Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@11:50:05 GMT

تبیین مشارکت حداکثری توسط مبلغین خواهر در کبودراهنگ

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۶۶۴۹

تبیین مشارکت حداکثری توسط مبلغین خواهر در کبودراهنگ

حجت الاسلام ابوالحسن کیهانی در گفتگو با خبرنگار مهر با تبریک روز دختر و ولادت با سعادت کریمه اهل بیت علیه السلام و با اشاره به حضور مبلغین در سطح روستاهای شهرستان و تبیین شاخص‌های رهبری در خصوص مشارکت حداکثری اظهار کرد: گروهی از مبلغین خواهر از طرف دفتر تبلیغات اسلامی قم در سطح شهر و روستاهای شهرستان برای تبیین شاخص‌های مقام معظم رهبری حضور پیدا کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تقدیر از هدایت گری امام جمعه محترم شهرستان در راستای تبیین گفتمان انقلابی، افزود: طلاب حوزه‌های علمیه برادران و خواهران در این راستا در مناطق مختلف حاضر و مردم را به حضور حداکثری دعوت می‌کنند.

کیهانی با تشریح فعالیت‌های کانون مداحان و هیأت‌های مذهبی گفت: سلسله نشست‌های تخصصی و بصیرت افزایی با حضور بانوان تأثیر گذار و مداحان و هیئات مذهبی در شهرستان برگزار شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کبودراهنگ با اشاره به فعالیت‌های مجازی در شهرستان خاطرنشان کرد: در راستای حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات پویش بزرگ رأی اولی‌ها و مسابقات مختلف مجازی با همکاری قرارگاه فرهنگی تبلیغی خاتم در مناسبت‌های مختلف برگزار شده است.

کد خبر 5232989

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری کبودرآهنگ انتخابات 1400 همدان انتخابات 1400 ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی مشارکت مردم در انتخابات کرمانشاه بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه انتخابات شورای شهر و روستا اردبیل انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۶۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد ۱۵۹۹ نفری اشتغال در کبودراهنگ

به گزارش خبرنگار مهر، مسلم غلامی عصر امروز در اولین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری این شهرستان، افزود: تحقق شعار سال مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی و اجرای سیاست‌های دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری نیازمند عزم جدی مسئولان و برنامه ریزی کارشناسی شده است.

وی افزود: ریاست محترم جمهور آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی در دولت سیزدهم جهت تحقق شعار سال "جهش تولید با مشارکت مردم" بر سه اصل تسریع و تسهیل در صدور پروانه اشتغال و تکریم متقاضیان تاکید کرده است.

غلامی ادامه داد: در سال گذشته تعداد ۱۹۴۲ نفر تعهد اشتغال داشتیم که از این تعداد ۲۳۷۹ نفر اشتغال در سامانه رصد توسط دستگاه‌های اجرایی ثبت شده است که رتبه سوم استان را کسب کردیم.

وی تصریح کرد: تعهد اشتغال در سال جدید ۱۵۹۹ نفر برای این شهرستان پیش بینی شده است که ۹ درصد اشتغال کشور است.

غلامی گفت: دستگاه های اجرایی و بانک های عامل در جهت جذب تسهیلات تکلیفی و اشتغال آفرینی تلاش مضاعف داشته باشند.

کد خبر 6087070

دیگر خبرها

  • مشارکت زنان روستایی در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت
  • ابعاد مختلف عملیات «وعده صادق» برای نسل جوان تبیین شود
  • مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند
  • جذب ۳۲۷ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی و نفت در شهرستان کبودراهنگ
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • تعهد ۱۵۹۹ نفری اشتغال در کبودراهنگ
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری