Web Analytics Made Easy - Statcounter

برترین‌های مسابقه "تحلیل داده‌های fNIRS" با محوریت بررسی حافظه کاری که در زمینه تکنولوژی طیف نگاری مادون قرمز توسط آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز برگزار شده بود، در تیرماه معرفی می‌شوند.

به گزارش ایسنا، مرحله نهایی مسابقه ملی تحلیل داده‌های fNIRS با محوریت بررسی حافظه کاری، ۲۳ خردادماه ۱۴۰۰ از سوی آزمایشگاه ملی نقشه برداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رویداد در دو مرحله غیرحضوری و حضوری بود که در مرحله غیرحضوری شرکت کنندگان چکیده‌ ایده‌های خود را تا ۱۰ خرداد ارسال و توسط هیئت داورانی متشکل از اساتید دانشگاه‌های برتر سطح کشور، دکتر زهرا عینالو، دکتر مهرداد دادگستر، دکتر کمال‌الدین ستاره‌دان، دکتر علی مطیع نصرآبادی، دکتر محمدباقر شمس‌الهی و دکتر سعید رشیدی مورد ارزیابی قرار گرفت و گروه‌های منتخب با عناوین اچ پی سی، کاوش ذهن، بیگ بنگ، AIMEDIC به مرحله نهایی که در محل آزمایشگاه برگزار شد، راه یافته و طرح خود را ارائه دادند.

اعلام نتایج و جوایز این رویداد در پنجمین تازه‌های نقشه‌برداری مغز ایران ۲۳ و ۲۴ تیرماه انجام خواهد گرفت.

به نقل از روابط عمومی آزمایشگاه ملی نقشه برداری، اهداف کلان این مسابقه آشنا شدن محققان با تکنولوژی طیف نگاری مادون قرمز نزدیک، مشارکت، همکاری و هم افزایی بین رشته‌ای، تلفیق تجربه‌های با ارزش افراد خبره‌ جهت امکان دسته‌بندی اتوماتیک سطوح مختلف بار ذهنی و افزایش سرعت، استخراج بهترین ویژگی جهت کمّی‌سازی و دسته‌بندی سطوح مختلف بار حافظه‌کاری و کمک به کاربردی شدن تکنولوژی طیف نگاری مادون قرمز نزدیک است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز مادون قرمز طیف نگاری مادون قرمز نقشه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۶۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، با حضور معاون   بهداشت  دانشگاه علوم پزشکی  استان آذربایجان غربی  و فرماندار پلدشت رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت معرفی شد .

در این مراسم دکتر شهاب بینا بعنوان رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت معرفی . و از زحمات دکتر حسینی رییس سابق قدردانی شد .

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس
  • آئین تجلیل از، برترین‌های المپیاد‌های علمی دانش آموزی در بابل
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • تجلیل از برترین های مسابقه بازیافت زباله در همدان
  • تجلیل از برترین‌های مسابقه بازیافت زباله در همدان
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • روزنامه‌نگاری که دیپلمات نبود
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می شود
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟