Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی عصر یکشنبه در "برنامه ایران سرای من" که از شبکه استانی سهند پخش شد، با طرح این سووال که آیا مصلحت های استانها را مردم استانها می دانند یا فلان کارشناس در فلان وزارتخانه تهران؟ گفت: ما تمرکز زدایی خواهیم کرد و هر شهرستان را پایتخت خواهیم کرد و اختیارات دولت را به فرمانداران شهرستانها واگذار خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ما در دولت سلام، مسئولان استان را با مشورت و نظر نخبگان آن استان انتخاب خواهیم کرد و سامانه ای در این خصوص طراحی کرده ایم که اگر یک سوم مردم آن منطقه از استاندار یا فرماندار ناراضی باشند و در این سامانه الکترونیکی اعلام کنند بلافاصله آن مدیر از سمت خود عزل خواهد شد.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: ما در دولت سلام به دنبال تحول بزرگ در مدل حکمرانی هستیم .

وی گفت: ما نماینده جریان فکری تحولگرا و جوان برای ساختن ایران قدرتمند هستیم .

قاضی زاده هاشمی افزود: همه مشکلات کشورمان نظیر عدم کفایت در امد معیشتی مردم، بیکاری، گرانی از نادست بودن روش اداره کشور نشات می گیرد و ما مصمم هستیم این روش را تغییر دهیم.

وی ادامه داد: در هر دوره ۲۷۵ اتوبوس مدیر می آیند و ۲۷۵ اتوبوس مدیر می روند و برخی مدیران هم خودشان را با هر شرایطی وفق می دهند و رنگ عوض می کنند و فکر می کنند که قیم مردم هستند نه کارگزار و خدمت رسان.

قاضی زاده هاشمی افزود: به محض اینکه انتخابات تمام می شود انگار که کل اختیارات کشور را به این مدیران می دهند و آنها هر تصمیمی را که دلشان بخواهد در سرنوشت مردم اتخاذ می کنند و در این میان دولتهای ضد مردمی بدون توجه به منافع ملت، به منافع وابستگان قدرت در دولت توجه می کنند.

وی در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به نقش مهم آذربایجان شرقی در اقتصاد کشورمان گفت: این استان سهم مهمی در صادرات غیر نفتی کشور دارد و پنج میلیارد دلار در سال صادرات غیر نفتی دارد و ما در دولت احتمالی مشکل کارتهای بازرگانی را حل خواهیم کرد تا ظرفیت های صادراتی استان شکوفا شود.

قاضی زاده هاشمی اضافه کرد: همه فعالیتهای اقتصادی باید مبتنی بر اهلیت باشد و هر کس اهلیت تجارت بین المللی و تولید را دارد باید حمایت شود.

وی گفت: متاسفانه در شرایط فعلی، بازرگانان ما هم از سوی دشمنان کشور و هم از سوی مسئولان دولتی تحریم شده اند در حالی که دولتمردان باید بیش از هر زمان دیگری در کنار تجار و تولید کنندگان باشند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری احیای موقعیت فرش تبریز و خشکبار آذربایجان شرقی را دیگر برنامه های دولت سلام دانست و افزود: باید صنایع تبدیلی استان را فعال کرد و در صنایع معدنی هم سرمایه گذاری شود و در کنار این کارهای مهم به دنبال توسعه بازار هم باشیم.

وی حوزه گردشگری استان و گردشگری سلامت تبریز را بسیار مهم دانست و ادامه داد: دولت بنده با برنامه ریزی دقیق این حوز را متحول و تبریز را قطب گردشگری منطقه خواهد کرد تا دست بلند جمهوری اسلامی باشد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ سید امیرحسین قاضی ‌زاده هاشمی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ۱۴۰۰ سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قاضی زاده هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۶۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سردار عباسقلی زاده در مراسم هیئت رزمندگان اسلام آذرشهر ادامه داد: تبیین وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عامل بازدارنده توطئه‌های دشمنان است و به گفته این شهید سرافراز سپاه اسلام، جمهوری اسلامی حرم است.

وی تاکید کرد: ما باید در دفاع از این حرم، خود را به سلاح ایمان و بصیرت تجهیز کنیم تا کشورمان و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل توطئه‌های دشمنان مصون بماند.

سردار عباسقلی زاده بر لزوم حضور گسترده مردم در انتخابات آتی تاکید کرد و افزود: شرکت گسترده مردم در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و دشمنان با توطئه‌های متفاوت سعی دارند حضور مردم در انتخابات را کمرنگ کنند.

فرمانده سپاه عاشورا تصریح کرد: حضور آگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح، توانمند و انقلابی در حل مشکلات جامعه نقش بسزایی دارد.

 

دیگر خبرها

  • عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • هاشمی: طرح آمایش سرزمینی، ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • طرح آمایش سرزمین ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • تمام عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رأی مردم باشند
  • رئیسی: شاهد انتخابات با شکوه خواهیم بود
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • آموزش گام به گام انتخابات الکترونیک به مردم و عوامل اجرایی
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان