Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌ گزارش ایرنا، فرزاد الماسی روز یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان کنگاور که در سرسرای بخشداری این شهرستان برگزار شد، با اهمیت شمردن انتخابات پیش رو اظهار داشت: در شرایط خاص کنونی کشور، ۲ انتخابات مهم در پیش رو است که کشورهای غربی و آمریکا برنامه‌ریزی‌های گسترده ای توسط شبکه‌های معاند تلویزیونی و ماهواره‌ای و با کمک منافقین به کار گرفته اند که حضور مردم ایران در پای صندوق‌های رای را کمرنگ جلوه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با بیان این‌که به‌طور میانگین بعد از انقلاب اسلامی سالانه یک انتخابات در ایران اسلامی برگزار شده و این پاسخ محکمی به حربه‌های دائمی دشمنان نظام بوده است، تاکید کرد: امسال نیز حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای مُهر تائید دوباره ای به نظام و پاسخی به دشمنان و جریان‌های انحرافی داخلی که آب به آسیاب دشمن می‌ریزند، خواهد بود.

وی با اشاره به مناظرات اخیر نامزدهای ریاست جمهوری و اجحاف در حق دولت تدبیر و امید، اظهار داشت: نماینده ای از دولت در این مناظرات حضور نداشت که از عملکرد خود دفاع کند.

فرماندار کنگاور با بیان اینکه اگر نقدی هم وجود دارد باید منصفانه و سازنده باشد، تصریح کرد: دولت کشور را در سه سال پایانی با شدیدترین تحریم های تاریخ و مشکلاتی همچون کرونا، سیل، زلزله و بدون فروش نفت اداره کرد که قابل تقدیر است.

او در ادامه با بیان این‌که از ابتدا با شروع انتخابات بر رعایت اصل بی‌طرفی و عدم استفاده از تریبون ها له و علیه کاندیدای خاصی تأکید کردیم، تصریح کرد: با ارائه لیست معتمدین در هیات های اجرایی که از روحانیون، فرهنگیان، بانوان و سایر اقشار بود سعی کردیم که بی‌طرفی را عملا به کار گیریم.

فرماندار شهرستان کنگاور همچنین تاکید کرد که نامزدهای انتخابات با برنامه‌های متنوع انتخاباتی شور و نشاط اجتماعی و سیاسی را به‌خصوص در فضای مجازی ایجاد کنند و رأی اولی‌هارا به حضور در پای صندوق‌های رای متقاعد نمایند.

الماسی همچنین خاطرنشان کرد: براساس ماده ۲۱و ۷۱ قانون انتخابات کشور، همه امکانات و تجهیزات دستگاه‌های اداری و اجرایی باید در خدمت ستاد انتخابات قرار گیرد و با مدیرانی که در این راستا کوتاهی کنند برخورد می شود.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کنگاور در خاتمه با اعلام این‌که ۷۸ شعبه آماده اخذ آراء مردم در انتخابات ۱۴۰۰ است، افزود: از این شعب ۴۵ شعبه در سطح شهر و ۳۳ شعبه در روستاها مستقر خواهد شد.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی کنگاور سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مشارکت سیاسی پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی کنگاور سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مشارکت سیاسی دوره انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۵۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید بیش از ۶۰ هزار تن گندم در کنگاور

محمد خزایی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کنگاور با اشاره به اینکه سطح زیر کشت گندم شهرستان کنگاور ۱۵ هزار هکتار است، گفت : با توجه به بارش‌های مناسبی که در سال زراعی جاری داشته‌ایم عملکرد مناسبی را از مزارع شاهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم در سال زراعی جاری تولید گندم از مرز ۶۱ هزار تن عبور کند که در صورت تحقق این امر این میزان تولید گندم در شهرستان در چند سال اخیر کم سابقه خواهد بود.

او به کشاورزان توصیه کرد؛ جهت رسیدن به این هدف با مشورت کارشناسان مراکز جهاد کشاورزی نسبت به سمپاشی با سن گندم و زنگ زرد گندم اقدام نمایند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کنگاور افزود: کمیته برداشت محصولات کشاورزی در وقت مناسب تشکیل شده و تمهیدات لازم در خصوص برداشت غلات انجام خواهد شد.

خزایی از کشاورزان شهرستان خواست مراقب حوادث احتمالی بویژه آتش سوزی در سطح مزارع و مراتع شهرستان باشند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • فرماندار همدان:‌ حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است
  • آحاد جامعه برای عمل به تکلیف اجتماعی و شرعی خود در انتخابات مشارکت کنند
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • مردم تخلفات مربوط به صیانت از زبان پارسی را گزارش بدهند
  • مردم تخلفات مربوط به صیانت از زبان پارسی را در خراسان رضوی گزارش دهند
  • تولید بیش از ۶۰ هزار تن گندم در کنگاور
  • آمادگی برای دور دوم انتخابات/ پیش بینی ۲۸۷ شعبه اخذ رای
  • حضور فرماندار زرند در کنار کارگران سخت‌ترین شغل دنیا
  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج