Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@04:49:34 GMT

جهش ایران بدون جهش استان قزوین ممکن نخواهد بود

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۶۳۲۹

جهش ایران بدون جهش استان قزوین ممکن نخواهد بود

به گزارش خبرنگار مهر سعید جلیلی در گفت‌وگو با مردم قزوین که از طریق صداوسیمای مرکز استان صورت گرفت اظهار کرد: قزوین دیار عالمان بزرگی همچون ملامحمدتقی برقانی آیت‌الله زرآبادی و آیت‌الله شالی است.

وی با بیان اینکه استان قزوین یک استان ارزشمند است و وجود تمام امامزادگان متعدد و واجب‌التعظیم آن را به چهارمین شهر مذهبی کشور تبدیل کرده افزود: قزوین نقشی بی‌بدیل در غنی‌سازی هنر و فرهنگ این مردم داشته و مهد هنر و پایتخت خوشنویسی است

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه امروز در آستانه یک انتخاب بزرگ هستیم، عنوان کرد: ابتدا باید دید که چگونه به ۴ سال آینده کشور نگاه خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: یک نگاه این است کشور را در ۴ ساله آینده فقط اداره کرده و نهایت چند شغلی ایجاد شود. ما معتقدیم این نگاه اشتباه است.

جلیلی اضافه کرد: ما در هشت‌ساله گذشته در دولت سایه استان به استان، شهر به شهر و روستا به روستا رفته و با مردم صحبت کردیم و به یک جمع‌بندی رسیدیم.

وی بیان کرد: ما در این جمع‌بندی ناشی از گفتگوها و سفرهای متعدد به جمع‌بندی رسیدیم که معتقدیم قابل دفاع است و حاضریم بر سر آن مناظره کنیم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه آمرز ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کشور ما می‌تواند یک جهش بزرگ در ۴ سال پیش رو پیدا کند، تصریح کرد: لازمه این جهش بزرگ یک جهاد و تلاش سترگ همگانی است.

وی با بیان اینکه بار اصلی این جهاد بزرگ بر روی دوش مسئولینی است که به این جهاد باور دارند، ما فکر می‌کنیم در ۴ سال آینده کشور و فرصت‌های آن نباید معطل موضوعات مختلف باشد.

جلیلی با اشاره به اینکه توانمندی‌های خوبی که مردم نخبگان و جوانان در جای‌جای کشور از جمله قزوین دارند می‌تواند به کشور جهش دهد، گفت: لازمه آن این است که مردم در این زمینه پیشگام باشند و با فهرست کردن توانایی‌های استان سند پیشرفت استان را نوشته و از دولت مطالبه کنند.

وی با بیان اینکه این کار ممکن است اما برنامه می‌خواهد و در کنار برنامه اراده می‌خواهد، اظهار کرد: کار بزرگ و جهش بزرگ نیازمند مردان بزرگ است.

این مسئول با اشاره به اینکه استان قزوین مهد مردان و فرصت‌های بزرگی است که نشان دادند می‌توان کارهای بزرگ کرد، افزود: ما معتقدیم امروز چنین مردانی در گوشه و کنار این شهر و کشور وجود دارند و فقط باید شناخته‌شده و شناسانده شوند.

وی با اشاره به اینکه کار بزرگ با نمایش انجام نمی‌شود، بیان کرد: جهش بزرگ نیازمند کار واقعی است و می‌توان با کار واقعی در ۴ سال آینده کشوری متفاوت با امروز داشت.

جلیلی با اشاره به اینکه استان قزوین فرصت‌های ارزشمندی دارد، اضافه کرد: فرصت کشاورزی، فرصت صنایع مختلف، فرصت ترانزیت و قرار گرفتن در چهارراه ترانزیتی عرب به شرق و شمال به جنوب کشور، فرصت گردشگری و فرصت میراث فرهنگی، فرصت‌های ارزشمندی است که باید به بهترین شکل از آن استفاده شود.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تأکید بر اینکه صحبت از جهش ایران بدون جهش و حرکت روستاها ممکن نیست، اضافه کرد: جهش ایران بدون جهش استان قزوین ممکن نخواهد بود.

وی در پایان یادآور شد: باید هر رو روستای ما یک سلول جهش کشور باشد و فرصت‌ها در هر شهر شناخته شده و مدیریت شود.

کد خبر 5233920

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید جلیلی قزوین صدا و سیما استان قزوین انتخابات 1400 انتخابات 1400 ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی مشارکت مردم در انتخابات کرمانشاه بوشهر آمار کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه انتخابات شورای شهر و روستا اردبیل انتخابات ریاست جمهوری عکس استانها سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری استان قزوین جهش بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۶۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: ایرانیانی که نگران تردد خود به ایران هستند، می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد، از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند

به گزارش صدی ایران، نشست شورای هماهنگی روسای کارگروه‌های تخصصی شورای عالی ایرانیان خارج از کشور به ریاست امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و جانشین رییس جمهور در شورایعالی ایرانیان و با حضور دبیران کارگروه‌ها و نمایندگان وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های ذیربط و همچنین رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عصر امروز چهارشنبه در محل وزارت امور خارجه برگزار شد. 

در ابتدای این نشست دبیران کارگروه‌های تخصصی شورای عالی ایرانیان خارج از کشور گزارش اقدامات و پیگیری‌های خود برای اجرای مصوبات قبلی و اهداف و برنامه‌های آتی را ارائه کردند.

امیرعبداللهیان ضمن پاسداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری و گرامیداشت روز معلم، از تلاش‌های وحید جلال زاده و مجلس شورای اسلامی برای نهایی کردن لایحه قانون حمایت از ایرانیان خارج از کشور و آماده سازی آن برای طرح در صحن مجلس قدردانی کرد.

امیرعبداللهیان با بیان این که رفع مشکلات و پیگیری حمایت از ایرانیان خارج از کشور از دغدغه‌های مهم دولت و تاکیدات مستمر رئیس جمهور است، بر اهمیت برقراری ارتباط دوسویه با ایرانیان خارج از کشور از جمله از طریق رسانه دیجیتال تاکید کرد.

جانشین رییس جمهور در شورای عالی ایرانیان در بخش دیگری از این نشست با تاکید بر درایت و تصمیم اقتدار آمیز مقام معظم رهبری در تامین حداکثری امنیت ملی گفت: "عملیات غرور آفرین وعده صادق که در چارچوب دفاع مشروع انجام شد، موجب احساس غرور و همبستگی هموطنان ایرانی و ایرانیان خارج از کشور شد و فرصت مطلوبی برای همدلی آحاد ایرانیان در اقصی نقاط جهان فراهم آورده است.

وزیر امور خارجه کشورمان استقبال گسترده هموطنان در تردد وسیع ایرانیان به کشور را نتیجه هماهنگی خوب اعضای شورایعالی ایرانیان و دستگاه‌های مرتبط خواند.

وزیر امور خارجه گفت: ایرانیان معدودی که احیانا تحت تاثیر فضا سازی رسانه‌های معاند نگران تردد خود به ایران هستند، می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد وزارت خارجه از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند.

وزیر خارجه کشورمان با تشکر از توجه رییس مجلس، نمایندگان، کمیسیون امنیت ملی و فراکسیون ایرانیان خارج از کشور، تصویب قانون جامع حمایت از ایرانیان در صحن علنی مجلس شورای اسلامی را اقدامی راهبردی، مهم و قریب الوقوع دانست.

وحید جلال زاده، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تقدیر از جدیت وزارت امور خارجه در رسیدگی به امور ایرانیان خارج از کشور، اظهار داشت مجلس شورای اسلامی در حمایت از ایرانیان خارج از کشور مصمم است.

دبیران کارگروه‌های شورایعالی امور ایرانیان نیز گزارش اقدامات و برنامه پیش روی خود را تشریح کردند.

بیگدلی معاون امور مجلس، ایرانیان و کنسولی وزارت خارجه و سهرابی دبیر شورای عالی ایرانیان خارج از کشور هدف این نشست را تعیین محور‌های نشست آتی شورایعالی ایرانیان خارج کشور به ریاست رئیس جمهور عنوان کردند.

دیگر خبرها

  • ناکامی بزرگ بلوگرانا؛ بارسلونا فصل را بدون جام به پایان می‌رساند!
  • صندوق سرمایه‌گذاری مشترک ایران و امارات تشکیل شود
  • جهش تولید با کارگران بدون دغدغه معیشتی محقق می‌شود
  • آیا حذف زبان فارسی در افغانستان ممکن است؟
  • امیرعبداللهیان: ایرانیانی که نگران تردد خود به ایران هستند، می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد، از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • فرار بزرگ پرسپولیس از بدترین سناریوی ممکن در دقیقه 95
  • جنگ کریدورها، موقعیت و فرصت ویژه ایران
  • فرصت توسعه صادرات محصولات و ماشین‌آلات کشاورزی به ترکمنستان
  • رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به کار کرد
  • بهسازی خط آهن افغانستان بدون ماشین‌ آلات ایران ممکن نیست