Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بندپی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران با اشاره به موارد مطرح شده در این جلسه اظهار داشت: صورتجلسه کارگروه امور زیربنایی در مورد محدوده و حریم شهر دماوند و مشاع مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد پس از تحقق مفاد مطرح شده از نظر شورای برنامه ریزی مصوب تلقی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در مورد مجتمع‌های صنفی در اسلامشهر از جمله مجتمع‌های آبکاران و سنگتراشان مقرر شد در صورت طی مراحل قانونی مورد تصویب قرار گیرد.

استاندار تهران در مورد پیگیری مصوبات شورای برنامه ریزی توسط دستگاه‌ها عنوان کرد: ۱۷۳ مصوبه در شورای برنامه ریزی و توسعه مطرح شده که تاکنون در مورد ۷۴ مصوبه پاسخ دریافت شده و یک هفته مهلت داده شد تا دستگاه‌ها آخرین وضعیت را اعلام کنند چرا که مصوبات شورای برنامه‌ریزی توسعه باید اجرایی شود.

محسنی بندپی سپس در مورد مجتمع صنفی مصنوعات فلزی، برودتی و الکترومکانیک در شهرستان ری گفت: استعلامات لازم در راستای تسهیل فعالیت این مجتمع صنفی انجام می‌شود و اگر مشکلی نبود مراحل قانونی آن طی خواهد شد.

وی عنوان داشت: در راستای ایجاد اشتغال و تولید طرح‌های مختلف در راستای جهش تولید در استان تهران مصوب شده که هر چه زودتر باید این طرح‌ها اجرایی و عملیاتی شود.

کد خبر 5233931

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری تهران انوشیروان محسنی بندپی شورای برنامه ریزی انتخابات 1400 ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی مشارکت مردم در انتخابات کرمانشاه بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه انتخابات شورای شهر و روستا اردبیل انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عکس استانها شورای برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۶۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: پارسال ۹۰۶ هزار و ۹۶۸ نفر متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج بودند که هشتاد و شش درصد تسهیلات خود را دریافت کردند و ۱۴ درصد باقیمانده در نوبت دریافت هستند.

حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر عصر دیروز در گرگان گفت : سال گذشته یکصد و شصت هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از سوی بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوان اظهار امیدواری کرد با تدبیر بانک مرکزی، امسال شاهد ایجاد صف‌های طولانی برای دریافت وام ازدواج در کشور نباشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ایران گام‌های مهمی برای کاهش موثر خطر بلایا برداشته است
  • منظور: ایران گام‌های مهمی برای کاهش موثر خطر بلایا برداشته است
  • تصویب بیش از ۵۰ مصوبه برای توسعه شرق شهرستان اصفهان
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور حس می‌شود
  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • مشکلات مردم تا پایان برنامه هفتم توسعه کشور مرتفع خواهد شد
  • افزایش کرایه‌ها بیش از ۴۵ درصد تخلف است