Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی استقلال تلاش زیادی کرد بازی استقلال - نفت آبادان برگزار شود اما این موضوع با موافقت سرمربی آبادانی ها روبرو نشد

فرهاد مجیدی به سیروس پورموسوی پیشنهاد داده بود در 2 وقت 30 دقیقه ای با نفت آبادان بازی کند که این پیشنهاد هم ازسوی طلایی پوشان آبادانی رد شد.

به گزارش طرفداری، دو تیم استقلال و نفت آبادان قرار بود روز سه شنبه هفته جاری به مصاف هم بروند اما این موضوع به دلیل مصدومان پرتعداد باشگاه آبادانی لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین فرهاد مجیدی برای اینکه هرطور شده این بازی برگزار شود، به سیروس پورموسوی پیشنهاد داد این بازی در دو نیمه 30 دقیقه ای برگزار شود که این موضوع هم با مخالفت سرمربی نفت آبادان روبرو شد.

با این شرایط بازی استقلال براب رنفت آبادان لغو شده تا دردسرهای مجیدی برای پیدا کردن حریف تدارکاتی همچنان ادامه داشته باشد.

استقلال این روزها خود را آماده دیدار با پدیده می کنند. استقلال و پدیده باید 31 خرداد ماه به مصاف هم بروند.

 

بیشتر بخوانید:

بازی دوستانه استقلال - نفت آبادان لغو می شود

 

اخبار داغ 

مرد بی غیرت تهرانی همسرش را به همخوابی با غریبه ها پیشنهاد می داد! / مهین نجیب است برترین های قرن با بهتاش فریبا: استقلال 1990 یا پرسپولیس اخیر می توانند بهترین باشند / حسن یزدانی تختی زمان است روزی که رحمتی بازیکن حریف را از مرگ نجات داد | به بهانه نجات کریستین اریکسن از مرگ حتمی شوک به استقلال؛ قرارداد شیخ دیاباته 9 تیر به پایان می رسد فوری؛ جانلوئیجی بوفون در آستانه انتقال به پارما جوزپه ماروتا: کریستین اریکسن در یکی از گروه های اینتر پیام داد تا به ما اطمینان خاطر دهد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۳۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منابع صهیونیستی: آتش‌بس مورد قبول حماس، برای اسرائیل غیرقابل قبول است

منابع صهیونیستی ساعتی پس از اعلام موافقت حماس با پیشنهاد مصر و قطر برای آتش‌بس در غزه اعلام کردند: پیشنهادی که حماس موافقت خود را با آن اعلام کرده است، مورد قبول اسرائیل نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، منابع صهیونیستی به شبکه العربیه گفتند که پیشنهاد مورد قبول حماس جدی گرفته نمی‌شود.

یک مقام اسرائیلی مدعی شد: بیانیه حماس درباره موافقت با پیشنهاد مصر و قطر برای آتش بس در غزه، یک فریب برای نشان دادن اسرائیل به عنوان طرفی است که توافقنامه را رد می‌کند.

این منبع اسرائیلی تأکید کرد: این پیشنهاد شامل امتیازات عمده‌ای است که اسرائیل نمی‌تواند آن‌ها را بپذیرد.

از طرف دیگر، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در گفت‌وگوی تلفنی با وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ما پاسخ حماس را به طرح پیشنهادی مصر و قطر برای توقف حملات رژیم اسرائیل، تبادل اسرا، رفع محاصره انسانی و … ارسال کردیم. اکنون توپ در زمین مقابل است. ما در نیات خود صادق هستیم.

اسماعیل هنیه دوشنبه شب موافقت خود را با پیشنهاد مصر و قطر برای آتش بس در غزه اعلام کرد.

یک منبع حماس به العربیه گفته است: مرحله اول این توافق، شامل آزادی ۳۳ زن اسرائیلی در ازای ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ فلسطینی است و مرحله دوم شامل تکمیل پرونده اسرا است.

وی افزوده است: مرحله سوم این توافق شامل تبادل اجساد و آغاز بازسازی و پناه دادن به آوارگان است، پیشنهاد حماس شامل آزادی ۲۰ زندانی محکوم به حبس ابد است.

منبع: ایسنا

کد خبر 751255

دیگر خبرها

  • منابع صهیونیستی: آتش‌بس مورد قبول حماس، برای اسرائیل غیرقابل قبول است
  • استقلال یک - پرسپولیس یک در سن سیروس!
  • پورموسوی: برخوردها متفاوت است/ داوری نباید شبهه ایجاد کند
  • میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال
  • پورموسوی: انتخاب داور شمالی برای بازی با سپاهان درست نبود؛ ذهنیت‌ها قبل از بازی نباید ایجاد شود
  • پورموسوی: داور بازی با سپاهان شاید شبهه ایجاد کند
  • سرمربی استقلال خوزستان: با نظرات ویسی موافقم
  • پورموسوی:داور بازی با سپاهان شمالی است؛ شاید ذهنیت ایجاد شود
  • سپاهان - استقلال خوزستان؛ مورایس در لبه پرتگاه به پورموسوی رسید | پیش بازی
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)