Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@02:21:48 GMT

کشف ۲۵ تن شکر خارج از شبکه توزیع در شهرستان بهار

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۵۰۰۸

کشف ۲۵ تن شکر خارج از شبکه توزیع در شهرستان بهار

بزرگعلی نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا،  مأموران انتظامی شهرستان بهار با انجام کار اطلاعاتی از تصمیم قاچاقچیان مبنی بر انتقال مقادیر زیادی کالای اساسی و مورد نیاز مردم از محورهای مواصلاتی شهرستان مطلع شدند و رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با گسترش چتر اطلاعاتی یک دستگاه کامیون کشنده متعلق به افراد سودجو و فرصت‌طلب را در محور مواصلاتی بهار به همدان و در ایستگاه ایست و بازرسی شهید زارعی متوقف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با بیان اینکه در بررسی از مدارک راننده، قاچاق بودن محموله ۲۵ تنی شکر برای مأموران مشخص و خودرو به همراه بار توقیف شد تصریح کرد: ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان، ۴ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا یکی از وظایف ذاتی پلیس بوده و نیروی انتظامی به طور شبانه‌روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ است.

نوری در ادامه سخنانش از کشف ۷۰ راس گوسفند فاقد مجوز بهداشتی به ارزش ۲ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران انتظامی شهرستان بهار در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی قضائی حین انجام ایست و بازرسی مقطعی در محورهای مواصلاتی شهرستان، به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۷۰ رأس گوسفند فاقد مجوز بهداشتی کشف و یک متهم در این خصوص به مرجع قضائی تحویل شد اظهار کرد: کارشناسان ارزش احشام کشف شده را ۲ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار به شهروندان توصیه کرد در مقابل اعمال مجرمانه افراد بی‌تفاوت نباشند، هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند و پیشنهادات، انتقادات، تقدیر و شکایات خود از عملکرد پلیس را به سامانه تلفن گویای ۱۹۷ اعلام کنند.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: شبکه توزیع قاچاق کالا فرمانده انتظامی شهرستان بهار مبارزه با قاچاقچیان انتظامی شهرستان بهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۵۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی سوخت در امیدیه محکوم به پرداخت جزای نقدی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر بنی تمیم پیش از ظهر امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: پرونده قاچاق یک هزار و ۴۰۰ لیتر نفت و گاز به ارزش ۴۲۰ میلیون ریال در شعبه ویژه به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان امیدیه رسیدگی شد.

رئیس تعزیرات حکومتی امیدیه افزود: شعبه با تحقیق‌های لازم، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده نیز متهم را به پرداخت ۸۴۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

بنی تمیم بیان کرد: شعبه در خصوص وسیله نقلیه حامل این سوخت قاچاق با توجه به اینکه ارزش وسیله نقلیه بیشتر از ارزش سوخت است، متهم را به پرداخت ۴۲۰ میلیون ریال جریمه معادل ارزش سوخت کشف شده محکوم کرد.

رئیس تعزیرات حکومتی امیدیه اظهار کرد: پس از انجام مراحل قانونی پرونده، جریمه یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریالی متهم وصول شد.

کد خبر 6097118

دیگر خبرها

  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • ضبط ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در میاندوآب
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • ضبط ۱۸۰ راس دام زنده قاچاق در میاندوآب
  • قاچاقچی سوخت در امیدیه محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • ۱۲ لیفتراک قاچاق در سمیرم کشف شد
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز