Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دانشگاه تهران نخستین بار با توجه به تغییر نیاز‌های آموزشی در حوزه کسب وکار دوره تحلیل گردی داده، MBA تحلیلگری کسب وکار را طراحی و برگزار می‌کند.
به گزارش آریا و به نقل از روابط عمومی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران،
سعید روحانی عضو هیات علمی دانشگاه تهران گفت: اگر MBA در سال‌های قبل به عنوان دوره عالی مدیریت کسب وکار یا دوره مدیریت اداری تعریف می‌شد، با توجه به تحولات چشمگیر کسب و کار، نسل جدید MBA با تمرکز بر روی تحلیل داده‌ها و اطلاعات و به عنوان MBA مدرن و نسل جدید این دوره‌ها طراحی و در دانشگاه‌های مطرح جهان تدریس می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مدیران و صاحبان کسب وکاری که داده و اطلاعات نقش اساسی در کسب وکار آن‌ها دارد و در تصمیم گیری‌های خود نیاز به تحلیل داده دارند، این دوره کمک بسیار زیادی به آن‌ها خواهد نمود.
روحانی تاکید کرد: دانش پذیران این دوره‌ها با توجه به کمبود شدید نیرو‌های متخصص در این حوزه می‌توانند از فرصت‌های شغلی بسیار خوبی در آینده برخوردار باشند. امروزه سازمان‌ها و شرکت‌ها به افرادی که بتوانند سازمان‌ها را از منظر داده تحلیل کنند و زمینه‌های تصمیم گیری نوین را ایجاد کنند به شدت نیازمند هستند.
استاد دانشگاه تهران گفت: دانش پذیران این دوره‌ها می‌توانند در نقش مدیر بخش‌های سازمان و روش ها، مشاور سازمان‌ها در حوزه تحلیل گری، مدیر کسب وکار‌های داده محور، متخصص‌های ابزار‌های داده جذب بازار کار شوند.
روحانی ویژگی‌های منحصر به فرد این دوره را در چهار مورد خلاصه کرد و گفت: مبتنی بر داده و پروژه محور، بهره گیری از بهترین اساتید و خبرگان صنعتی کشور، یادگیری آمیخته و یادگیری ابزار‌ها و نرم افزار‌های کاربردی از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد این دوره محسوب می‌شود.
وی افزود: مدت دوره آموزشی MBA مدیریت حرفه‌ای تحلیل گری کسب وکار یکساله و در مجموع 250 ساعت است. این دوره مشتمل بر دو گرایش تخصصی گرایش تحلیل گری داده و تحلیل گری تصمیم است و همه دانش پذیران پس از گذاراندن 200 ساعت دروس پایه و دروس اصلی می‌توانند یکی از گرایش‌های تخصصی ذیل که مشتمل بر 50 ساعت آموزشی است انتخاب کنند.
وی گفت: مخاطبان این دوره را برای مدیران ارشد کسب و کار‌ها و سازمان ها، مدیران فناوری اطلاعات بنیانگذاران و مدیران شرکت‌های استارت آپی داده محور، مدیران توسعه محصول، سازمان و روش‌ها و توسعه محصول مدیران و کارکنان شرکت‌های دانش بنیان، مشاوران و متخصصان حوزه تحلیل سازمانی برشمرد.
عضو هیات علمی دانشگاه تهران تاکید کرد: علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت مرکز آموزش‌های کاربردی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران www.postmba.org مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فرصت های اشتغال کسب وکار دانشگاه تهران تحلیل گری سازمان ها کسب وکار دوره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۴۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده در ۲ روز با هدف کسب مهارت و افزایش توان علمی دانشجویان با همت انجمن علمی مدیریت، معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد بابل و همکاری سازمان بورس کشور و کارگزاری آگاه، در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل، برگزار شد.

اساتید این حوزه، سرفصل‌هایی همچون مفاهیم اولیه سرمایه‌گذاری، آشنایی با انواع روش‌های سرمایه‌گذاری، صندوق‌های سرمایه‌گذاری، مفاهیم پایه در تحلیل تکنیکال و بنیادی و آشنایی با سایت کدال و تی‌اس‌ای را تدریس کردند.

خلیل قنبری، دبیر انجمن علمی مدیریت دانشگاه آزاد واحد بابل ضمن اعلام مثبت بودن برگزاری دوره، گفت: براساس نظرسنجی انجام شده از شرکت‌کنندکان، نشان از آن دارد که مورد استقبال دانشجویان واقع شده و تقاضای ادامه برگزاری دوره‌های بیشتر را دارند.

وی ادامه داد: از اعضای انجمن برای هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری دوره‌ها، قدردانی می‌کنم و از ریاست واحد، معاونت، اساتید، مسئولین مربوطه، سازمان بورس کشور و کارگزاری آگاه، کمال تشکر را در حمایت و برگزاری این دوره‌ها را دارم.

قنبری خاطرنشان کرد: استقبال شرکت‌کنندگان از برگزاری دوره، سبب ایجاد انگیزه بیشتر بین اعضای انجمن در انجام برنامه‌های مرتبط شد و امیدوارم بتوانیم، هر چه بیشتر در ارتقا علمی دانشجویان با بهره‌گیری از اساتید و مسئولین، گام برداریم.

خبرنگار: ساراسادات حسینی

انتهای پیام/

کد خبر: 1229186 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی ایسکانیوز بورس

دیگر خبرها

  • محور اصلی کار خود را توجه به کسب‌وکار و اشتغال مردم گذاشته‌ام
  • سال گذشته بیش از ۴۰۰۰۰ فرصت شغلی در سامانه رصد کرمانشاه ثبت شده
  • کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • ایجاد اشتغال برای ۲۵۶۰ نفر توسط بسیج سازندگی گیلان
  • تعطیلی دانشگاه لهستانی به جرم فروش مدرک/ مدیران سیاسی و نظامی مشتریان مدرک تقلبی بودند
  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • قانون حمایت از صنایع پایین‌دستی نفت خام و میعانات گازی به تولید و اشتغال منجر می‌شود
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی