Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@22:46:58 GMT

مروجان دوستی با یار مهربان معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۴۲۳۷

مروجان دوستی با یار مهربان معرفی شدند

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیین تقدیر از برگزیدگان و دبیرخانه‌های فعال جشنواره ترویج کتابخوانی بوشهر با حضور تعداد محدودی از برگزیدگان با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی به صورت مجازی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در این مراسم به موفقیت بوشهر در پویش کتابخوانی نشاط نوروزی اشاره کرد و گفت: این استان با ارسال ۲۰۵ اثر به به دبیرخانه مرکزی پویش کتابخوانی نشاط نوروزی بیشترین شرکت‌کننده را در این پویش به خود اختصاص داد و موفق به کسب رتبه اول در ارسال آثار شدف همچنین ۳۱ شرکت کننده از استان بوشهر به مرحله نهایی این پویش راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاطمه کرمپور افزود: همچنین از میان شهر‌های شرکت‌کننده در این پویش، برازجان از استان بوشهر با ۱۱۷ اثر، بیشترین آثار ارسالی را به دبیرخانه این پویش داشت.

بیشتر بخوانید

سه دانش آموز بوشهری در پویش کتابخوانی «نامه به نویسنده» برگزیده شدند حضور آثار کتابخوانان بوشهری در پویش«با کتاب در خانه»

او با قدردانی از همکاری و همراهی مسئولان، شرکت کنندگان، داوران و کتابفروشان بیان کرد: اجرای طرح‌های ملی پایتخت کتاب، جام باشگاه‌های کتابخوانی و روستا‌های دوستدار کتاب با تمرکز بر تقویت فرهنگ مطالعه در جامعه، فرصت مناسبی برای بیان توانمندی‌های شهرستان‌ها در عرصه فرهنگ به ویژه فرهنگ مکتوب است و در این زمینه انتظار داریم تا با همکاری بیشتر، اقدام‌های موثرتری انجام گیرد.

در این مراسم از برگزیدگان در زمینه‌های فعال‌ترین شهرستان استان در پویش نامه به نویسنده، جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان، دبیرخانه فعال استانی جام باشگاه‌ها و روستای دوستدار کتاب، جشنواره سینامک پویش نشاط نوروزی با کتاب، ششمین دوره انتخاب پایتخت کتاب ایران، هفتمین جشنواره روستا‌ها و عشایر دوستدار پویش با کتاب در خانه قدردانی شد.

همچنین از عملکرد دبیرخانه ترویج کتابخوانی شهرستان‌های جم، دشتستان، دیلم، گناوه، دشتی، کنگان، تنگستان در سال ۱۳۹۹ با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کتابخوانی کتابخانه کتاب مطالعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۴۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم اختتامیه یازدهمین همایش سراسری مسؤولان جوامع فرهنگی قرآنی عصر که امروز در سالن غدیر مجتمع یاوران مهدی شهر مقدس قم با معرفی و تقدیر از نفرات برتر پویش ستاره‌های زمین برگزار شد.

در بخش همایش ستاره‌های زمین و فضای مجازی آقای نصری از استان کرمان، در بخش ستاره ساز و فضای مجازی آقای میراحمدی از استان چهارمحال‌وبختیاری با کشف ۶۰۰ مربی ستاره ساز و در بخش سرکشی از جلسات خانگی آقای قادری از استان یزد حائز رتبه برتر شدند.

همچنین در شاخص میز معرفی پویش ستاره‌های زمین و سرکشی از جلسات خانگی آقای جهان‌آرا از استان همدان، در شاخص تبلیغات محیطی حجت‌الاسلام دهقان‌دار از استان البرز و در شاخص برگزاری نمایشگاه ستاره‌های زمین آقای روزبه از استان فارس رتبه‌های برتر را کسب کردند.

کد خبر 6089236 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • همیاران مهربان ترافیک به مثابه مشارکت مردم در جهش تولیدات فرهنگی هستند/روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • کمی مهربان باشیم (بررسی زندگی و آثار دکتر هروی)
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • کتابخانه‌های سیار نیاز کتابخوانی عشایر را برطرف می‌کند