Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال ایران بعد از برد رویایی ۳-۰ برابر آمریکا در ۲ دیدار برابر صربستان و آلمان شکست خورد.

به گزارش طرفداری، باخت به تیم صربستان با نفرات جوان قابل انتظار اما باخت به آلمان با نفرات اصلی دور از انتظار بود. در این بازی اشتباهات عجیب میلاد عبادی پور از مهم ترین دلایل باخت تیم ملی والیبال کشورمان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود اینکه آلکنو در بازی برابر آلمان ترکیب تیم ملی را حفظ کرده و به بازیکنی همچون میلاد عبادی پور دقایق زیادی را بازی داد تا روحیه اش را از دست ندهد، در بازی با استرالیا چنین کاری انجام نخواهد داد.

تیم ملی برابر استرالیا اگر نخواهد برای استراحت دادن به یاران اصلی و آماده نگه داشتن آنها برای بازی برابر تیم های مثل اسلوونی وبرزیل، ذخیره ها را یه میدان بفرستد و یاران برتر را وارد میدان کند، بی تردید باید از وجود میثم صالحی در پست دریافت کننده قدرتی کنار امیر حسین اسفندیار بهره ببرد و به نفراتی مثل میلاد عبادی پور و پوریا فیاضی بیشتر استراحت دهد تا این ۲ بازیکن کمی سرحال تر در ادامه بازی ها حاضر شوند.

در پست دفاع روی تور محمد موسوی هنوز بهترین است، در قطر پاسور باید بیشتر از همه صابر کاظمی را به بازی گرفت و از وجود مردانی مثل مرتضی شریفی و بردیا سعادت حداقل در این بازی بیشتر بهره برد، آرمان صالحی هم در این بازیها از محمدرضا حضرت پور آماده تر نشان داده است، ضمن این که سعید معروف هنوز بهترین است هرچند شاید جواد کریمی در این بازیها برای اولین بار به میدان برود.

به هر حال به نظر می رسد در بازی برابر تیم ملی استرالیا باید بیشتر شاهد حضور آرمان صالحی، اسفندیار، میثم صالحی، صابر کاظمی و سعید معروف در میدان باشیم.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۷۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران بعد از پیروزی مقابل قرقیزستان و قطعی شدن صعود به جام جهانی خود را برای دیدار مهم پای فینال مقابل ازبکستان آماده می‌کنند.

شاگردان شمسایی که چهار بازی پرفشار را با پیروزی و زدن ۱۸ گل با موفقیت پشت سر گذاشتند و جواز صعود به جام جهانی ازبکستان را دریافت کردند، حالا ماموریت دوم خود را شکست ازبک‌ها و یورش برای فتح جام قهرمانی می‌دانند.

یکی از اقدامات شهاب سفال‌منش دستیار اول وحید شمسایی در خلال این مسابقات، برگزاری جلسات آنالیز هر مسابقه است.

بازیکنان تیم ملی بسته به پست و وظیفه‌ای که در هر بازی دارند جلسات آنالیز جداگانه‌ای با سفال‌منش و کادر فنی برگزار می‌کنند که در آن این مدرس فوتسال آسیا با بهره‌گیری از یک نرم‌افزار مدرن و به روز آنالیز و تحلیل فوتسال، به‌صورت فردبه‌فرد عملکرد هر بازیکن را در بازی گذشته بررسی و ماموریت او را برای بازی روز بعد طراحی می‌کند.

تیم ملی ایران روز جمعه ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران برای صعود در ورزشگاه بانکوک آره‌نا به مصاف ازبکستان می‌رود. ایران در صورت پیروزی برای برگزاری دیدار فینال مقابل برنده بازی تایلند و تاجیکستان صف‌آرایی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • جام حذفی| پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه در اراک
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد
  • ساعت دقیق بازی ایران و قرقیزستان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه