Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@10:10:06 GMT

حضور ناظران بهداشتی در تمامی شعب اخذ رأی در قزوین

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۵۰۷۵

حضور ناظران بهداشتی در تمامی شعب اخذ رأی در قزوین

ایسنا/قزوین رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین اعلام کرد: ۱۱۷۸ صندوق در قزوین برای انتخابات پیش‌بینی شده است که در هر شعبه یک ناظر بهداشتی حضور پیدا خواهد کرد تا بر رعایت پروتکل‌ها نظارت کنند. باید پروتکل‌های‌ ویژه مرور شوند و طی چند روز باقی‌مانده به انتخابات همه را مکلف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی کنیم تا دچار موج‌های بعدی کرونا نشویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیمان نامدار در نشست هم‌اندیشی انتخابات ریاست جمهوری با حضور مسئولان ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری که امروز یکشنبه ۲۳ خرداد در سالن باقرالعلوم(ع) استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی بر اساس رسالت خود تلاش می‌کند بر اساس تکلیف و رسالت اجتماعی انتخابات پرشور با مشارکت حداکثری برگزار شود.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط روحی و عاطفی و درگیری ۱۶ ماهه با کرونا همکاران مدافع سلامت تمام تلاش خود را دارند تا با حضور فعال در انتخابات و تبلیغات، انتخاباتی پر شور بیافرینند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین مطرح کرد: امسال شرایط خاصی داریم و موتاسیون‌های جدیدی از ویروس کرونا در کشور دیده شد که با مشقت‌های فراوان روزهای سختی در ۲ ماه گذشته پشت سر گذاشتیم. در هرمزگان پس از یک جشن تولد ۲ نفر فوت کردند که قاضی حکم به تعقیب داد بر این اساس همه تکلیف داریم انتخاباتی سالم برگزار کنیم تا پس از آن دچار موج‌های بعدی کرونا نشویم چون بدین‌گونه آب در آسیاب دشمن خواهیم ریخت.

وی خاطرنشان کرد: ۱۱۷۸ صندوق برای انتخابات پیش‌بینی شده است که در هر شعبه یک ناظر بهداشتی حضور پیدا خواهد کرد تا بر رعایت پروتکل‌ها نظارت کنند. باید پروتکل‌های‌ ویژه مرور شوند و طی چند روز باقی‌مانده به انتخابات همه را مکلف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی کنیم تا دچار موج‌های بعدی کرونا نشویم.

رعایت پروتکل‌های بهداشتی فرآیند ساده‌ای دارد

علی فخارسلیمانی، جانشین ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی قزوین اظهار کرد: انتخابات پرشور ضامن امنیت کشور است و این اقدام باید همراه با حفظ سلامت مردم باشد. اولویت حفظ پروتکل‌هاست و موضوع پیچیده‌ای نیست. رعایت پروتکل‌ها فرآیند ساده‌ای دارد و می‌طلبد ما به‌عنوان کاندیداهای شوراها و مسئولین ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری بدان توجه کنند.

وی با بیان اینکه مصوبات ستاد کرونا در اول خرداد ۱۴۰۰ تنظیم و به فرمانداری‌ها ابلاغ شده است، تصریح کرد: برگزاری مراسم در فضاهای سربسته مانند سالن‌های ورزشی، تالارهای پذیرایی، مساجد و سالن‌های اجتماعات ممنوع است اما مشاهده می‌شود که حتی در منازل نیز مراسم برگزار می‌شود.

جانشین ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی قزوین بیان کرد: برگزاری مراسم در فضای باز و با حفظ فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک بلامانع است؛ زمانی که صندلی چیده می‌شود موارد بهداشتی رعایت می‌شود ولی زمانی که فرش روی زمین پهن می‌شود فاصله‌های اجتماعی رعایت نمی‌شود. اغلب مشاهده می‌شود مقابل ستادها بدون ماسک تجمع می‌کنند، البته حاضران نباید رعایت فاصله اجتماعی ۲ متری را فراموش کنند.

وی افزود: مقرر شده بود کاندیداها در پوسترهای تبلیغاتی استفاده از ماسک ذکر کنند که چنین چیزی را شاهد نیستیم؛ کلیه شرکت‌کنندگان و برگزارکنندگان در مراسم ملزم به استفاده از ماسک هستند. همچنین برنامه‌های تبلیغاتی نباید بیشتر از ۲ ساعت به طول بینجامد و فضاهای سربسته به تهویه هوا مجهز شوند.

فخارسلیمانی در پایان یادآور شد: در فضاهای سربسته در شهرهای قرمز حداکثر ۱۵ نفر، شهرهای با وضعیت نارنجی ۲۰ نفر، شهرهای زرد حداکثر ۳۰ نفر و در شهرهای آبی حداکثر ۵۰ نفر است؛ البته نباید فراموش کنیم که برگزاری مراسم استقبال از کاندیداها و کارناوال‌های انتخاباتی ممنوع است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ استانی سیاسی قزوين مشاركت حداكثري همه باهم علیه کرونا دانشگاه علوم پزشکی قزوین رعایت پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۵۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین

به گزارش خبرنگار مهر، به همت بسیج دانشجویی بعد از ظهر یکشنبه تجمع دانشجویی تا مسجدالاقصی با حضور دانشجویان قزوینی در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این تجمع که جمعی از دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) و مسؤولان این دانشگاه حضور داشتند از خیزش دانشجویان ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا حمایت شد.

در این تجمع فریادهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «شرارت اسرائیل، زیر سر آمریکاست» از سوی دانشجویان سر داده شد.

گفتنی است روز گذشته نیز دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای قزوین تجمع اعتراضی را در حمایت از مردم مظلوم غزه برگزار کرده بودند.

کد خبر 6091175

دیگر خبرها

  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس
  • خداحافظی سرد از بلینکن در چین/ فقط سفیر آمریکا در چین بلینکن را بدرقه کرد + تصاویر
  • از حضور رکابزنان قزوینی در تیم ملی تا نقل و انتقالات در کراپ الوند