Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم ملی فوتبال عراق گفت که بازیکنان این تیم با آمادگی کامل به مصاف تیم ملی ایران خواهند رفت.

به گزارش ایلنا، باسیل کورکیس درباره آخرین شرایط تیم ملی فوتبال عراق، در آستانه دیدار با تیم ملی ایران اظهار داشت: تست منفی کرونای اعضای تیم باعث افزایش شرایط روحی آنها شد و بازیکنان با آمادگی کامل و اشتیاق به بازی با ایران می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امجد عطوان، علا مهاوی و علی فائز هم آماده این بازی خواهند بود.

وی با اشاره به شرایط بهتر تیم ملی عراق نسبت به گذشته تصریح کرد: پس از اطمینان از عدم ابتلا به کرونا، بازیکنان تیم ملی عراق آزادی بیشتری در هتل دارند و شوق، امید و اعتماد به نفس بالایی در آخرین جلسه تمرینی داشتند.

مدیر تیم ملی عراق درخصوص هدفی که شاگردان کاتانتس مقابل ایران دنبال می‌کنند، تصریح کرد: هدف تمامی اعضای تیم، شکست ایران در مهم‌ترین بازی گروه است تا با غلبه بر قوی‌ترین رقیب خود در این گروه، مستقیماً به مرحله بعد صعود کنیم. کاتانتس در این مسابقه همه بازیکنان خود را در اختیار دارد.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال عراق تیم ملی ایران تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال عراق تیم ملی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۵۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم پروژه‌های نهضت ملی مسکن را کامل می‌کنند؟

ارسلان مالکی اظهار داشت: استفاده از ظرفیت‌های مردمی خود زمینه ساز تقویت و تسریع در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی با بیان اینکه در حال روند عرضه زمین در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد چشم گیری داشته است و این افزایش عرضه زمین زمینه ساز افزایش مشارکت‌های مردمی می‌شود گفت: افزایش عرضه زمین و پرداخت تسهیلات ساخت خود باعث می‌شود که متقاضیان بتوانند حضور پر رنگ تری در روند ساخت مسکن داشته باشند.

وی افزود: با توجه به شعار سال مبنی بر افزایش تولید با مشارکت‌های مردمی دولت در حال برنامه‌ریزی برای بهبود و استفاده از ظرفیت‌های مردمی هستیم.

او گفت: افزایش عرضه زمین و اختصاص تسهیلات ساخت خود می‌تواند ظرفیت‌های مردمی را در این بخش رشد دهد.

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل مقاومت برای مقابله با تجاوز اشغالگران به رفح
  • ببینید | آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • اورتون - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • آمادگی کامل سمرقند برای هرگونه همکاری در برگزاری هفته فرهنگی اصفهان
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ جام حذفی ایران
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • مردم پروژه‌های نهضت ملی مسکن را کامل می‌کنند؟