Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت بیماری کووید ۱۹ در کشور، بیان کرد: میانگین بروز هفتگی موارد بستری در هفته گذشته در کشور حدود ۱۰.۴ نفر به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و میانگین بروز هفتگی موارد مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا حدود ۱۲.۲ نفر به ازای هر یک میلیون نفر جمعیت گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طبق گزارشات واصله در هفته گذشته تعداد موارد بستری بیماران مثبت کرونا در بیمارستان‌های کشور حدود ۱۰.۵ درصد کاهش داشته است. همچنین در این هفته شاهد کاهش ۲۰ درصدی در تعداد بیماران فوت شده و کاهش ۱۷ درصدی در تعداد موارد سرپایی مثبت کرونا نسبت به هفته قبل‌تر بودیم.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: ولی این روند کاهشی در همه استان‌ها حاکم نبوده و در برخی استان‌ها مانند سیستان و بلوچستان، بوشهر، یزد و آذربایجان شرقی وضعیت بیماری کرونا دارای روند افزایشی بوده است.

 
لاری اظهار کرد: استان سیستان و بلوچستان در آستانه موج جدید اپیدمی قرار دارد که با توجه به نرخ پایین رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این استان، نسبت به میزان متوسط کشور، لزوم رعایت جدی‌تر عمل به دستورالعمل‌های بهداشتی باید بیش از پیش مورد توجه مردم قرار گیرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بیماران کرونا بستری شدگان جانباختگان کرونا سیما لاری سخنگوی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۴۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک شدید به بازار طلا / زیان سکه‌بازان سنگین شد

کاهش قیمت سکه طی یک هفته گذشته نزدیک به ۳ میلیون تومان بود. روند قیمتی بازار نشان می‌دهد که زیان سکه‌بازان در ۷ روز گذشته ۵.۵ درصد بود و هر قطعه سکه امامی به قیمت ۴۲ میلیون و ۴۰۹ هزار تومان رسید.

سکه امامی البته در روز سه‌شنبه، ۴ اردیبهشت‌ماه وارد کانال ۴۱ میلیون تومان شد، اما دوباره به کانال بالاتر بازگشت.

قیمت نیم‌سکه هم یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۵۰۰ هزار تومان کاهش قیمت در هفته گذشته داشت.

در حال حاضر هر قطعه سکه امامی ۴۲ میلیون و ۴۰۹ هزار تومان، سکه بهار آزادی ۳۹ میلیون و ۱۹۵ هزار تومان، نیم سکه ۲۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

اما در این میان، زیان خریداران طلا در هفته گذشته در حدود ۸ درصد بود؛ به طوری که هر گرم طلای ۱۸عیار ۳۰۶ هزار تومان کاهش قیمت داشت. در حال حاضر هر گرم طلای ۱۸عیار در بازار ۳ میلیون و ۵۲۳ هزار تومان قیمت دارد. هر مثقال طلا هم ۱۵ میلیون و ۲۵۹ هزار تومان بود.

نادر بذرافشان، رییس اتحادیه طلا و جواهر در همین رابطهه درباره وضعیت یک هفته اخیر بازار سکه و طلا می‌گوید: در هفته‌ای که گذشت، اونس جهانی طلا میانگین ۴۴ کاهش اونس جهانی طلا را داشتیم؛ البته میزان کاهش تا ٨٠ دلار هم رسید، اما نوسانات طی دو روز اخیر، این میزان کاهش را کمتر کرد.

وی متذکر می‌شود: به‌تبع روند نزولی قیمت‌ها در بازار‌های جهانی و همچنین با توجه به آرامش در بازار ارز داخلی و نوسان حداقلی نرخ ارز در داخل و همچنین نبود هیجان در اخبار سیاسی و اقتصادی جهان، بازار سکه و طلای داخلی نیز به‌دور از هرگونه التهاب، روند کاهشی قابل توجهی را تجربه کرده است.

این مقام صنفی در پایان بر رکود حاکم بر بازار و نبود تقاضا تاکید و نسبت به ادامه این روند که از سال گذشته بر بازار حکمفرما شده و از ابتدای سال جاری نیز تشدید شده است، ابراز نگرانی می‌کند.

منبع: خبرآنلاین

tags # قیمت سکه ، قیمت طلا سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • مرگ ۱۷۸ نفر در حوادث هفته گذشته در کشور/ بیش از ۱۳۰۰ تن مصدوم شدند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • شوک شدید به بازار طلا / زیان سکه‌بازان سنگین شد
  • کاهش ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام در یزد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • کاهش ۳۰ درصدی ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام
  • پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته
  • پیشرفت چشمگیر ایران در کنترل بیماری مالاریا / پیشتازی در گسترش نظام تشخیص آزمایشگاهی
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا