Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شانزدهمین دوره رقابت های جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۰) با یک سال تاخیر و از ۲۱ خرداد ماه با حضور ۲۴ تیم در ۶ گروه ۴ تیمی برگزار می‌شود. مسابقاتی که به دلیل همه گیری ویروس کرونا در تمام نقاط جهان با تاخیری یک ساله و در سال ۲۰۲۱ انجام می‌پذیرد.

لهستان در آخرین دوره حضور خود در یورو نمایش ناامید کننده‌ای را از خود به جای گذاشت و در گروهی که همه صعود این تیم را متصور بودند با کسب تنها یک برد در رتبه آخر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لهستان با هدایت پائولو سوسای پرتغالی که به تازگی هدایت لهستانی‌ها را بر عهده گرفته، به دنبال فراموشی خاطره تلخ جام جهانی روسیه است، اما برای رقم زدن چنین اتفاقی، همه نگاه‌ها به سمت رابرت لواندوفسکی بهترین بازیکن حال حاضر دنیای فوتبال است.

خطرناک‌ترین مهاجم حال حاضر فوتبال اروپا که با ۴۱ گل زده در بوندسلیگا رکورد ۴۹ ساله گرد مولر آلمانی را در بوندسلیگا و تیم بایرن مونیخ شکست. او مصمم است تا بتواند در بهترین کیفیت فردی خود، در نقش ستاره برای لهستان ظاهر شود؛ اتفاقی که در جام جهانی روسیه در رقم زدن آن ناکام بود و بدون گل زده تورنمنت را به پایان رساند.

لهستان ۲ دروازه بان باتجربه به نام‌های شزنی و فابیانسکی دارد و در کنار خط حمله قدرتمند، هافبک‌های باکیفیتی مانند کارول لینتی، گرگزورز کریچوویاک، پیوتر زیلیسکی و ماتئوش کلی را هم دارد، اما نگرانی بزرگ این تیم در خط دفاعی است که بازیکنانش در حد و اندازه‌های بازیکنان دیگر پست‌ها نیستند. البته یکی از ستاره‌های بزرگ این تیم آرکادیوش میلیک نیز به تازگی و به علت ابتلا به ویروس کرونا حداقل ۲ مسابقه اول لهستانی‌ها را از دست داده است. اتفاقی که وظیفه ستاره ۳۲ ساله این تیم لواندوفسکی را در خط حمله افزایش خواهد داد.

فهرست نفرات لهستان در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا به شرح زیر است:

دروازه بانان: لوکاش فابیانسکی، رادوسلاو مایسکی، لوکاش اسکروپسکی، وویچک شزنی

مدافعان: یان بدنارک، بارتوش برژینسکی، پاول داویدوویتس، کامیل گلیک، میکال هلیک، توماش کدزیورا، کامیل پیونتوفسکی، تیموتیوش پوکاش، ماچی ریبوس

هافبک‌ها: پرژمیسلاو فرانکوفسکی، کامیل یوزویاک، متئوش کلیچ، گرزگوژ کریچوویاک، کاسپر کوزووفسکی، کارول لینتی، یاکوب مودر، پرژمیسلاو پوواکتا، پیوتر زیلینسکی

مهاجمان: داوید کووناتسکی، روبرت لواندوفسکی، آرکادیوش میلیک، کارول سوویدرسکی، یاکوب سویرچوک

تیم ملی لهستان در گروه E این مسابقات و در کنار تیم‌های اسپانیا، سوئد و لهستان قرار گرفته است.

مسابقات گروه‌ E رقابت‌های یورو در شهر‌های سویا (اسپانیا) و سنپترزبورگ (روسیه) برگزار می‌شود.

برنامه بازی‌های لهستان در گروه E یورو ۲۰۲۰:

لهستان – اسلواکی/ شنبه ۲۴ خرداد - ساعت ۲۰:۳۰

لهستان - اسپانیا / شنبه ۲۹ خرداد - ساعت ۲۳:۳۰

سوئد - لهستان / چهارشنبه ۲ تیر - ساعت ۲۰:۳۰

بیشتر بخوانید

بحران کرونا در اردوی لاروخا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جام ملت های اروپا لواندوفسکی یورو ۲۰۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۷۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرمربی پورتو به درخشش طارمی

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال پورتو شب گذشته در سی‌ودومین بازی‌اش در فصل جاری لیگ برتر پرتغال در خانه چاوز با ۳ گل پیروز شد. مهدی طارمی، مهاجم پورتو زننده گل سوم تیمش در دقیقه ۷۳ از روی نقطه پنالتی بود و همچنین گل دوم پورتویی‌ها در دقیقه ۱+۴۵ را ساخت.

بیشتر بخوانید:
مهدی طارمی دنبال گرفتن تابعیت پرتغال

سرجیو کنسیسائو، سرمربی تیم فوتبال پورتو در نشست خبری پس از بازی برابر چاوز با اشاره به درخشش مهدی طارمی گفت: همان‌طور که در این بازی دیدید، مهدی طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد. این برای من مهمترین چیز است. احمقانه است که از چنین بازیکن باکیفیتی تا ماه ژوئن استفاده نکنیم، زیرا فکر می‌کنم فصل آینده به تیم دیگری می‌رود.

کنسیسائو افزود: بازیکنانی دیگری هم هستند که می‌توانند بروند. آنهایی که قرارداد ۴ ساله دارند اما گاهی نمی‌توانند همانند طارمی با همه توان خود بازی کنند. فوتبال امروز این‌گونه است و این فقط مربوط به پورتو نیست. فوتبالیست‌ها وقتی به یک سنی می‌رسند، باشگاه‌ها هزینه‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و گزینه‌های آنها با بازیکنان می‌تواند متفاوت باشد که باید به آن احترام بگذاریم.

سرمربی پورتو افزود: طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و او را همانند دیگر بازیکنان تیمم دوست دارم، زیرا آنها بچه‌های من هستند. با این حال که هر بازیکنی که بیشترین تلاش را در تمرین دارد و می‌تواند بازیکن مهم در زمین باشد، شانس بازی خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229455 برچسب‌ها مهدی طارمی

دیگر خبرها

  • احمقانه است که از طارمی استفاده نکنیم
  • سایه مستدام جنگ بر اروپای مدعی دیپلماسی
  • واکنش سرمربی پورتو به درخشش طارمی
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی
  • لحظه شکار جالب ماهی درنده (فیلم)
  • گل‌ها و مهارت‌های فرانکو ماستانتونو، پدیده ۱۶ ساله آرژانتینی مدنظر رئال مادرید برای فصل آینده + ویدئو
  • کشف بقایای اجساد انسان‌ها در مقر هیتلر در لهستان
  • رسمی: لیست تیم‌های یورو 26 نفره شد
  • علیرضا بیرانوند با آهنگ تتلو وارد صنعت مدلینگ شد؛ رخ عقاب! + فیلم
  • رئال مادرید، بارسلونا را از کورس خرید پدیده جدید فوتبال آرژانتین خارج کرد