Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست پارلمان رژیم صهیونیستی برای رأی‌گیری در خصوص تشکیل کابینه ضدنتانیاهو در این رژیم در حالی آغاز شده است که با تشدید هرج و مرج حین سخنرانی «نفتالی بنت»، بارها حرف های وی قطع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، هم اکنون جلسه کنیست برای رأی‌گیری در خصوص تشکیل کابینه جدید رژیم صهیونیستی آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بر اساس اعلام این شبکه تلویزیونی، برخی از نمایندگان حزب نتانیاهو (لیکود) خطاب به «نفتالی بنت» نخست وزیر مکلف این رژیم فریاد زدند: زشت، حیله گر، دروغگو. در ادامه، «یاریو لوین» رئیس کنیست شماری از نمایندگان این حزب را از سالن اخراج کرد.   به گزارش الجزیره، شماری از اعضای پارلمان رژیم صهیونیستی نیز به نخست وزیری نفتالی بنت معترض بوده و سخنرانی وی را در جلسه رأی گیری برای کابینه اش تحریم کردند.   نخست وزیر مکلف این رژیم در جلسه رأی گیری در سخنان خود اعلام کرد: اسرائیل به علت اختلافات و دو دستگی ها فاقد بودجه شده است. ما در برابر چالشی هستیم که به روشنی در میان اسرائیلی ها دیده می شود و این چالش نیز دو دستگی است که الان در داخل کنیست نیز دیده می شود.   وی در بخشی از سخنانش برنامه هسته ای ایران را بزرگترین تهدید رژیم صهیونیستی خواند.   «بنت» در جلسه امروز کنیست گفت: دولت جدید کارش را برای مقابله با برنامه هسته ای ایران به زودی آغاز خواهد کرد. برنامه هسته ای ایران بزرگترین چالش دولت ما است.   «نفتالی بنت» اضافه کرد: امیدوارم آتش بس با غزه ادامه پیدا کند. نظامیان گم شده ما نزد حماس باید بازگردانده شوند.   در ادامه این نشست نتانیاهو نیز وارد کنیست شد.   «نفتالی بنت»: برنامه هسته‌ای ایران بزرگترین چالش برای ما است   براساس گزارش این شبکه، حالت هرج و مرج کنیست رژیم صهیونیستی را فرا گرفته است و در این میان شماری از نمایندگان موافق و مخالف هنگام سخنرانی نفتالی بنت فریاد می زنند و یکدیگر را متهم می کنند.   به نظر می‌رسد ائتلاف نفتالی بنت و یائیر لاپید با همراهی طیف مختلفی از احزاب دیگر بتواند رأی اعتماد بگیرد و به نخست‌وزیری ۱۲ ساله بنیامین نتانیاهو پایان دهد.   دو ضلع اصلی این ائتلاف نفتالی بنت و یائیر لاپید به ترتیب هر کدام ۲ سال و ۳ ماه نخست‌وزیر خواهند بود.   بنت کارآفرین میلیونر در حوزه فناوری‌های پیشرفته و لاپید مجری تلویزیونی سابق است.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: برنامه هسته ای ایران رژیم صهیونیستی نفتالی بنت رأی گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۷۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر ادامه جنگ در نوار غزه تاکید کرد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز جمعه اعلام کرد که ارتش این رژیم تا پیروزی در جنگ ادامه خواهد داد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی، بدون اشاره به کشتار زنان و کودکان در غزه، گفت که این رژیم هیچ تلاشی از سوی دادگاه کیفری لاهه برای تضعیف حق اساسی خود را نمی پذیرد.

نتانیاهو، با اشاره به احتمال صدور حکم بازداشت از سوی دیوان کیفری لاهه مدعی شد: تهدید علیه نظامیان ارتش و شخصیت‌های عمومی ما در اسرائیل رسواکننده است.

همزمان با افزایش گمانه‌زنی‌ها درخصوص اقدام دیوان دادگستری بین‌المللی در صدور حکم بازداشت شماری از مقام‌های ارشد رژیم صهیونیستی به اتهام ارتکاب جنایت جنگی در غزه تا پایان ماه جاری میلادی، شورای امنیت داخلی رژیم اسرائیل روز چهارشنبه نشستی اضطراری برگزار کرد.

پنجشنبه هفته گذشته بود که شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی فاش کرد که بنیامین نتانیاهو خواستار میانجی‌گری وزیران امور خارجه انگلیس و آلمان برای جلوگیری از صدور قرار بازداشت دیوان بین‌المللی دادگستری علیه خود و دیگر مقامات این رژیم شد.

کد خبر 6089283

دیگر خبرها

  • نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه بر اقدامات ما تأثیری نخواهد داشت
  • تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد/بزرگترین پرچم رضوی در پایتخت به اهتزاز درمی‌آید
  • تاکید کریمی‌قدوسی بر ادعایش: برای سوخت کلاهک هسته‌ای، جمهوری اسلامی «نصف روز» زمان لازم دارد!
  • کریمی قدوسی : برای تولید اورانیوم ۹۰ درصد، «نصف روز» زمان لازم داریم
  • کریمی قدوسی: برای تولید سوخت کلاهک هسته‌ای، «نصف روز» زمان لازم داریم
  • فیلم| اعتراف مشاور اسبق نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به شکست اطلاعاتی در برآورد حمله ایران!
  • ادعای جدید کریمی قدوسی درباره ساخت کلاهک هسته ای /با موشک کاتیوشا که نمی توان تهدید هسته ای را پاسخ داد /حرف سِری و خاصی نزدم، آژانس هم مطلع است
  • کریمی قدوسی: برای تولید اورانیوم ۹۰ درصد، «نصف روز» زمان لازم داریم