Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد فتوحی، ملی پوش شمشیربازی کشورمان در اسلحه سابر که هم اکنون به همراه دیگر اعضای تیم ملی جهت برگزاری اردو در شهر تفلیس کشور گرجستان به سر می‌برد، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با شرایط اردو و برنامه‌های پیمان فخری، سرمربی تیم ملی سابر ایران برای آماده سازی المپیک بیان کرد:۳ روز می‌شود که تمرینات ما در شهر تفلیس کشور گرجستان شروع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به علت این که مسابقات لغو شده است و ما نمی‌توانستیم در هیچ رویدادی شرکت کنیم و مدت زیادی هم تمرین کرده بودیم، به همچین اردویی احتیاج داشتیم. به همین علت کادر فنی تصمیم گرفت تا این اردو در کشور گرجستان برگزار شود. در این مدت که مسابقات تعطیل بود تمرینات بدنسازی و استقامتی به خوبی دنبال می‌شد، اما دیگر نیاز بود که آرام آرام تمرینات شمشیربازی را نیز شروع کنیم با حریف تمرینی مبارزه کنیم.

فتوحی در ادامه اظهار کرد:این اردو بسیار می‌تواند تاثیرگذار باشد. شمشیربازان بزرگی در این اردو حضور دارند که اکثر آن‌ها توانسته اند سهمیه المپیک بگیرند. تعداد شرکت کننده‌ها بسیار برنامه ریزی شده است و می‌توانیم خیلی خوب با آن‌ها مبارزه کنیم. تا دوشنبه هفته دیگر در شهر تفلیس خواهیم ماند. شرایط میزبانی نیز خوب است و ملی پوشان طبق برنامه کادر فنی پیش می‌روند. امید این را دارم که این اردو روی شرایط ما تاثیر مثبتی بگذارد و طبق برنامه‌ها جلو رویم و بتوانیم به آمادگی ۱۰۰ درصد جهت درخشش در المپیک برسیم.

سابریست کشورمان در رابطه با روند ادامه اردوی سابریست‌ها قبل از المپیک تصریح کرد:بعد از این اردو، ۲ اردوی دیگر در تهران خواهیم داشت تا بتوانیم با آمادگی هرچه بالاتر راهی توکیو شویم.

بیشتر بخوانید

عابدینی: سابر کاری کرد که بودجه فدراسیون شمشیربازی زیاد شود / فدراسیون جهانی خواست که سابر به المپیک جوانان آرژانتین برود

ملی پوش شمشیربازی در خصوص نفر چهارم اعزامی به رقابت‌های المپیک توکیو گفت: هنوز اطلاع دقیقی ندارم، اما همه ما وظیفه داریم تا تمرینات خوبی کنیم و آمادگی خود را حفظ کنیم. هنوز اطلاع دقیقی از نفرات اعزامی به المپیک توکیو ندارم و خیلی هم به این موضوع فکر نمی‌کنم و تمام تمرکزم روی تمرینات است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: المپیک توکیو تیم ملی شمشیربازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۳۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: در این اردو که به همت مدیریت تعالی فرهنگی دانشگاه و با هدف ارائه خدمات درمانی، آموزشی و فرهنگی به روستاییان برگزار شد، دانشجویان داوطلب در بخش خدمات آموزشی و بهداشتی آموزش هایی، چون راه‌های پیشگیری از بیماری سالک، درمان شته، آموزش به مادران باردار، اهمیت جوانی جمعیت و بحث فرزند آوری را به مردم روستا ارائه دادند.

زحمتکش افزود: درحاشیه این اردو، گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ضمن زیارت از مزار شهدا با خانواده شهید والامقام رضا دامرودی دیدار و ضمن ادای احترام به مقام شامخ این شهید با آنان گفتگو و از ایثار و فداکاری شهید تجلیل کردند.

مدیر تعالی فرهنگی دانشگاه نیز با قدردانی  از زحمات و تلاش‌های دانشجویان جهادگر، اعلام کرد که این اردو‌ها به طور مستمر در مناطق محروم شهرستان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا
  • برگزاری اردوی جهادی سلامت در سروستان
  • حضور ملی پوشان المپیکی شمشیربازی در جایزه بزرگ سئول
  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • پائز ستاره‌های تیم ملی را سورپرایز کرد
  • دعوت ۶ سپاهانی و ۲ ذوب‌آهنی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار
  • حضور گلبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی
  • اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور