Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نطق های تلویزیونی استانی خود، برنامه های راهبردی دولت خود را با توجه به ظرفیت های استان ها مورد توجه قرار دادند و تاکید کردند با اجرای برنامه های هر استان مشکلات پیش روی استانها و کشور حل خواهد شد .

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ۲۸ خردادماه به صورت همزمان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شمارش معکوس برای انتخاب هشتمین رییس‌جمهوری ایران در حالی آغاز شده که نامزدها دیروز شنبه در آخرین مناظره تلویزیونی همه برگ‌های خود را برای مواجهه با یکدیگر رو کردند و اکنون در پنجمین گفت و گوی استانی تلاش دارند با ارائه برنامه های استانی خود نظر مردم مناطق مختلف را جلب و میزان آرای خود را افزایش دهند.

سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفت و گو با شبکه استانی آذربایجان شرقی خطاب به مردم این خطه اعلام کرد: ما با تشکیل «دولت سلام» در روش اداره کردن کشور بازنگری خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم در مجموعه گام دوم انقلاب حکمرانی جدیدی تعریف کنیم و امور اجرایی را به خود استان واگذار کنیم.

وی با طرح این سووال که آیا مصلحت های استانها را مردم استانها می دانند یا فلان کارشناس در فلان وزارتخانه تهران؟ گفت: ما تمرکز زدایی خواهیم کرد و هر شهرستان را پایتخت خواهیم کرد و اختیارات دولت را به فرمانداران شهرستانها واگذار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: ما در دولت سلام، مسئولان استان را با مشورت و نظر نخبگان آن استان انتخاب خواهیم کرد و سامانه ای در این خصوص طراحی کرده ایم که اگر یک سوم مردم آن منطقه از استاندار یا فرماندار ناراضی باشند و در این سامانه الکترونیکی اعلام کنند بلافاصله آن مدیر از سمت خود عزل خواهد شد.

قاضی‌زاده هاشمی همچنین در گفت و گو با مردم سمنان در شبکه استانی ، گفت: توزیع امکانات در دولت سلام تغییر می کند و هر شهرستان کشور، متناسب با ظرفیت و داشته‌ها، به یک پایتخت تبدیل می‌شود.

وی  با تاکید بر اینکه ساختار دولت سلام از حالت متمرکز خارج می شود افزود: ساختار تصمیم گیری متمرکز را خرد می کنیم و اختیارات را مستقیم نه حتی به مراکز استان، بلکه به شهرستانها می دهیم.

وی با اشاره به اینکه در این ساختار استاندار وظیفه هماهنگی دارد گفت: برای هر شهرستان ماموریتی ملی تعریف می شود و هر شهرستان با توجه به ظرفیت ها به یک پایتخت خاص تبدیل می شود.

وی ادامه داد: مزیت ها و ظرفیتهای هر شهرستان را شناسایی کرده ایم و می گذاریم شهرستان طبق آن ظرفیتها پایتخت آن حوزه شود.

این  نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در گفت و گو با مردم چهار محال و بختیاری نیز با بیان اینکه توفیق دارم با مردم چهارمحال و بختیاری پیرامون مسائل کشور و استان گفت‌وگو داشته باشم، گفت: استان چهارمحال و بختیاری با ۱۶ هزار و ۴۲۱ کیلومتر مربع وسعت و ۱۰ شهرستان، یک استان استراتژیک به‌شمار می‌رود.

قاضی‌زاده هاشمی تصریح کرد: چند سال است از زمان بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری و طرح ایجاد تمدن ایرانی اسلامی مطرح و به جوانان سپرده شد، کارهای جدی کردیم و آنچه به آن رسیدیم این نیست که کدام جناح روی کار باشد، دعوای انتخاباتی برای این است که ۱۳ هزار و ۷۰۰ مدیر در کشور هنگام تغییر دولت‌ها با ۲۷۵ اتوبوس بیایند و با ۲۷۵ اتوبوس بروند، هر چند برخی اتوبوس‌ها رنگ عوض می‌کنند و هر روز یک رنگ هستند.

وی یادآور شد: مساله این آدم‌ها نیستند گو اینکه این آدم‌ها از این منظر که به مسایل اساسی توجه نمی‌کنند و حاشیه‌سازی دارند، مساله هستند.

نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اظهار داشت: مساله اصلی، روش اداره، ‌حکمرانی و نوع نگاه به مردم در اداره کشور است و اینکه مسوولان قیم،‌ کارگزاران، وکلا و سرپرستان آنان هستند.

وی گفت: هنگام فعالیت دولت‌ها انگار کل اختیارات عالم به مدیران واگذار شده و هر تصمیمی می‌خواهند می‌گیرند و دولت‌های ضدمردم فقط توجه به منافع برخی افراد خاص و وابستگان به دولت دارند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفت و گو با مردم استان همدان هم گفت که طرح کلانی برای بر هم زدن عدم توازن آماده کرده ایم به نحوی که به تعداد شهرستان های کشور پایتخت داشته باشیم و اختیارات وزیران در حوزه اجرا نیز به فرمانداران تفویض می شود.

قاضی زاده هاشمی  افزود: اختیاراتی که در پایتخت وجود دارد، از همه کشور گرفته شده و در اختیار وزیران قرار گرفته است و به همین دلیل در شهرستان ها وقتی فردی به اداره ای مراجعه می کند، برای ساده ترین کار نیز پاسخگو نیستند.

وی اظهار داشت: بر اساس این طرح همه اختیارات وزیران در حوزه اجرا به فرمانداران داده می شود و بودجه شهرستانی را نیز به فرمانداران و شورای برنامه ریزی شهرستان ها واگذار می کنیم.

عبدالناصر همتی دیگر نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز در گفت و گو با مردم استان اردبیل اظهار کرد: اولین اقدام در استان‌ها بر مبنای راهبرد کلی این است که توسعه متوازن داشته باشیم، زیرا این مشکل وجود دارد که هر چه از مرکز دور می‌شویم میزان توسعه یافتگی کاهش پیدا می‌کند.

وی ، با تاکید بر اینکه این مسیر باید با آمایش سرزمین و ویژگی‌های هر استان اصلاح شود، افزود: به خاطر اینکه کشور ما چهار فصل است، هر یک از استان‌ها ویژگی خاصی برای جذب توریست دارد اما سیاست جذب توریست ناکارآمد است.

وی بیان کرد: الان شرایطی پیش آمده که نرخ ارز افزایش پیدا کرده و سفر به ایران و دیدن تاریخ، طبیعت و زیبایی‌های آن برای خیلی از خارجی‌ها جذاب است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به لزوم واکسیناسیون سریع عمومی و عادلانه، اضافه کرد: جذب توریست یکی از محورهای اصلی توسعه استان‌های ما خواهد بود اما باید کمی در این زمینه ساده‌سازی شود، سخت‌گیری‌ها را کم کنیم و بدانیم هر توریستی وارد استانی می‌شود، یک اشتغالی ایجاد می‌کند.

وی اظهار کرد: باید توجه کنیم سیاست ساده نگاه کردن به مسائل توریسم می‌تواند موجب رفاه و آرامش بیشتر شهرمان شود و بچه‌هایمان بتوانند مشغول کار شوند؛ در بسیاری استان‌ها سرمایه‌گذاری در فعالیت‌های بوم‌گردی با سرمایه‌ اندک صورت گرفته که می‌توان توسعه داد و سیستم مالی را در خدمت توسعه این مراکز قرار داد.

 نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به شناخت از امکانات، فرصت ها و مشکلات گلستان گفت که این استان ظرفیت خوبی برای توسعه ارتباط با ترکمنستان و دیگر همسایگان شمالی در حوزه صادرات و واردات دارد.

همتی عصر یکشنبه در گفت و گوی تلویزیونی با مردم گلستان  نیزافزود: توسعه بندرترکمن یکی دیگر از ظرفیت استان است که باید تبدیل به منطقه ویژه اقتصادی و منجر به توسعه منطقه شود.

وی همچنین بر توجه ویژه به تکمیل خط راه آهن گرگان - اینچه برون و در ادامه خط راه آهن ایران - ترکمنستان و قزاقستان تاکید کرد و گفت : این ظرفیت می تواند کمک جدی به حمل و نقل و ترانزیت منطقه داشته باشد.

همتی به وجود برادران و خواهران اهل سنت در گلستان هم اشاره و افزود: وجود این قوم در این خطه ظرفیت بوده و من اعتقاد دارم در مناسب و مسوولیت ها بر اساس شایستگی ها و توانایی از آنها استفاده خواهد شد.

 نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در گفت و گو با مردم استان فارس هم گفت: رئیس جمهوری من بر خلاف رویه های گذشته چهارساله است و همه تمرکز و توانم را برای رفع تنگناها و مشکلات اقتصادی و معیشت مردم در همین دوره متمرکز خواهم کرد.

همتی اضافه  کرد: چون اگر بخواهم برای چهار سال بعدی برنامه ریزی کنم، دچار محافظه کاری و مصلحت اندیشی می شوم و به جای تلاش برای رفع چالش ها نگاهم روی جمع آوری آرا و از دست ندادن پایگاه رای خود در آن چهار سال دیگر می رود.

علیرضا زاکانی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز در گفت و گو با شبکه آفتاب استان مرکزی گفت: دولت اقدام و اصلاح با کار جهادی و استفاده از ظرفیت‌های مردمی شیوه جدیدی از اداره کشور را به منصه ظهور خواهد رساند.

 زاکانی افرود: انتخابات به عنوان یکی از مولفه‌های مردم سالاری در سرنوشت آینده ما و کشور نقش دارد انتخابات ریاست جمهوری به دلیل اینکه رئیس جمهور بیشترین اختیارات کشور را دارد، قطعا از جایگاه بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: ایران متمدن، مردمی فهیم، و رهبری بزرگوار، نخبگان شایسته، جوانان و زنان و همه و همه ظرفیت ارزشمند نظام جمهوری اسلامی است.

زاکانی بیان کرد: ما از اسلام عزیز و تمدنی با پیشینه چند هزار ساله برخورداریم و امروز اقوام، مذاهب و اقلیتهای مذهبی برای کشور و نظام یک فرصت بزرگ محسوب می شود.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفت و گو با مردم استان بوشهر هم اظهار کرد: ملت ایران در فشار است و باید این رویکرد را تغییر داد و طرحی نو درافکند و با اصل قراردادن توانمندی داخلی از همه ظرفیت‌های منطقه و جهان برای سرآمدی ایران استفاده کرد.

وی  با بیان اینکه امید می‌رود روز به روز با کاهش مشکلات و آلام شرایط خوب و بهتری را با هم تجریبه کنیم افزود: آنچه که انسان مشاهده می‌کند زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست.

وی ادامه داد: اسلام عزیز، ایران متمدن، مردم خوب، نخبگان شایسته، جوانان پرشور، زنان و همه و همه امکانات بزرگی برای ما هستند که اگر دقت و از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم می‌توانیم علاوه بر برطرف کردن مشکلات گام‌های بلندی برای توسعه کشور برداریم.

 زاکانی در گفت و گو با شبکه استانی کرمان هم تنوع اقلیمی کم نظیر موجود در استان کرمان را فرصت مناسبی برای توسعه در این خطه عنوان کرد.

وی همچنین با اشاره به محرومیت های کرمان بویژه در جنوب استان وعده داد که در صورت پیروزی در انتخابات به دنبال محرومیت زدایی در این منطقه خواهد بود.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه تبلیغاتی تلویزیونی سیمای مرکز زنجان هم گفت: ما با یک نهاد سازی نوین امکانی را فراهم می کنیم تا با شبکه سازی و بهره گیری از نخبگان و ظرفیت های مردمی نظارت بر دولت و رییس جمهوری را یک امر عادی کنیم، امروز اصلا رییس جمهوری نظارت پذیر نیست.

وی  افزود: واقعیت امر این است که ما با انتخاباتی روبرو هستیم که نقش سرنوشت سازی در آینده کشور دارد، چون بالغ بر ۸۵ درصد منابع کشور دست رییس جمهوری است ولی اکنون آنچه مشاهده می شود زیبنده ملت رشید ایران نیست.

سعید جلیلی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هم در برنامه انتخاباتی ویژه استان قزوین گفت: باید فرصت های هر روستا و شهر شناخته شود چون جهش ایران بدون جهش استان ها و مناطق کشور ممکن نیست.

وی افزود: به شهدای والام مقام این استان، رییس جمهور شهید محمدعلی رجایی و شهید عباس بابایی و حسین لشگری، به شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم شهید محمد رضایی، حجت اسدی و حمید سیاهکالی سلام می فرستم.

وی اضافه کرد: همچنین به روح عزیز ملت ایران و سردار آزادگان سید علی اکبر ابوترابی درود می فرستم، قزوین دیار عالمان بزرگ از ملا محمدتقی برغانی شهید ثالث تا علامه سیدابوالحسن رفیعی و آیت الله زرآبادی، سید ابوتراب ابوترابی و آیت الله موسوی شالی بوده است.

جلیلی در گفت و گو با مردم استان گیلان هم گفت: جهش ایران تلاش بزرگ ، جهاد همگانی و سترگ می‌خواهد که بدون این ها امکان پذیر نیست.

وی  با بیان اینکه جهش کشور با نمایش انجام نمی شود، افزود: جهش کشور کار واقعی و مردانی از جنس میدان می خواهد، کسانی که کارنامه موفق نشان داده باشند.

جلیلی در گفت و گو با شبکه استانی اصفهان نیز گفت: اینگونه نیست که کشور در چهار سال آینده فقط اداره شود بلکه نیازمند جهش بزرگ با کمک مردم است.

وی  افزود: برآیند بازدیدهای میدانی، گفت و گوها و بررسی‌ها در سال‌های اخیر نشان می‌دهد که کشور می‌تواند در چهار سال آینده مُتحول شود و در همه بخش‌ها به جهش، شکوه و اقتدار برسد.

وی با بیان‌اینکه باور و اراده مردم در تحقق این چشم‌انداز اهمیت بسیاری دارد، افزود: معتقدیم دولت سایه یک تشکیلات مردمی است که گام به گام با دولت همراه است، کارها را دنبال می‌کند و دولت را در هنگام بروز خطا تصحیح و چنانچه ظرفیتی مغفول بماند، دولت را متوجه آن می‌کنند.

محسن مهرعلیزاده دیگر نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز در گفت و گو با مردم خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی نیازمند توسعه صنایع تبدیلی است که محصولات باغی را تبدیل به فرآورده‌های با ارزش افزوده بیشتر کرده و دسترنج تلاشگران استان را به نحو برتری عرضه کنیم.

وی  افزود: کسانی که سال‌های ۷۸ ، ۷۹ و ۸۰ با من همدرد بودید و در مرزهایتان قاچاقچی‌ها و طالبان می‌آمدند و از روستاها گروگان می‌گرفتند و اذیت می‌کردند که در آن زمان در کنارتان بودم و با خنده‌هایتان خندیدم و با گریه‌هایتان گریستم.

مهرعلیزاده همچنین در گفت و گوی تلویزیونی با مردم آذربایجان غربی گفت: دولت سوم خاتمی و دولت اصلاحات را اینبار برای تمامی ایرانیان و جوانان دوباره احیا خواهم کرد.

وی با اشاره به اینکه در دولت اصلاحات به دور از تنش در سیاست خارجی گذرنامه ایرانی در مجامع بین المللی اعتبار بالایی داشت، اظهار داشت: تورم در هشت سال دولت اصلاحات کنترل و قیمت ریال در برابر دلار تثبیت شد؛ همه ما این موارد و تجربه موفق مدیریتی را به یاد داریم.

مهر علیزاد در گفت و گو با مردم سیستان و بلوچستان نیز  گفت: با توجه به اینکه تمام توسعه‌ها در دنیا از طریق مرز و دریا حاصل می‌شود سیستان و بلوچستان در این زمینه‌ها و نیز ارتباط با جهان موقعیت خوبی دارد که می‌تواند سبب توسعه و تعالی آن شود.

وی  اظهارداشت: مردم سیستان و بلوچستان بسیار غیور و دلاور مرد هستند و هزاران سال است که وظیفه مرزبانی از تمامیت ارضی کشور را در این منطقه بر عهده دارند که باید در برابر این وظیفه تعظیم کرد.

وی بیان کرد: اهل تسنن و تشیع سیستان و بلوچستان زندگی برادرانه و دوستانه‌ای در کنار هم دارند که نشان دهنده نجابت و بزرگی مردم این استان است.

مهرعلیزاده در گفت و گو با مردم استان یزد نیز اظهار کرد: امروز کشور در مقطع تاریخی خطرناکی قرار گرفته و نیازمند سکان‌داری است که به تمام معنا در خدمت مردم باشد.

وی  افزود: مردم انتظار دارند کسی بر روی کار بیاید که با تکیه بر توانایی های کشور، مشکلات پیچیده، مسائل معیشتی، فقر، بیکاری، فاصله اجتماعی زیاد بین اقشار مختلف و افزایش خط فقر را بهبود بخشد.

وی ادامه داد: متأسفانه در آن طرف وضع زندگی مردم، شاهد کشمکش های بی حاصل سیاسی، اختلاس، دزدی، فساد، دست درازی به بیت المال، فشار به مردم و تحمیل شرایط سخت هستیم به گونه ای که مردم امید به آینده را از دست داده اند.

سید ابراهیم رییسی نیز در گفت و گوی تلویزیونی با شبکه افلاک و خطاب به مردم لرستان گفت: توجه به صنعت گردشگری و ایجاد صنایع تبدیلی و جانبی در حوزه هایی همچون معدن و کشاورزی راه توسعه و ایجاد اشتغال در لرستان است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  افزود:  لرستان زمینه توسعه بسیاری دارد، حدود ۱۳ میلیارد مترمکعب رواناب دارد که اینها از دخایز الهی است، اراضی بسیار حاصلخیز، محصولات کشاورزی بسیار خوب و معادن از دیگر داشته های این استان هستند.

وی گفت: در برخی از بخش ها آنچنان که باید توجه نشده است، کشت و صنعت خرم آباد نمونه یک خصوصی سازی بد و تعطیلی عده زیادی بود و از طرفی ۱۰ سال قبل معلوم شد افرادی که این مجموعه به آنها واگذار شده است نمی توانند کاری کنند اما الان رو به راه شده و یکهزار شغل ایجاد کرده است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  ادامه داد: الان در قوه قضاییه تعدادی از مردم لر نقش آفرین واهل فکر و ارزش برای کار هستند و هرجا آنها را به استانها اعزام کردیم آنجا را متحول کردند، پس چرا لرستان با این همه منابع و روحیه کار و تلاش شهروندان لر که با آن آشنا هستم ، با این نیروهای کارآمد و خوب معطل مانده است؟ چرا بیکاری صدای عده زیادی را در استان درآورده است و جوانان تحصیلکرده باید در خیابان های خرم آباد و بروجرد قدم بزنند و همواره دنبال کار بگردند؟

رییسی گفت: حلقه مفقوده،  یک مدیریت کارآمد است، در سفر به لرستان ۲ تا سه واحد صنعتی را سر زدم، ولی مگر ۲ سه تا است؟ اگر دقیق نگاه کنید تعداد قابل توجهی، شاید بیش از ۷۰۰ واحد تولیدی در لرستان معطل مانده است؟ این حق است؟

رییسی در گفت و گو با مردم استان البرز نیز  با بیان اینکه در بسیاری از موارد از جمله اجرای عدالت عقب هستیم گفت: تبعیض، فقر و فساد به هیچ عنوان و در هیچ کجای کشور پسندیده نیست.

وی  افزود: در یک مقطع بسیار مهم تاریخی قرار گرفته ایم، ملت ایران و خانواد ه های البرزی در این مقطع نیازمند حضور جدی در صحنه انتخابات دارد، نگویید که دیگران رای می دهند! بلکه هر کسی تلاش کند تا ۱۰ یا ۲۰ نفر از افرادی که نزدیکش هستند را به شرکت در انتخابات ترغیب کند.

رییسی گفت: تبعیض، فقر و فساد به هیچ عنوان نباید در هیچ کجای این کشور پسندیده شود و در هر جایی که دیده شد بایستی به عنوان یک لکه نامناسبی برای چهره زیبای کشورمان تلقی شود.

رییسی در گفت و گو با مردم هرمزگان نیز اظهار کرد:هرمزگان استانی با ظرفیت های فراوان در بخش های مختلف است که چندان این ظرفیت ها مورد توجه قرار نگرفته و توسعه این منطقه نیازمند اقدامات جهشی و تاثیرگذار به ویژه در کارهای مرتبط با حوزه دریا است.

وی اظهار داشت: شرایط معیشت و کسب و کار مردم در هرمزگان مورد قبول نیست و این وضعیت بسیار رنج آور می باشد که رفع آن با گام های معمولی امکان پذیر نبوده و نیازمند کارهای جهشی هستیم.

وی با اشاره به برنامه دولت آینده برای تشکیل ستاد توسعه هرمزگان در کوتاهترین زمان ممکن ، تصریح کرد: می توان مشکلات بیکاری و معیشت مردم هرمزگان را با توسعه اقتصاد دریا تا حدودی برطرف کرد که جهت محقق شدن این مساله باید یک ستاد توسعه در این استان فعال باشد و کارها به صورت منظم و زنجیره ای انجام شود و از هر بی برنامگی جلوگیری شود.

 نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پیام تصویری خطاب به مردم استان قم  گفت: برنامه ما این است که مونوریل و فرودگاه قم تکمیل و به وضعیتی برسد که مردم از آن بهره‌مند شوند.

وی  بیان کرد: وضعیت برخی از پروژه‌ها در قم مردم را نگران کرده است مانند پروژه مونوریل و فرودگاه که کار ساخت آن شروع شد و مدتی ادامه یافت، اما در حال حاضر متوقف است.

وی افزود: اگر اجرای این پروژه‌ها بر اساس طرح‌های مطالعاتی نیاز قم بوده است باید ادامه یابد و مردم از منافع آن بهره‌مند شوند، اگر هم اجرای این طرح‌ها با مطالعات لازم شروع نشده جای تاسف است که چرا اجرا شدند.

 محسن رضایی میرقائد یکی دیگر از هفت نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  نیز در گفت و گو با مردم مازندران اظهار کرد: دولت اقدام و تحول متناسب با ظرفیت‌ها، استعدادها ، قابلیت‌ها و توانایی‌های هر استان تدوین و نسخه پیشرفت و زندگی اجرایی خواهد شد.

وی ، افزود : این نسخه ها برای همه استان ها به صورت جداگانه تهیه شده و به محض شروع کار دولت اقدام و تحول در تمامی این استان ها اجرایی خواهد شد.

رضایی گفت: بر این اساس طرح تمامی اختیارات این طرح به استان های کشور واگذار خواهد شد تا شاهد پیشرفت و شکوفایی هر استان و حفظ و کرامت انسانی و بازگشت شادی و شعف در میان مردم در اقصی نقاط کشور باشیم.

 محسن رضایی  در گفت وگوی تصویری با مردم ایلام نیز گفت: دولت اقدام و تحول سند اقدام پیشرفت ایلام را امضا می کند.

وی گفت: شما مدافعان مرزهای ایران اسلامی، فاتحان میمک، مردم غیرتمندی که اولین تو دهنی را به صدام و ارتش بعثی عراق زدند و جانانه از مرزهای ایران اسلامی دفاع کردید، هستید، مشکلات شما را می دانیم.

وی ادامه داد: برنامه مهمی برای رفع مشکل شما داریم، اول اینکه منطقه آزاد مهران را تصویب کردیم برای این بود که شما از طریق این منطقه با بیشتر شهرهای عراق مبادلات تجاری داشته باشید، در جنوب عراق از کربلا و نجف و ناصریه گرفته تا کوت و بدره که شهرهای مهم و ثروتمند عراق هستند که برای مبادلات تجاری با انها می توانید برنامه ریزی کنید.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفت و گوی انتخاباتی خود با شبکه استانی سیمای خوزستان هم گفت: مساله برگشت آب به خوزستان و رفع مشکل بیکاری را در دولت اقدام و تحول پیگیری خواهم کرد.

رضایی بیان کرد: ما می دانیم مردم خوزستان بر روی چه ثروتی خوابیده اید و چگونه به حداقل‌های شما هم رسیدگی نمی‌شود.

وی افزود: منبع عظیم نفت و گاز ، پتروشیمی ، فولاد و آب و برق مجموعه عظیمی از اقتصاد ایران را در استان ما فراهم کرده است ولی آنطور که باید و شاید دولت های گذشته با اینکه شما به آنها رای بالایی داده‌اید عملکرد مناسبی نداشتند.

وی افزود: مشکل آب در روستاهای خوزستان وجود دارد در حالی که رودخانه‌های کارون و کرخه در این استان وجود دارد ولی در مواردی بی آبی و کم آبی مردم این استان را اذیت می کند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ریاست جمهوری در گفت و گو با مردم سیزدهمین دوره ریاست جمهوری گفت و گو با مردم استان گفت و گو با شبکه سیستان و بلوچستان نیز در گفت و گو قاضی زاده هاشمی شبکه استانی شبکه استان دولت اقدام رییس جمهوری گفت و گوی دولت سلام خواهد شد چهار سال ظرفیت ها استان ها هم گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۷۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم

«امیررضا واعظ آشتیانی» فعال سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: اگر مردم به دنبال احقاق مطالبات خود هستند، باید همچون دوره اول انتخابات، در دور دوم نیز حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به تحولات بین‌المللی، نیازمند تشکیل مجلسی قدرتمند، کارآمد و کمک حال دولت هستیم؛ بنابراین باید به سمتی حرکت کنیم که انتخابات پیش رو همچون دور اول، با حضور حداکثری برگزار شود.

فعال سیاسی گفت: هر زمان انتخابات در ایران برگزار می‌شود، همه دنیا چشم‌شان به نحوه برگزاری آن است و میزان مشارکت را رصد می‌کنند؛ بنابراین باید در چنین شرایطی حضور حداکثری داشته باشیم.

رأی مردم در انتخابات آمریکا نمایشی است

واعظ آشتیانی افزود: در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا رأی مردم، نمایشی است چراکه این سناتورها هستند که تعیین تکلیف می‌کنند اما در جمهوری اسلامی ایران، این مردم هستند که کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند.

فعال سیاسی گفت: انتخابات در جمهوری اسلامی، آزادترین و دموکراتیک‌ترین نوع انتخابات است و امیدواریم مردم با شناخت کاندیداهای اصلح، پای صندوق‌های رأی حاضر شوند تا مجلسی مقتدر تشکیل شود.

وی با اشاره به اولویت‌های مجلس دوازدهم، اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری هر ساله به مسائل اقتصادی توجه دارند، مجلس هم باید بهترین قوانین و مقررات اقتصادی را در دستور کار داشته باشد.

فعال سیاسی افزایش تولید داخلی را از اولویت‌های مجلس آینده دانست و تاکید کرد: تولید، شاخصه‌های مختلفی دارد که باید مدنظر مجلس و دولت قرار بگیرد؛ قوانین باید به سمتی حرکت کنند که فضا جهت سرمایه‌گذاری‌ها در داخل و خارج از کشور محیا شود.

واعظ آشتیانی با اشاره به حل و فصل مسائل مناطق آزاد به عنوان یکی از اولویت‌های مجلس آینده افزود: اگر نوع مدیریت و حکمرانی ما درست باشد، می‌تواند کمک حال اقتصاد کشور شود؛ لذا مجلس باید این مسائل را جدی بگیرد.

فعال سیاسی اضافه کرد: مجلس دوازدهم و دولت باید به جای کشمکش‌های سیاسی، به سمتی بروند که حال کشور و اقتصاد کشور بهبود یابد.

کد خبر 6083278 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان
  • برنامه‌ صداوسیما برای معرفی نامزدهای دور دوم انتخابات مشخص شد
  • استفاده از برنامه‌های نامزدهای انتخابات در کمیسیون‌های تخصصی
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم