با الگوگیری از زائرسرای کرامت یک به اتمام رسید.

وی با بیان اینکه زائرسرای شماره یک کرامت در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۴ هزار ۱۶۱ زائر و ۱۰۵ گروه اردویی بودگفت: این عدد در سال ۱۴۰۲ به ۱۸ هزار و ۶۳ مددجو افزایش یافت که با بهره برداری از مجموعه شماره ۲ کرامت باید برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر برنامه‌ریزی کنیم تا مددجویان به همراه خانواده‌های خود به زیارت امام هشتم (ع) مشرف شوند.

رئیس کمیته امداد با اشاره به اینکه این زائرسرا امکان افزایش ۵۰ درصدی زیارت مددجویان را فراهم کرده است، افزود: زائرسرای کرامت ۲ سالانه ۲۰ هزار مددجو را پذیرا خواهد بود.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد
  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرا شد
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرایی شد