Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز سهامداران شرکت‌های سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان بانکها، تولید مواد اولیه دارو پخش و سیمان داراب در بورس و معامله‌گران شرکت‌های شیر پاستوریزه پگاه فارس، آتیه داده پرداز و بهمن دیزل در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت 3هزار و 665واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 141هزار و 290واحد به کار خود پایان داد و بیش از 5میلیارد و 92میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 2هزار و 953میلیارد تومان در بیش از 391هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشد 3 هزار واحدی شاخص بورس در هفته سوم خرداد

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان بانکها، تولید مواد اولیه دارو پخش و سیمان داراب بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های داروسازی زاگرس فارمد پارس، مس شهید باهنر و تولید محور خودرو بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 996میلیون ورقه به‌ارزش 8هزار و 583میلیارد تومان در 240هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 17واحد افت کرد و در ارتفاع 17هزار و 434واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های شیر پاستوریزه پگاه فارس، آتیه داده پرداز و بهمن دیزل بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های کلر پارس، زرین معدن آسیا و بیمه تجارت نو بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شاخص بورس فرابورس بورس تهران شاخص بورس فرابورس بورس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۳۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل بورس

آفتاب‌‌نیوز :

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) با افت ۱۲۲۲۶.۳۶ واحدی به ۲،۲۶۸،۸۴۵.۴۲ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به افت ۶۰۱۸.۲ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۵.۸۴۷ میلیارد سهم بود که طی ۲۹۷،۷۳۶ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۳۷،۳۶۳.۷۰۸ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸،۳۹۰،۲۷۷.۲۹۴ میلیارد ریال شد.

نماد‌های فولاد، فملی، شپنا، شبندر، وبملت و فارس بیشترین نقش را در افت شاخص بورس داشتند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سهامداران منتظر تحول یکباره بازار نباشند!
  • واگذاری شازند کاملاً شفاف و در فرآیندی قانونی بوده است
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • کدام خودروی سایپا 700 میلیون تومان شد؟
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • بورس همچنان ریزشی؛ سهامداران نگران شدند
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مشکلات اقتصاد ایران راه‌حل سیاسی دارد؟
  • کاهش ۲۰ هزار و ۱۴۴ واحدی شاخص کل بورس
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳