Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتبال هلند از ساعت ۲۳:۳۰ امشب میزبانی تیم ملی فوتبال اوکراین خواهد بود.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال اوکراین یکشنبه ۱۳ ژوئن ساعت  21:00 CET(23:30 به وقت تهران) در گروه C یورو ۲۰۲۰ در آمستردام به مصاف هلند می‌رود.

هلند با حضور در مسابقات یورو ۲۰۱۶ و جام جهانی فیفا ۲۰۱۸، اولین بار در یک رقابت رسمی خود را در هفت سال گذشته و در مقابل تماشاگران داخلی خود در آمستردام انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اولین باری است که این تیم‌ها در یک رقابت رسمی به مصاف هم می‌روند و اوکراین امیدوار است تا در مسابقات پیشروی کند و آن‌ها را به فینال برساند و بالاتر از پرتغال در گروه خود بدون شکست باشد.

ترکیب احتمالی

هلند: استکلنبرگ، دامفریس، تیمبر، دی وریج، بلیند، وایندال، دیانگ، درون، واینالدوم، دپای، وگورست

اوکراین: بوشچان، کاراوائف، زابارنی، ماتوینکو، میکولنکو، زیچنکو، سیدروچوک، مالینووسکی، یارمولنکو ، یارمچوک، زوبکوف

کنفرانس خبری سرمربیان

فرانک دی بوئر، سرمربی هلند: "ما فیلم‌هایی از بازی‌های اوکراین تماشا کرده‌ایم و برخی از بازیکنان آن‌ها را می‌شناسم، من آن‌ها را دیده‌ام که خوب و چطور بازی می‌کنند. من فکر می‌کنم آن‌ها تیم خوبی هستند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. فوتبال مناسب و معقولی دارند، پس حریف سرسختی هستند… ماتیاس دلیخت بازی نخواهد کرد. و مارتین استکلنبرگ دروازه‌بان اول من است."

آندری شوچنکو، سرمربی اوکراین: "وظیفه اصلی تیم این است که از مرحله گروهی عبور کند. ما درک می‌کنیم که باید مقابل تیم‌های بسیار قدرتمند بازی کنیم و هلند یکی از موارد مورد علاقه برای کسب عنوان قهرمانی است. مهمترین چیز این است که ما با یک سبک خاصی را بازی می‌کنیم و آن را تغییر نخواهیم داد. ما اصول خاص خود را داریم که از آن پیروی می‌کنیم. بنابراین ممکن است فرصتی برای بازی ۴-۳-۳ یا به عنوان مثال ۳-۵-۲ داشته باشیم اما اصول اصلی تغییر نخواهد کرد."

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال اوکراین یورو ۲۰۲۰ پیش بازی تیم ملی فوتبال اوکراین تیم ملی فوتبال هلند یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۴۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) چرا آسمان آتن نارنجی شد؟

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: دنیای اقتصاد

دیگر خبرها

  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • (ویدئو) چرا آسمان آتن نارنجی شد؟
  • میزبانی سه تیم در جام حذفی در هاله‌ای از ابهام!
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • جانشین کلوپ از هلند می‌آید
  • هلند ازسرگیری کمک به آنروا را مشروط کرد
  • مطهری:برد تراکتور را به خانواده لاله تقدیم می‌کنم
  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز